Nu ga je ervan uit dat ze zelf precies weet wat ze lekker vindt.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:36 schreef pl4kkie het volgende:
Meer aangeven bij je vriend wat je lekker vind. En zorgen dat hij daarop langer door gaat
ze is al een aantal keer klaar gekomen, lijkt me dan dat je toch wel redelijk weet wat je lekker vind?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu ga je ervan uit dat ze zelf precies weet wat ze lekker vindt.
Nou blijkbaar niet, anders kon ze wel precies aangeven wat hij moet doen.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:40 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
ze is al een aantal keer klaar gekomen, lijkt me dan dat je toch wel redelijk weet wat je lekker vind?
Misschien kan hij niet dezelfde 'hoek' maken/raken als je dildo?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:54 schreef Amsterdamsemeid het volgende:
Ik geef ook wel aan m'n vriend aan waar ik geil van word alleen lukt het op een of andere manier toch net niet om klaar te komen.
Laat het wel of niet trollen maar aan ons overquote:Op donderdag 27 september 2012 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ga je nu hier zitten trollen?
voor de hand liggende troll onderwerpen ook: drugs en sex
volgende topic de rock en roll?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |