Niemand heeft dat idee.quote:Op zondag 30 september 2012 05:22 schreef zarGon het volgende:
Besteld. Beetje een impulsaankoop, maar ach. Ben benieuwd.
Iemand een idee hoelang het wachten zou kunnen duren voordat het toestel verzonden wordt?
Jiayu JY-G2 en G3. Maar waarschijnlijk een pre-production model, dus daar zijn niet echt conclusies aan te verbinden.quote:Op zondag 30 september 2012 10:22 schreef Ravocs het volgende:
[..]
Ik vind het maar een maf filmpje, welke telefoons zien we eigenlijk?
Ga gewoon naar de Aldi, heb ik laatst 2x 8gb microSD voor 10 euro gekocht.quote:Op zondag 30 september 2012 11:48 schreef dramatic het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe snel deze dingen zijn?
http://lightake.com/detai(...)F_Memory_Card_-37265
welke class? of is het puur random wat je krijgt?
http://lightake.com/detai(...)phone___Silver-58229quote:Op zondag 30 september 2012 12:51 schreef Meike26 het volgende:
Ik twijfel nog enorm ! Ben nu een weekje ongeveer aan het denken wat ik voor een telefoon wil na mijn iPhone 4, in iedergeval geen iVijf meer, mijn partner heeft een Sony Xperia Go, maar daarvan lijkt de accu toch niet zo sterk te zijn als aanvankelijk gedacht werd.
Wat ben ik kwijt als ik vandaag geen gebruik maak van die code, maar later ? Dat is dan nog steeds ¤ 149,- toch? Of kan ik hem straks niet meer bestellen ? Ik heb echt nog wat tijd nodig om te beslissen. Op zich wil ik het voor dat geld wel proberen, maar aan de andere kant is ¤ 150,- voor mij nog steeds een hóóp geld.
Ja, er komt wel specefieke assesoires uit.. en die komen ook op Lightake voor Sale.quote:Op zondag 30 september 2012 13:07 schreef eleganza het volgende:
Zijn er naast dat hoesje al accessoires als bumpers en andere (siliconen) hoesjes aangekondigd? Heb in een video een bumper langs zien komen, maar heb deze nog nergens terug kunnen vinden!
Is die iPhone4 kapot dan? Anders die lekker houden toch? Als je een iPhone 2 jaar gebruikt kan je voor hetzelfde geld 4x een jiayu kopen (dus om de 6 maanden een nieuwe kopen)quote:Op zondag 30 september 2012 12:51 schreef Meike26 het volgende:
Ik twijfel nog enorm ! Ben nu een weekje ongeveer aan het denken wat ik voor een telefoon wil na mijn iPhone 4, in iedergeval geen iVijf meer, mijn partner heeft een Sony Xperia Go, maar daarvan lijkt de accu toch niet zo sterk te zijn als aanvankelijk gedacht werd.
Wat ben ik kwijt als ik vandaag geen gebruik maak van die code, maar later ? Dat is dan nog steeds ¤ 149,- toch? Of kan ik hem straks niet meer bestellen ? Ik heb echt nog wat tijd nodig om te beslissen. Op zich wil ik het voor dat geld wel proberen, maar aan de andere kant is ¤ 150,- voor mij nog steeds een hóóp geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korting mogelijk gemaakt door Downstar, RobertNL en remco!
[ Bericht 4% gewijzigd door nodig op 30-09-2012 13:31:23 ]
Betaal je 17 dollar meer, ik ben natuurlijk een arm studentje die als vakkenvuller nog niet eens 4 euro per uur verdiend. Moet ik 3 uur voor DHL shipping werkenquote:Op zondag 30 september 2012 13:28 schreef Downstar het volgende:
ik heb wel gekozen voor DHL, zeker gezien ik nu al een tijdje wacht op de telefoon
als hij dan uiteindelijk ook echt verzonden is, wil ik er niet nog 30 dagen op wachten
en idd, vandaag is de laatste mogelijkheid om te bestellen met 18$ korting!
22$ meer, dat was ook zo gek.. voor de korting was DHL shipment 17$ na berekenen van de korting was hij opeens 22$..quote:Op zondag 30 september 2012 13:35 schreef nodig het volgende:
[..]
Betaal je 17 dollar meer, ik ben natuurlijk een arm studentje die als vakkenvuller nog niet eens 4 euro per uur verdiend. Moet ik 3 uur voor DHL shipping werkenNah zou opzich best kunnen maar bestel hem omdat de prijs zo aantrekkelijk is en wil die prijs daarom zo laag mogelijk houden
lees het topic even door zou ik zeggen, uitgebreid hier aan bod gekomen..quote:Op zondag 30 september 2012 13:40 schreef Meike26 het volgende:
Wat is dan nu de beste manier cq keuze om de douane te vermijden? Want ze zijn natuurlijk ook niet helemaal gek bij de douane. Pakketten die uit Azië en met name via HongKong 'reizen' hebben extra de aandacht van de douaniers om te controleren/een X-ray boven de transport band te hangen.
Die $18,- voordeel vind ik nog overheen te komen om in iedergeval vandaag nog niet te beslissen. ¤149,- ipv ¤131,- valt nog goed mee te leven.
quote:Op zondag 30 september 2012 13:42 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En hoeveel ¤ zouden douanekosten zijn?
Hmm oke. Nouja dat is een klein risico natuurlijk...quote:Op zondag 30 september 2012 13:43 schreef nodig het volgende:
[..]
21% btw + inklaringskosten van PostNL van 12,50
Bij Airmail tenminste, bij DHL zijn de inklaringskosten iets anders geloof ik.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit douanekosten of BTW moeten betalen voor pakketjes uit China, en het bestelbedrag is al vaak genoeg meer dan 22 euro geweest.quote:Op zondag 30 september 2012 15:41 schreef shiznuts het volgende:
Ja, maar hopelijk hoef je helemaal geen douanekosten te betalen, wat vrijwel wel zo is bij DHL en dan is de free shipping-optie opeens üb3rvoordelig.
quote:Op zondag 30 september 2012 13:10 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja, er komt wel specefieke assesoires uit.. en die komen ook op Lightake voor Sale.
Maar waarschijnlijk pas als de G3 ook echt uitgeleverd gaat worden.. je kan voorlopig op de Jiayu site zelf kijken (daar zijn ze overigens wel voor sale al, maar moet je via een tussenpersoon werken om dat in huis te krijgen)
( http://shop.ejiayu.com/?g(...)_ANY__p,0-index.html Jiayu shop met Oa G3 bumpers,hoesjes etc)
Die Chinezen knallen overal 'Gift' op.quote:Op zondag 30 september 2012 16:32 schreef eleganza het volgende:
[..]
Heb lightake nog even een berichtje nagestuurd of de value van het pakje ook wat lager gedeclareerd kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |