in welke zin? de krasjes/beschadigingen boven aan of?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef dramatic het volgende:
Is http://www.gizchina.com/w(...)-close-up-photos.jpg gewoon een ongelukkige foto?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast kwam ik deze spreuk tegen op het SK forum:
"het bezit van de zaak is het einde van het vermaak"
en dat klopt vaak toch wel, als we straks allemaal onze telefoon een week of 2 hebben is het doodnormaal.. de spanning van het wachten is vaak het leukst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Downstar op 27-09-2012 22:46:47 ]![]()
Ik weet niet of dat waar is wat je zegt, ze worden volgens mij allemaal geladen maar ze zijn niet zichtbaar.
Das dan dus maar jammer voor de mobielers onder ons.
Coole foto's, wil hem echt kopen!![]()
Foto's worden naar mijn weten pas geladen wanneer user, de spoiler ook opent..quote:Op donderdag 27 september 2012 22:36 schreef Pino112 het volgende:
Ik weet niet of dat waar is wat je zegt, ze worden volgens mij allemaal geladen maar ze zijn niet zichtbaar.
Das dan dus maar jammer voor de mobielers onder ons.
Coole foto's, wil hem echt kopen!![]()
zo inmiddels 114 kiekjes erop gezet, en er zal vast nog meer zijn..
let wel op, soms staan er dus fotos tussen van modellen die niet door zijn gekomen in test rondes (door dat scherm kwaliteit niet goed was etc.) of design voor een eventuele opvolger van de G3
veel kijk plezier
[ Bericht 13% gewijzigd door Downstar op 27-09-2012 22:50:59 ]![]()
ik wil mijn G3 nu godverdomme, ik wacht nu al te lang op die telefoonquote:Op donderdag 27 september 2012 22:52 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.
uit protest bestel ik geen eten meer bij de lokale chinees..
dat zal die bamibakkers leren!
![]()
![]()
![]()
Ik heb in juni een nieuwe telefoon gekocht en toch zit ik hier na te kijken.. Ben het met twee telefoons rondlopen nogal beu namelijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:02 schreef Xu het volgende:
Ik had mezelf voorgehouden om met mijn ZTE Blade minimaal 2 jaar te doen, zit nu op anderhalf, maar dit is wel heeeeeel verleidelijk
Ik wacht wel even ervaringen af. De Sony u bevalt namelijk goed..![]()
ik vraag me af hoe het smsén of whatsappen vanuit twee verschillende simkaarten werkt... iemand een idee?![]()
Je gebruikt maar een van de twee, de 3G-sim, daarvoor.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Bericht op samenkopenquote:Gepost op vrijdag 28 september 2012 om 06:26:
@Robertnl, er lijkt (het blijft vaag daar in China) nieuws te zijn over het accepteren van betalingen door Jiayu. Mensen die een zwarte besteld hebben kunnen deze nu ook daadwerkelijk kopen, wat volgens mij dan moet betekenen dat er uitgeleverd wordt. Als het klopt is dat natuurlijk goed nieuws want dat betekend dat er daadwerkelijk uitgeleverd wordt en dat er over een week verscheept kan gaan worden. Hebben jullie deze info ook ontvangen?![]()
http://gizbeat.com/806/ji(...)5000-units/#more-806quote:JiaYu / JaiYu g3 Possibly to Receive License Today And Release First 5000 Units!
Sep. 28 JaiYu,
Word is that and the first batch of 5000 black JiaYu / JaiYu g3 are ready to ship. Beijing has reportedly stated that the license will be issued today.
If the license is issued, the first 5000 will be released. Unfortunately, anyone who ordered any other color besides black will not get their phone, as only the black units are ready.
JaiYu / JiaYu g2 is scheduled to go on sale October 4th at 10:00am.
The frequency of output of JaiYu / JiaYu g2 & g3 will increase week by week as things get under way.![]()
Dat 4 oktober snap ik dan weer niet... Of valt die feest week in China wel mee (gaat productie door?)quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:03 schreef Pino112 het volgende:
http://gizbeat.com/806/ji(...)5000-units/#more-806
[..]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Forum Opties Forumhop: Hop naar: