Heb je ook een verantwoording ontvangen (loonstrook, waarop staat wat er ingehouden is).quote:Op donderdag 27 september 2012 15:19 schreef Ubernoob het volgende:
Hallo, hoop dat er mensen met verstand van loon zijn. Ik heb een aantal maanden gewerkt via een uitzendburo. Zit nu alweer ergens anders en ik heb mijn vakantiedagen en geld uitbetaald gekregen (zie foto beneden).
Nu heb ik dus 308 euro gestort gekregen . Is dat niet te weinig?
[ afbeelding ]
Alles in de middelste rijquote:Op donderdag 27 september 2012 15:35 schreef Luxuria het volgende:
Dus je zou eigenlijk de bedragen in de 800, 500 en 100 euro betaald moeten krijgen?
Je slaat het kort verzuim overquote:Op donderdag 27 september 2012 19:26 schreef Vhiper het volgende:
Op dat strookje wat je gepost hebt, lijkt het alsof de reserveringen voor vakantiegeld en -dagen er nog staan en dus nog niet verloond zijn.
Je zou recht hebben op ¤ 569,06 bruto vakantiegeld en ¤ 814,91 + ¤ 162,82 bruto aan vakantiedagen.
quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:23 schreef Vhiper het volgende:
[..]Je hebt gelijk, komt nog ¤ 38,61 bruto bij.
conclusie blijft hetzelfde, lijkt te weinig, maar zonder inzicht in de rest van de strook valt er geen zinnig woord over te zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |