Nu kan het nog met de code jaquote:Op zaterdag 29 september 2012 13:56 schreef mtchel112 het volgende:
oke ik heb genoeg gehoord, gelijk bestellen!
Nu al?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:18 schreef tharonny het volgende:
Helemaal super! Hij komt steeds dichter en dichter bijMisschien heeft een of andere chinees nu wel mijn telefoon in zijn/haar handen
Fotos van de fabriek van Jiayu:quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:18 schreef tharonny het volgende:
Helemaal super! Hij komt steeds dichter en dichter bijMisschien heeft een of andere chinees nu wel mijn telefoon in zijn/haar handen
Dankje Tokko1, dat bedoelde ik inderdaadquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Fotos van de fabriek van Jiayu:
FoTo'S
Hopelijk komt Lightake ook met beetje betaalbare assesoires, dat openklap hoesje inc shipping wordt denk ik z'n 20 dollar. Toch best prijzig. Mja wel echt leer.
Lekker voor 2 euro per dag telefoons in elkaar draaien.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Fotos van de fabriek van Jiayu:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hopelijk komt Lightake ook met beetje betaalbare assesoires, dat openklap hoesje inc shipping wordt denk ik z'n 20 dollar. Toch best prijzig. Mja wel echt leer.
een silicone hoesje of een bumper is wel vet, maar niet puur voor bescherming voor mij, zon geel hoesje ziet er gewoon gaaf uitquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:36 schreef tharonny het volgende:
Die hoesjes zullen ook wel goedkoper worden loop van de tijd lijkt me zo. Nouja met dat gorilla glas heb je toch niks over je scherm nodig (toch)
Zit wel een regeling op, maar de postkosten zijn voor jouw rekening zo ver ik weet.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:43 schreef Ebbao het volgende:
Ik sta ook op het punt om de telefoon te bestellen maar heb nog wat last minute twijfels. Als er iets kapot is aan de telefoon (binnen of buiten de garantie) moet de telefoon neem ik aan all the way naar Azië? Hoe is dat geregeld? Zoals je merkt, ik heb totaal geen ervaringen met Chinese webshops.
Nu vraag ik me af, zitten daar niet weer invoerkosten aan vast als je hem teruggestuurd krijgt?quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:51 schreef tharonny het volgende:
Xetran heeft inderdaad gelijk. De shipping kosten zijn voor jezelf, maar je hebt een jaar garantie. (voor zover mij bekend is). Had begrepen dat de shipping kosten zo'n 25 dollar zijn, dus reken je dat bij de 130 euro die je voor je telefoon betaald, dan ben je nog goedkoop uit. Kan je hem heel wat keren voor wegsturen. Ik weet niet of jij al vaak een kapotte telefoon gehad heb, maar ik nog nooit. *afkloppen*
Heb er dus wel vertrouwen in dat die het gewoon doet, en mocht die inderdaad kapot gaan kost de reparatie 25 dollar. The choice is yours!
Zou niet moeten, denk dat je wel kans maakt als je bezwaar aan tekent. (je had hem toch al).quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:54 schreef Xetran het volgende:
[..]
Nu vraag ik me af, zitten daar niet weer invoerkosten aan vast als je hem teruggestuurd krijgt?
Welkom bij de clubquote:Op zaterdag 29 september 2012 20:45 schreef Ebbao het volgende:
Bedankt voor de antwoorden Xetran en tharonny. Heb inmiddels snel een Paypal account aangemaakt en de zwarte versie (met kortingscode) besteld. Voor mij begint het wachten nu dus ook
Werkt gewoon.quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:57 schreef Quir het volgende:
Hoe zat het eigenlijk met die frequenties en Nederland? Was 't eigenlijk al weer vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar iets zeg me dat dat niet juist is![]()
quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:44 schreef kango het volgende:
Iemand eigenlijk enig idee hoe je Jiayu uitspreek?
Ik spreek het altijd maar zo uitVoor mij is het idd ook een (blauw) vraagteken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar iets zeg me dat dat niet juist is
Huhquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom stuurt hij hem terug? Hoop dat het niet iets met de kwaliteit te maken heeft.
"Ze heeft" ?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:29 schreef Melkunie het volgende:
Nou, ze heeft er toch best moeite mee. Order cancelled
Oh thanks! Tot of tot en met??quote:Op zondag 30 september 2012 00:00 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Sarcasme komt niet zo goed over op internet.
Body is van aluminium voor zover ik weet. Coupon is nog tot 30 september geldig: voor zwart: FOKJIAYUG356925 de andere 2 kleuren: FOKJIAYUG395822
Lightakequote:Op zondag 30 september 2012 00:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Oh thanks! Tot of tot en met??
Over de kleur twijfel ik nog. Maar denk dat zwart het mooist is. Heeft die gast in dat filmpje met de reset ook een zwarte?
Ennuh: waar bestellen? Zit op telefoon, dus zoeken is lastig... (Oude HTC Desire)
Tuurlijk. PC inmiddels opgestart. Deze is het toch? http://lightake.com/detai(...)tphone___Black-56925quote:Op zondag 30 september 2012 00:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Lightake
En ik zou gewoon ff je PC opstarten om te bestellen,, is toch wat makkelijker
Jaquote:Op zondag 30 september 2012 00:18 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Tuurlijk. PC inmiddels opgestart. Deze is het toch? http://lightake.com/detai(...)tphone___Black-56925
Doe ik ook niet hoorquote:Op zondag 30 september 2012 00:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ja
(en voor je het vraagt, dropshipping kán je aan vinken maar heeft niet zo veel zin naar mijn mening. Heeft tot effect dat er geen Lightake logo op je pakket staat..)
Deze beste man heeft nog meer filmpjes over de G3 op zn kanaal:quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom stuurt hij hem terug? Hoop dat het niet iets met de kwaliteit te maken heeft.
zoals ?quote:Op zondag 30 september 2012 01:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Deze beste man heeft nog meer filmpjes over de G3 op zn kanaal:
http://www.youtube.com/user/chiribe?feature=watch
Aanrader!
Er is nog geen telefoon uitgeleverd? (buiten de sampels die terug gestuurd moesten wordenquote:Op zaterdag 29 september 2012 23:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ga er vanuit dat er in de tussentijd ook nog het e.e.a aan de firmware is verbouwd (4.1? straks, is bevestigd?).quote:
Ik vind het maar een maf filmpje, welke telefoons zien we eigenlijk?quote:
Naar wat ik eens gelezen heb zouden die kaartjes gemaakt zijn in ghost shifts (of hoe noemden ze dat ook weer) en valt de kwaliteit ferm tegen. Als je een beetje uitkijkt kan je hier wel voor een 10¤ hetzelfde kopen van een betrouwbare bronquote:Op zondag 30 september 2012 11:48 schreef dramatic het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe snel deze dingen zijn?
http://lightake.com/detai(...)F_Memory_Card_-37265
welke class? of is het puur random wat je krijgt?
Dankje, dat idee had ik al. Normaal gesproken staan specs zelfs dubbel op de site, maar hier staat opeens niks bij. En het gaat inderdaad om 3 euro verschil voor een class10 kaartje in Nederland.quote:Op zondag 30 september 2012 11:58 schreef bruyckerken het volgende:
[..]
Naar wat ik eens gelezen heb zouden die kaartjes gemaakt zijn in ghost shifts (of hoe noemden ze dat ook weer) en valt de kwaliteit ferm tegen. Als je een beetje uitkijkt kan je hier wel voor een 10¤ hetzelfde kopen van een betrouwbare bron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |