abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117365193
Jahoor.... Ik maar zoeken in het digital corner > hardware forum. Geen Jiayu topic... jongens.. Bijna 2 dagen zonder FOK topic gezeten :( Maar toch gevonden :D

Las net het nieuws op gizchina, top! laat maar komen!
  vrijdag 28 september 2012 @ 20:12:27 #122
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117366026
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 19:52 schreef tharonny het volgende:
Jahoor.... Ik maar zoeken in het digital corner > hardware forum. Geen Jiayu topic... jongens.. Bijna 2 dagen zonder FOK topic gezeten :( Maar toch gevonden :D

Las net het nieuws op gizchina, top! laat maar komen!
Je weet dat als je via google zoekt het eerste resultaat dit topic is? :P
http://bit.ly/TNsZqq

Ontopic:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH O+ can't wait (Mja, eigenlijk wel.. china shop kenner dus 't duurt vast nog wel even :7 )
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_117366674
quote:
. Je weet dat als je via google zoekt het eerste resultaat dit topic is?
http://bit.ly/TNsZqq

Ontopic:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH can't wait (Mja, eigenlijk wel.. china shop kenner dus 't duurt vast nog wel even )
3x raden hoe ik de topic uiteindelijk gevonden heb ;)
pi_117367053
mooi :)

Hopelijk komen er snel accessoires beschikbaar
pi_117367305
YES! nu wachten op de uitlevering...
Love is in the air!
pi_117367601
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 20:43 schreef Landgeld het volgende:
YES! nu wachten op de uitlevering... van de Chinees die dit proces zo heeft zitten vertragen!
pi_117367876
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met de telefoon :)
  vrijdag 28 september 2012 @ 23:11:04 #128
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117374833
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 september 2012 20:54 schreef David_ het volgende:
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met de telefoon :)
Als er iets binnen is kan je het vast zien aan de snelheid van het topic :P!

Nog even voor alle duidelijkheid over traceren, meeste mensen weten het vast maar hier iets extra info:

Free shipping tracking:
We weten nog niet hoe de telefoons naar Nederland verzonden gaan worden. Dit kan bij free shipping met 2 verschillende carriers gebeuren nl:
China Post
China post ofwel CP is in principe de gehele weg te traceren. Traceer nummers van CP zijn te herkennen door de volgende opbouw: RA[cijfers]CN
En zijn te traceren op een site zoals Pacakgetrackr.com of de eigen site: http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do?lan=0
Nadeel van tracking bij CP is dat het vaak niet werkt (site offline, loopt achter, etc).
Mocht het werken dan zijn dit de verschillende statussen die een pakketje kan doorlopen:
quote:
Posting = Voorgemeld
- Arrival outward office of exchance = in het post systeem
- Departue outward office of exchace = Vertrek vanaf luchthaven
- Arrival inward office of exchance = aankomst bij douane
- Held by costums (optie) = Appart gelegd door de douane
- Depature inward office of exchance (niet zeker of deze er is) = weg bij douane
-failed delivery (optie) = PostNL kon het pakketje (nog) niet in ontvangst nemen
- Arrival at delivery office = geaccepteerd door post NL, wordt de eerst volgende bezorgdag aangeboden (niet maandag)
- out for delivery = Onderweg
- Failed delivery = Briefje in je bus, halen bij het postkantoor
- deliverd = UITPAKKEN! :+
Doorlooptijd: normaal tussen de 8 en 20 dagen (ex douane)

Hong Kong Post
Hong Kong post ofwel HK post is te traceren tot aan het verlaten van het land. Traceer nummers van HK Post zijn te herkennen door de volgende opbouw: RA[cijfers]HK. Traceren kan op de eigen site: http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp of op packagetrackr.com
Hier kun je dus alleen zien wanneer een pakketje het land heeft verlaten, meer info komt hier niet te staan (site is vaak wel up to date).
Doorlooptijd: Normaal tussen de 6 en 20 dagen (ex douane) (vaak sneller dan CP).

