"Ze heeft" ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:29 schreef Melkunie het volgende:
Nou, ze heeft er toch best moeite mee. Order cancelled
Oh thanks! Tot of tot en met??quote:Op zondag 30 september 2012 00:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Sarcasme komt niet zo goed over op internet.
Body is van aluminium voor zover ik weet. Coupon is nog tot 30 september geldig: voor zwart: FOKJIAYUG356925 de andere 2 kleuren: FOKJIAYUG395822
Lightakequote:Op zondag 30 september 2012 00:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Oh thanks! Tot of tot en met??
Over de kleur twijfel ik nog. Maar denk dat zwart het mooist is. Heeft die gast in dat filmpje met de reset ook een zwarte?
Ennuh: waar bestellen? Zit op telefoon, dus zoeken is lastig... (Oude HTC Desire)
Tuurlijk. PC inmiddels opgestart. Deze is het toch? http://lightake.com/detai(...)tphone___Black-56925quote:Op zondag 30 september 2012 00:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Lightake
En ik zou gewoon ff je PC opstarten om te bestellen,, is toch wat makkelijker
Jaquote:Op zondag 30 september 2012 00:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Tuurlijk. PC inmiddels opgestart. Deze is het toch? http://lightake.com/detai(...)tphone___Black-56925
Doe ik ook niet hoorquote:Op zondag 30 september 2012 00:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja
(en voor je het vraagt, dropshipping kán je aan vinken maar heeft niet zo veel zin naar mijn mening. Heeft tot effect dat er geen Lightake logo op je pakket staat..)
Deze beste man heeft nog meer filmpjes over de G3 op zn kanaal:quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom stuurt hij hem terug? Hoop dat het niet iets met de kwaliteit te maken heeft.
zoals ?quote:Op zondag 30 september 2012 01:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze beste man heeft nog meer filmpjes over de G3 op zn kanaal:
http://www.youtube.com/user/chiribe?feature=watch
Aanrader!
Er is nog geen telefoon uitgeleverd? (buiten de sampels die terug gestuurd moesten wordenquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom stuurt hij hem terug? Hoop dat het niet iets met de kwaliteit te maken heeft.
Ga er vanuit dat er in de tussentijd ook nog het e.e.a aan de firmware is verbouwd (4.1? straks, is bevestigd?).quote:
Ik vind het maar een maf filmpje, welke telefoons zien we eigenlijk?quote:
Naar wat ik eens gelezen heb zouden die kaartjes gemaakt zijn in ghost shifts (of hoe noemden ze dat ook weer) en valt de kwaliteit ferm tegen. Als je een beetje uitkijkt kan je hier wel voor een 10¤ hetzelfde kopen van een betrouwbare bronquote:Op zondag 30 september 2012 11:48 schreef dramatic het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe snel deze dingen zijn?
http://lightake.com/detai(...)F_Memory_Card_-37265
welke class? of is het puur random wat je krijgt?
Dankje, dat idee had ik al. Normaal gesproken staan specs zelfs dubbel op de site, maar hier staat opeens niks bij. En het gaat inderdaad om 3 euro verschil voor een class10 kaartje in Nederland.quote:Op zondag 30 september 2012 11:58 schreef bruyckerken het volgende:
[..]
Naar wat ik eens gelezen heb zouden die kaartjes gemaakt zijn in ghost shifts (of hoe noemden ze dat ook weer) en valt de kwaliteit ferm tegen. Als je een beetje uitkijkt kan je hier wel voor een 10¤ hetzelfde kopen van een betrouwbare bron
Niemand heeft dat idee.quote:Op zondag 30 september 2012 05:22 schreef zarGon het volgende:
Besteld. Beetje een impulsaankoop, maar ach. Ben benieuwd.
Iemand een idee hoelang het wachten zou kunnen duren voordat het toestel verzonden wordt?
Jiayu JY-G2 en G3. Maar waarschijnlijk een pre-production model, dus daar zijn niet echt conclusies aan te verbinden.quote:Op zondag 30 september 2012 10:22 schreef Ravocs het volgende:
[..]
Ik vind het maar een maf filmpje, welke telefoons zien we eigenlijk?
Ga gewoon naar de Aldi, heb ik laatst 2x 8gb microSD voor 10 euro gekocht.quote:Op zondag 30 september 2012 11:48 schreef dramatic het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe snel deze dingen zijn?
http://lightake.com/detai(...)F_Memory_Card_-37265
welke class? of is het puur random wat je krijgt?
http://lightake.com/detai(...)phone___Silver-58229quote:Op zondag 30 september 2012 12:51 schreef Meike26 het volgende:
Ik twijfel nog enorm ! Ben nu een weekje ongeveer aan het denken wat ik voor een telefoon wil na mijn iPhone 4, in iedergeval geen iVijf meer, mijn partner heeft een Sony Xperia Go, maar daarvan lijkt de accu toch niet zo sterk te zijn als aanvankelijk gedacht werd.
Wat ben ik kwijt als ik vandaag geen gebruik maak van die code, maar later ? Dat is dan nog steeds ¤ 149,- toch? Of kan ik hem straks niet meer bestellen ? Ik heb echt nog wat tijd nodig om te beslissen. Op zich wil ik het voor dat geld wel proberen, maar aan de andere kant is ¤ 150,- voor mij nog steeds een hóóp geld.
Ja, er komt wel specefieke assesoires uit.. en die komen ook op Lightake voor Sale.quote:Op zondag 30 september 2012 13:07 schreef eleganza het volgende:
Zijn er naast dat hoesje al accessoires als bumpers en andere (siliconen) hoesjes aangekondigd? Heb in een video een bumper langs zien komen, maar heb deze nog nergens terug kunnen vinden!
Is die iPhone4 kapot dan? Anders die lekker houden toch? Als je een iPhone 2 jaar gebruikt kan je voor hetzelfde geld 4x een jiayu kopen (dus om de 6 maanden een nieuwe kopen)quote:Op zondag 30 september 2012 12:51 schreef Meike26 het volgende:
Ik twijfel nog enorm ! Ben nu een weekje ongeveer aan het denken wat ik voor een telefoon wil na mijn iPhone 4, in iedergeval geen iVijf meer, mijn partner heeft een Sony Xperia Go, maar daarvan lijkt de accu toch niet zo sterk te zijn als aanvankelijk gedacht werd.
Wat ben ik kwijt als ik vandaag geen gebruik maak van die code, maar later ? Dat is dan nog steeds ¤ 149,- toch? Of kan ik hem straks niet meer bestellen ? Ik heb echt nog wat tijd nodig om te beslissen. Op zich wil ik het voor dat geld wel proberen, maar aan de andere kant is ¤ 150,- voor mij nog steeds een hóóp geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korting mogelijk gemaakt door Downstar, RobertNL en remco!
[ Bericht 4% gewijzigd door nodig op 30-09-2012 13:31:23 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |