abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117427143
Beter komt er ook een dock voor kan ik m mooi op mn bureau zetten
  zondag 30 september 2012 @ 16:45:11 #227
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117427273
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:37 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Die Chinezen knallen overal 'Gift' op. :P
Weet ik al uit ervaring.... maaar...

quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:38 schreef shiznuts het volgende:
En toch zijn er genoeg voorbeelden geweest dat mensen toch lekker mochten neertellen. ;)
Dat dus! En DHL is erg strikt in het hanteren van die 22 euro regel, maar als er bijv 20 euro op staat, kijken ze er niet naar om. Let me tell you, ervaring genoeg ;)

Bij TNT is het enorm wispelturig wat ze wel en niet er uit halen. Als je een pakket hebt met EMS controleren ze eigenlijk altijd alles, maar niet altijd als je met airmail (en zeker uit china/HK) iets laat komen. De duurdere shippingsoorten worden ook echt beter door de douane gecontroleerd, maar ik heb bij EMS (uit o.a. VS) gemerkt dat TNT daar ook van de waarde van het pakketje uitgaat, wat op de doos staat.

Als je de kans hebt, altijd even je verkoper vragen of de waarde naar beneden kan. Bij DHL zit je daar vaak beter mee, TNT ben ik al twee keer een pakje kwijtgeweest. Het blijft een risico.
Koekje d'r bij?
  zondag 30 september 2012 @ 16:46:58 #228
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117427334
Er staat al 20 dagen ofzo een opmerking bij m'n order daarover. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117427420
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:46 schreef shiznuts het volgende:
Er staat al 20 dagen ofzo een opmerking bij m'n order daarover. ;)
Nog geen reactie op?

Ik twijfel nog tussen DHL of niet...
  zondag 30 september 2012 @ 16:53:08 #230
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117427568
Ik bedoel, dat ze in het systeem een opmerking hebben geplaatst bij m'n order, als reminder voor henzelf hoe ze het moeten declareren. :P Dat heb ik maar meteen geregeld toen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_117427968
Ook maar even een berichtje achteraan gedaan, Java Phone hehe.
pi_117428957
Last minute proberen te bestellen, werkt de zilveren/grijze coupon niet meer :'(
Ja.
pi_117429095
Is het nou wel of niet handig om lightake te vragen de waarde onder de 22 euro te zetten?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117429099
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 17:26 schreef Xu het volgende:
Last minute proberen te bestellen, werkt de zilveren/grijze coupon niet meer :'(
Ik wil niet veel zeggen maar het lijkt me toch dat je genoeg tijd hebt gehad........
pi_117429176
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 17:30 schreef rene90 het volgende:
Is het nou wel of niet handig om lightake te vragen de waarde onder de 22 euro te zetten?
Maakt weinig uit lijkt me, de douane kent de Chinezen ook wel onderhand, er wordt gewoon steekproefsgewijs gecontroleerd, of je nu 10 of 100 euro aan waarde er op hebt staan.

Het enige voordeel wat je kunt hebben, is dat de BTW die je dan moet betalen lager is dan de daadwerkelijke BTW. Je kunt er sowieso van uit gaan dat men niet het volle bedrag vermeld.
pi_117429374
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:53 schreef shiznuts het volgende:
Ik bedoel, dat ze in het systeem een opmerking hebben geplaatst bij m'n order, als reminder voor henzelf hoe ze het moeten declareren. :P Dat heb ik maar meteen geregeld toen.
Ik snap hem niet?
  zondag 30 september 2012 @ 17:40:44 #237
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117429481
Ah, dat bedoel je. Mja, er zijn mensen die voor DHL zijn gegaan en mensen die voor free shipping (met of zonder afspraken over declaratie) zijn gegaan. 't Is net wat je wilt qua uitgeven en geduld. :P En ik heb best wat geduld.
pi_117429500
quote:
1s.gif Op zondag 30 september 2012 17:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Ik snap hem niet?
Hij bedoelt dat ze in hun interne systeem een aantekening hebben gemaakt dat ze een bepaalde waarde moeten vermelden :P.
Geen referral hier.
  zondag 30 september 2012 @ 17:44:08 #239
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_117429604
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 16:53 schreef shiznuts het volgende:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Of ook gewoon een berichtje gestuurd zoals ik gedaan heb? Kon niets bij paypal vinden, om daar een berichtje achter te laten. Heb bericht gestuurd met order nr, maar ze hebben nu natuurlijk vakantie :P

quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 17:32 schreef Mandéra het volgende:

[..]

Maakt weinig uit lijkt me, de douane kent de Chinezen ook wel onderhand, er wordt gewoon steekproefsgewijs gecontroleerd, of je nu 10 of 100 euro aan waarde er op hebt staan.

Het enige voordeel wat je kunt hebben, is dat de BTW die je dan moet betalen lager is dan de daadwerkelijke BTW. Je kunt er sowieso van uit gaan dat men niet het volle bedrag vermeld.
Bij DHL zijn ze wel strikt boven de 22 euro dus, TNT enorm wispelturig. Tot 45 euro volgens mij Gift ook douanevrij. Maar de hoed van de rand weet ik ook niet. Mn 95 euro kostende aurora II via BIC had geen douanekosten. Heb daar niet eens naar gevraagd bij mijn order, weet ook niet hoe ze dat gedeclareerd hebben op dat formuliertje, dat zie ik komende week pas :P
Koekje d'r bij?
pi_117430361
Aaah zo. Ja maar ze checken bij DHL dus wel veel meer? Hoe is jullie ervaring qua levering geen via gewone airmail?
  zondag 30 september 2012 @ 18:19:34 #241
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_117431053
:') Die lieten me zelfs betalen voor oordopjes van 20,- usd (aangegeven waarde). _O-
(Nou ja, ze waren ook wel duurder, $34,50 USD, ze geloofden de beschrijving niet dus moest bevestigingen sturen :( )

't Is snel, maar heb de twee keer dat ik Express delivery deed telkens m'n eigen orderbevestigingen en rekeningen moeten laten zien, telkens gedoe. Dus liever gewoon goo' ol' can't go wrong free shipping.
pi_117431093
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 18:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Aaah zo. Ja maar ze checken bij DHL dus wel veel meer? Hoe is jullie ervaring qua levering geen via gewone airmail?
DHL doet voor jou ongeacht de waarde de douaneaangifte zodat jij sneller je pakketje hebt, ze schieten de kosten voor, die worden aan deur met jou verrekent.

Bij verzending via AirMail gaat hij gewoon via 'de PostNL uit Hong Kong' , in Nederland komt hij dan gewoon bij de invoerafdeling bij de douane terecht, die steekproefsgewijs partijen controleren op illegaal spul en waarde van pakketten. Is een beetje een kansspel. Daarna komt het pakketje via PostNL bij jou terecht.
pi_117431227
Hmm. Dan wordt het toch gewone shipping denken ik. Het heeft geen haast.
pi_117433950
Bij mij was +/- 4 weken geleden nog een telefoon uit china onderschept via de airmail :P met tracking code... Ik heb hem lekker laten terug sturen want er zat geen gps op :P bleek (ze wijzigden de beschrijving halverwege china he lol) En via paypall mijn geld terug gekregen vanwege niet ontvangen lol.

Was bij e verbuying overigens en ze werkten niet mee aan terug betaling regelingen en dergelijke ze boden 6% korting op volgende aankoop omdat er geen gps op de telefoon zat xD.. Toen mocht ik hem toch terug sturen maar kwamen kosten voor terugsturen voor mijn rekening volgens hun dan... Paypall dispute aangemaakt en geld terug gekregen terwijl ik hem zelf weigerde van postn:). hopelijk dit keer niet zulke grappen.
  zondag 30 september 2012 @ 20:02:25 #245
365177 Coenehv
PSV EINDHOVEN!
pi_117435354
Ik heb de zwarte versie besteld, kan ik die nog wijzigen in een andere kleur? Zoja, hoe?
pi_117436237
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 20:02 schreef Coenehv het volgende:
Ik heb de zwarte versie besteld, kan ik die nog wijzigen in een andere kleur? Zoja, hoe?
Mailen naar lightake.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_117436349
Zo, betaald :) Dan maar CC ipv Paypal :)
pi_117441351
Ik heb naar mijn weten gaan account aangemaakt op Lightake tijdens de bestelling, dus volg mijn bestelling nu via de knop "Order tracking" bovenaan de website. Als ik dan mijn gegevens invul staat er als laatste status:

quote:
Order has been received. Order appears to be paid. Please check transaction records before shipment.
Met name de dikgedrukte zinsnede is me niet helemaal duidelijk; is dat nou een notitie voor mij of voor Lightake?
  zondag 30 september 2012 @ 21:40:51 #249
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_117441608
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 21:37 schreef Ebbao het volgende:
Ik heb naar mijn weten gaan account aangemaakt op Lightake tijdens de bestelling, dus volg mijn bestelling nu via de knop "Order tracking" bovenaan de website. Als ik dan mijn gegevens invul staat er als laatste status:

[..]

Met name de dikgedrukte zinsnede is me niet helemaal duidelijk; is dat nou een notitie voor mij of voor Lightake?
Voor Lightake, dont worry!
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_117444045
Vraag me toch af hoeveel waarde ik aan die benchmark (5300) moet hechten. Dat ding zal toch niet trager zijn dan mijn huidige Galaxy S2? :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')