Binnen Nederland.
Mocht de tracking van CP niet werken of het het pakketje van HK post ondertussen een dag 4/5 China verlaten hebben dan kan je proberen om PostNL te bellen/twitteren om je buitenlandse tracking om te laten zeten in een 3GS code.
Dit kan dus via Twitter of 0900-0990 (10cp/m).
Kunnen ze de code nog niet omzetten dan kan je het naar een dag of wat weer proberen. Mocht je een code krijgen dan kan je zien of deze bij de douane is en/of wanneer deze bezorgd gaat worden ( :+)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117378398
quote:
Isma67

they just stop to produce because the MTK is too expensive!!! it s really a shame

Sep 28, 2012
quote van gizchina user, reageerd op de networklicentie berichtgeving van andi..

vraag me af waar hij vandaan haalt dan de productie is gestopt, ondat de MTK6577 te duur zou zijn..
laatst hadden we nog een artikel waarin werd aangeven dat de prijs van de MTK6577 wat omhoog was gegaan, maar dat deze niet de prijs van de G3 in gevaar bracht...

dus het zal wel lulkoek zijn, gewoon lekker die productie dag en nacht laten lopen en een beetje snelle logistiek en we hebben onze telefoontjes eind volgende maand :D! ( mits je hem via DHL laat verzenden :D!)
pi_117378456
Lijkt me ook BS. Gewoon een troll.
Geen referral hier.
pi_117378576
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 00:45 schreef Downstar het volgende:

[..]

quote van gizchina user, reageerd op de networklicentie berichtgeving van andi..

vraag me af waar hij vandaan haalt dan de productie is gestopt, ondat de MTK6577 te duur zou zijn..
laatst hadden we nog een artikel waarin werd aangeven dat de prijs van de MTK6577 wat omhoog was gegaan, maar dat deze niet de prijs van de G3 in gevaar bracht...

dus het zal wel lulkoek zijn, gewoon lekker die productie dag en nacht laten lopen en een beetje snelle logistiek en we hebben onze telefoontjes eind volgende maand :D! ( mits je hem via DHL laat verzenden :D!)
niks op jiayu forum te vinden hierover dus 99% kans op onzin :P maar je weet het nooit is wel chinees XD
pi_117381904
Wat is dropshipping en is het beter om dit te doen? Quir heeft de mijne namelijk besteld zonder dat aan te vinken
pi_117381972
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 september 2012 09:39 schreef emmyemmy het volgende:
Wat is dropshipping en is het beter om dit te doen? Quir heeft de mijne namelijk besteld zonder dat aan te vinken
ze droppen hem dan in je schoot vanuit het vliegtuig. Moet je wel voor thuis zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117382192
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 09:46 schreef FreaZ het volgende:

[..]

ze droppen hem dan in je schoot vanuit het vliegtuig. Moet je wel voor thuis zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had geen dropshipping geselecteerd, maar raad je me dan aan om dat nu alsnog te doen?
  zaterdag 29 september 2012 @ 10:20:55 #135
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117382383
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 september 2012 10:07 schreef Grijsbaard het volgende:

[..]

Ik had geen dropshipping geselecteerd, maar raad je me dan aan om dat nu alsnog te doen?
Maakt weinig uit... personelijk doe ik het nooit. En eignelijk nooit problemen gehad ;)
Als je het wilt kun je gewoon een berichtje sturen naar LT en doen ze het gratis voor je..
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_117383843
Ik heb het ook gewoon uitgelaten, denk ook niet dat het veel uitmaakt. Mocht de douane een boekje hebben met de shop lightake dan zal er ongetwijfeld bij staan dat ze ook veel goedkope meuk verkopen.

Ontopic (bron gizbeat, heeft het weleens bij het verkeerde eind)
As was hoped for and expected, JiaYu G3 finally got their long awaited official licensing and will immediately begin shipping the pre-ordered phones out.

Those who pre-ordered must pay their balance before September 30th 10:00am or their order will be considered invalid.

As was mentioned yesterday, the first 5000 will be black only. So if you pre-ordered a color other than black, you will have to wait a bit longer.

5000 seems a paltry number, but perhaps it was prudent as they werent 100% sure the license would come through. JiaYu thanks its loyal customers and appreciates their patience.

Lets hope JiaYu can start to push these phones out in mass units so we all can get our hands on one!

Dat betekend inderdaad dat ze voor of in de vakantie nog gaan verzenden anders zouden ze dat betalen t/m 8 oktober hebben gezet.

[ Bericht 36% gewijzigd door nodig op 29-09-2012 11:57:50 ]
pi_117384212
Nog één besteld voor een maat van me :P
Klopt het dat jullie ook nog geen mail van lightake zelf hebben met bevestiging?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117384239
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 11:47 schreef nodig het volgende:
Ik heb het ook gewoon uitgelaten, denk ook niet dat het veel uitmaakt. Mocht de douane een boekje hebben met de shop lightake dan zal er ongetwijfeld bij staan dat ze ook veel goedkope meuk verkopen.

Ontopic (bron gizbeat, heeft het weleens bij het verkeerde eind)
As was hoped for and expected, JiaYu G3 finally got their long awaited official licensing and will immediately begin shipping the pre-ordered phones out.

Those who pre-ordered must pay their balance before September 30th 10:00am or their order will be considered invalid.

As was mentioned yesterday, the first 5000 will be black only. So if you pre-ordered a color other than black, you will have to wait a bit longer.

5000 seems a paltry number, but perhaps it was prudent as they werent 100% sure the license would come through. JiaYu thanks its loyal customers and appreciates their patience.

Lets hope JiaYu can start to push these phones out in mass units so we all can get our hands on one!

Dat betekend inderdaad dat ze voor of in de vakantie nog gaan verzenden anders zouden ze dat betalen t/m 8 oktober hebben gezet.
Bericht klopt wel aardig, ongeveer hetzelfde is terug te vinden op het Jiayu forum. Ze shippen nu eerst hun eigen pre-orders, daarna komen de wholesalers.

Wel jammer van die vakantieweek daarom. :(
pi_117384314
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:05 schreef rene90 het volgende:
Nog één besteld voor een maat van me :P
Klopt het dat jullie ook nog geen mail van lightake zelf hebben met bevestiging?
Kreeg ik inderdaad ook niet, bij mij staat die onder ''My account'' onder orders :)
pi_117384414
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:09 schreef nodig het volgende:

[..]

Kreeg ik inderdaad ook niet, bij mij staat die onder ''My account'' onder orders :)
Daar staan ze wel bij inderdaad. Er staat bij mijn eerste order nu 'collecting products'
Top 5 China producten
pi_117385060
Ik ben benieuwd wanneer Lighttake de telefoons in hun bezit krijgt. Als ze die telefoons hebben kan het snel gaan.

Wat ik hoop -> begin oktober uitsturen. Eind oktober binnen :9
Love is in the air!
pi_117385072
Vergeten jullie niet een Flat to Round Power Plug Converter bij te bestellen? Anders kan je hem niet opladen.....

http://dx.com/p/flat-to-round-power-plug-converter-33884
Love is in the air!
pi_117385304
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:38 schreef Landgeld het volgende:
Vergeten jullie niet een Flat to Round Power Plug Converter bij te bestellen? Anders kan je hem niet opladen.....

http://dx.com/p/flat-to-round-power-plug-converter-33884
Kan toch gewoon via de usb kabel?
Top 5 China producten
  zaterdag 29 september 2012 @ 12:56:40 #144
384696 Ravocs
1 1 3 5 8 13 21 ....
pi_117386622
Jiayu start vandaag met het verzenden van de eerste 5000 batch, nu kan het snel gaan! _O_ :

http://translate.google.n(...)om%2Fforum-33-1.html
pi_117386733
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:30 schreef Mandéra het volgende:
Jiayu start vandaag met het verzenden van de eerste 5000 batch, nu kan het snel gaan! _O_ :

Goed nieuws. Duurt alleen wel weer een week voordat die bij Lighttake zijn vrees ik.
En dan nog hopen dat wij bij de 1e 5000 zitten. En of daar ook bijv. al grijs bij zit...

Afwachten :)
Love is in the air!
pi_117386787
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:33 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Goed nieuws. Duurt alleen wel weer een week voordat die bij Lighttake zijn vrees ik.
En dan nog hopen dat wij bij de 1e 5000 zitten. En of daar ook bijv. al grijs bij zit...

Afwachten :)
Eerste 5000 zijn sowieso zwarte exemplaren, en bestemd voor hun eigen pre-orders. Maar de link is dat de productie en verzending nu op 100% gaat de komende dagen, ik denk dat er over 1 week ongeveer naar Lightake verzonden wordt. Ofja, dat hoop ik heel erg!
pi_117386799
quote:

Whooooohoooooooooooooooooooooooo
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 29 september 2012 @ 13:43:12 #149
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_117387040
quote:

Cool *O*.
pi_117387335
4 oktober gaan de verzendkoeriers etc. weer volledig werken, tijdens de feestdagen in China zijn er verlofregelingen dus kunnen ze waarschijnlijk alle zendingen niet aan. Dit gaat alleen om de postbedrijven, de fabriek zou wel gewoon draaien wat ik eruit op kan maken.
Verder staat er nog dat via de manier hoe Jiayu verzend het zoveel mogelijk via airmail gaat. Dus zo kan het wel snel aankomen bij Lightake.
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')