Je weet dat als je via google zoekt het eerste resultaat dit topic is?quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:52 schreef tharonny het volgende:
Jahoor.... Ik maar zoeken in het digital corner > hardware forum. Geen Jiayu topic... jongens.. Bijna 2 dagen zonder FOK topic gezetenMaar toch gevonden
Las net het nieuws op gizchina, top! laat maar komen!
3x raden hoe ik de topic uiteindelijk gevonden hebquote:. Je weet dat als je via google zoekt het eerste resultaat dit topic is?
http://bit.ly/TNsZqq
Ontopic:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH can't wait (Mja, eigenlijk wel.. china shop kenner dus 't duurt vast nog wel even )
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:43 schreef Landgeld het volgende:
YES! nu wachten op de uitlevering... van de Chinees die dit proces zo heeft zitten vertragen!
Als er iets binnen is kan je het vast zien aan de snelheid van het topicquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:54 schreef David_ het volgende:
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met de telefoon
Doorlooptijd: normaal tussen de 8 en 20 dagen (ex douane)quote:Posting = Voorgemeld
- Arrival outward office of exchance = in het post systeem
- Departue outward office of exchace = Vertrek vanaf luchthaven
- Arrival inward office of exchance = aankomst bij douane
- Held by costums (optie) = Appart gelegd door de douane
- Depature inward office of exchance (niet zeker of deze er is) = weg bij douane
-failed delivery (optie) = PostNL kon het pakketje (nog) niet in ontvangst nemen
- Arrival at delivery office = geaccepteerd door post NL, wordt de eerst volgende bezorgdag aangeboden (niet maandag)
- out for delivery = Onderweg
- Failed delivery = Briefje in je bus, halen bij het postkantoor
- deliverd = UITPAKKEN!
quote van gizchina user, reageerd op de networklicentie berichtgeving van andi..quote:Isma67
they just stop to produce because the MTK is too expensive!!! it s really a shame
Sep 28, 2012
niks op jiayu forum te vinden hierover dus 99% kans op onzinquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:45 schreef Downstar het volgende:
[..]
quote van gizchina user, reageerd op de networklicentie berichtgeving van andi..
vraag me af waar hij vandaan haalt dan de productie is gestopt, ondat de MTK6577 te duur zou zijn..
laatst hadden we nog een artikel waarin werd aangeven dat de prijs van de MTK6577 wat omhoog was gegaan, maar dat deze niet de prijs van de G3 in gevaar bracht...
dus het zal wel lulkoek zijn, gewoon lekker die productie dag en nacht laten lopen en een beetje snelle logistiek en we hebben onze telefoontjes eind volgende maand! ( mits je hem via DHL laat verzenden
!)
ze droppen hem dan in je schoot vanuit het vliegtuig. Moet je wel voor thuis zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:39 schreef emmyemmy het volgende:
Wat is dropshipping en is het beter om dit te doen? Quir heeft de mijne namelijk besteld zonder dat aan te vinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 09:46 schreef FreaZ het volgende:
[..]
ze droppen hem dan in je schoot vanuit het vliegtuig. Moet je wel voor thuis zijn.Ik had geen dropshipping geselecteerd, maar raad je me dan aan om dat nu alsnog te doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt weinig uit... personelijk doe ik het nooit. En eignelijk nooit problemen gehadquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:07 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Ik had geen dropshipping geselecteerd, maar raad je me dan aan om dat nu alsnog te doen?
Bericht klopt wel aardig, ongeveer hetzelfde is terug te vinden op het Jiayu forum. Ze shippen nu eerst hun eigen pre-orders, daarna komen de wholesalers.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:47 schreef nodig het volgende:
Ik heb het ook gewoon uitgelaten, denk ook niet dat het veel uitmaakt. Mocht de douane een boekje hebben met de shop lightake dan zal er ongetwijfeld bij staan dat ze ook veel goedkope meuk verkopen.
Ontopic (bron gizbeat, heeft het weleens bij het verkeerde eind)
As was hoped for and expected, JiaYu G3 finally got their long awaited official licensing and will immediately begin shipping the pre-ordered phones out.
Those who pre-ordered must pay their balance before September 30th 10:00am or their order will be considered invalid.
As was mentioned yesterday, the first 5000 will be black only. So if you pre-ordered a color other than black, you will have to wait a bit longer.
5000 seems a paltry number, but perhaps it was prudent as they werent 100% sure the license would come through. JiaYu thanks its loyal customers and appreciates their patience.
Lets hope JiaYu can start to push these phones out in mass units so we all can get our hands on one!
Dat betekend inderdaad dat ze voor of in de vakantie nog gaan verzenden anders zouden ze dat betalen t/m 8 oktober hebben gezet.
Kreeg ik inderdaad ook niet, bij mij staat die onder ''My account'' onder ordersquote:Op zaterdag 29 september 2012 12:05 schreef rene90 het volgende:
Nog één besteld voor een maat van me![]()
Klopt het dat jullie ook nog geen mail van lightake zelf hebben met bevestiging?
Daar staan ze wel bij inderdaad. Er staat bij mijn eerste order nu 'collecting products'quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:09 schreef nodig het volgende:
[..]
Kreeg ik inderdaad ook niet, bij mij staat die onder ''My account'' onder orders
Kan toch gewoon via de usb kabel?quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:38 schreef Landgeld het volgende:
Vergeten jullie niet een Flat to Round Power Plug Converter bij te bestellen? Anders kan je hem niet opladen.....
http://dx.com/p/flat-to-round-power-plug-converter-33884
Goed nieuws. Duurt alleen wel weer een week voordat die bij Lighttake zijn vrees ik.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:30 schreef Mandéra het volgende:
Jiayu start vandaag met het verzenden van de eerste 5000 batch, nu kan het snel gaan!:
http://translate.google.n(...)om%2Fforum-33-1.html
Eerste 5000 zijn sowieso zwarte exemplaren, en bestemd voor hun eigen pre-orders. Maar de link is dat de productie en verzending nu op 100% gaat de komende dagen, ik denk dat er over 1 week ongeveer naar Lightake verzonden wordt. Ofja, dat hoop ik heel erg!quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:33 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Goed nieuws. Duurt alleen wel weer een week voordat die bij Lighttake zijn vrees ik.
En dan nog hopen dat wij bij de 1e 5000 zitten. En of daar ook bijv. al grijs bij zit...
Afwachten
Whooooohooooooooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:30 schreef Mandéra het volgende:
Jiayu start vandaag met het verzenden van de eerste 5000 batch, nu kan het snel gaan!:
Coolquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:30 schreef Mandéra het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |