SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
[ Bericht 0% gewijzigd door DutchSL op 27-09-2012 14:30:14 ]
OMDAT APPELSquote:Op donderdag 27 september 2012 14:00 schreef vandermar het volgende:
WAAROM WORD IK IEDERE KEER UIT DE APP GEKICKT ALS IK EEN 4-3-2-1 SPELER VAN ARSENAL ZOEK
Gewoon blijven proberen, werkt vanzelf!quote:Op donderdag 27 september 2012 14:00 schreef vandermar het volgende:
WAAROM WORD IK IEDERE KEER UIT DE APP GEKICKT ALS IK EEN 4-3-2-1 SPELER VAN ARSENAL ZOEK
Kijk uit dat je onix niet te groot wordt!quote:Op donderdag 27 september 2012 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
6 squad fitnesses in 1 reeks van 400c packs
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, leuk al die koopjes maar ik verkoop helemaal niets.
Ik ga een team bouwen. 40k, roept u maar.
Jij let echt niet op, iemand heeft een Barcham opgepikt voor 500 en er ging ook een Pearce en Morrison voor veel te weinig.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
6 squad fitnesses in 1 reeks van 400c packs
Dat gaat niet gebeuren, ook niet als ik die 5* skiller krijg.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kijk uit dat je onix niet te groot wordt!
Dat komt doordat ik nog niet naar spelers heb gezocht.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij let echt niet op, iemand heeft een Barcham opgepikt voor 500 en er ging ook een Pearce en Morrison voor veel te weinig.
Timez = Rojiblancosquote:Op donderdag 27 september 2012 14:07 schreef DutchSL het volgende:
Als er nog mensen zijn die in de OP willen kunnen ze zich bij mij melden.
jazekerquote:
Dat mensen hem er voor onder de discard value onder zettenquote:
Veranderen kan dat ook?nvm hoeft ook niet ookquote:Op donderdag 27 september 2012 14:07 schreef DutchSL het volgende:
Was een BIN met nog 40min te gaanquote:Op donderdag 27 september 2012 14:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat mensen hem er voor onder de discard value onder zettenSommige mensen letten echt niet op als jij hem voor 450 hebt.
Haha lol, kom waarschijnlijk ook omdat de markt gewoon kut is om te zoeken op dit momentquote:Op donderdag 27 september 2012 14:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Was een BIN met nog 40min te gaan![]()
Aaaaight, netjes hoor !quote:Op donderdag 27 september 2012 14:15 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Yessssssssss geleverd. Met bal erbij leuke verrassing
Die zag ik ook bij de Bartsmit, bij pre-order kreeg je zo'n bal. Hopen dat de Gamemania ook zoiets heeft.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:15 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
ertdop-flamed perryquote:Op donderdag 27 september 2012 14:07 schreef DutchSL het volgende:
Hoop het niet, past die niet door de brievenbusquote:Op donderdag 27 september 2012 14:15 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Die zag ik ook bij de Bartsmit, bij pre-order kreeg je zo'n bal. Hopen dat de Gamemania ook zoiets heeft.
Ik ga hem zo ophalen in de winkel.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:17 schreef nwilke het volgende:
[..]
Hoop het niet, past die niet door de brievenbus
Idd had hem bij bartsmit besteld.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:15 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Die zag ik ook bij de Bartsmit, bij pre-order kreeg je zo'n bal. Hopen dat de Gamemania ook zoiets heeft.
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb jouw team als inspiratie gebruikt, vandermar.
Ben je klaar voor clubs vanavond?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb jouw team als inspiratie gebruikt, vandermar.
vet maar wel duur 70 euro bart smit wat zit er nog meer in?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:15 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk het?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ben je klaar voor clubs vanavond?
Nice!quote:Op donderdag 27 september 2012 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ultimate Edition net bij de MM gehaald voor 55 euroNormale kostte 50
Had dan ook de laatste
Dacht dat ie duurder zou zijn dus wilde hem eigenlijk niet halen, maar voor die 5 euro
En voor iedereen die hem gemist heeft:
[ afbeelding ]
PS3: LinQ-NLquote:Op donderdag 27 september 2012 14:07 schreef DutchSL het volgende:
Jouw achterneef is Richard Schuil?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:25 schreef vandermar het volgende:
O wacht even, heb ik al gezegd dat een achterneefje van mijn moeder meedeed aan de Olympische spelen? (in b4 paralympics haha hihi hoho)
Nee, de gewone Olympische spelen. Tevens heeft hij in Atlanta goud gewonnen en dit jaar de halve finale gehaald maar geen brons gewonnen.
Nee van mijn moederquote:Op donderdag 27 september 2012 14:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jouw achterneef is Richard Schuil?
Nou hartstikke gefeliciteerdquote:
Schuil , of was het nou Nummerdor?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:25 schreef vandermar het volgende:
O wacht even, heb ik al gezegd dat een achterneefje van mijn moeder meedeed aan de Olympische spelen? (in b4 paralympics haha hihi hoho)
Nee, de gewone Olympische spelen. Tevens heeft hij in Atlanta goud gewonnen en dit jaar de halve finale gehaald maar geen brons gewonnen.
Thanksquote:Op donderdag 27 september 2012 14:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou hartstikke gefeliciteerd
5atbquote:Op donderdag 27 september 2012 14:27 schreef Johnbon het volgende:
Gervino-boni-narcing
tiote- strootman
butnner- toure- hetinga- anita-swaggery
Met een coach in de goede formatie welquote:Op donderdag 27 september 2012 14:28 schreef Timez het volgende:
Ik heb nu chemistry 99. Is dat de max of kan t tot 100 gaan?
99 is de max zonder manager. Als je er een manager in goede formatie bij zet dan zit je op 100. Of een manager die dezelfde nationaliteit heeft als het merendeel van je spelers.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:28 schreef Timez het volgende:
Ik heb nu chemistry 99. Is dat de max of kan t tot 100 gaan?
serieus, das wel klotequote:Op donderdag 27 september 2012 14:30 schreef laucas het volgende:
Sanchez heeft ook geen 5* skills meer
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:27 schreef Anonymous61 het volgende:
IK heb geen 10.000 EA SPORTS Football Club-credits.. en waar kan ik world class unlocken en waarom heb ik er maar 1900
Kang Soo Il heeft 4* toch of dit jaar niet meer?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:33 schreef Vijf_voor het volgende:
De eerste wedstrijd gewonnen. 2x Kang Soo Il![]()
Hoe kan het dat sommige 3* wel de roulette doen en sommige niet?
Ja hij heeft 4* maar m'n 3* winger deed ook de roulettequote:Op donderdag 27 september 2012 14:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kang Soo Il heeft 4* toch of dit jaar niet meer?
Hoelaat clubs?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:26 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Schuil , of was het nou Nummerdor?
http://futhead.com/fifa/squads/41710/#quote:Op donderdag 27 september 2012 14:35 schreef Michaelvanb het volgende:
Heeft iemand nog een leuk bronze team voor ~10k?
Erg vaak dat ie eruit valt, maar het gaat tot nu toe. Ik werd er net wel gek van, maar m'n team is af.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:39 schreef Maver24 het volgende:
je kan nog steeds niet zoeken, jullie wel ?
Ik heb echt bijna hetzelfdequote:Op donderdag 27 september 2012 14:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://futhead.com/fifa/squads/41710/#
Bij mij loopt ie helemaal niet meer vast.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Erg vaak dat ie eruit valt, maar het gaat tot nu toe. Ik werd er net wel gek van, maar m'n team is af.
Ik heb Ayoub ipv Drost.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb echt bijna hetzelfdeAlleen Roseler en Mokhtar, en dan van Ooijen moet nog komen
wat is je zoek opdracht dan ?,quote:Op donderdag 27 september 2012 14:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij mij loopt ie helemaal niet meer vast.
*klopt af*
Ik zoek van allesquote:Op donderdag 27 september 2012 14:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wat is je zoek opdracht dan ?,
vanochtend deed tie het bij mij wel even
Is dit alleen via de webapp?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Erg vaak dat ie eruit valt, maar het gaat tot nu toe. Ik werd er net wel gek van, maar m'n team is af.
Ik heb geen ultimate edition en geen season ticket, sterker nog ik heb FIFA nog niet eens gekocht. Maar ik denk dat ik hem vanmiddag ga kopenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wel echt belachelijk dat ik nu zowel de 24 early acces packs als de 24 Ultimate packs hebvorige week dacht ik nog dat ik er 0 zou hebben
Addict
Nee. Ook op console.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Is dit alleen via de webapp?
20 euro psn card kun je ong 13 pakjes en 50 euro is 33 pakjesquote:
Ja ik 'moest' de early acces wel kopen, vanwege me nieuwe accountquote:Op donderdag 27 september 2012 14:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb geen ultimate edition en geen season ticket, sterker nog ik heb FIFA nog niet eens gekocht. Maar ik denk dat ik hem vanmiddag ga kopen
Er is elke dag wel weer iets waardoor we niet kunnen handelen of spelenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:44 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar betalen we dan geld voor.
Ik vid handelen veel leuker maar als ik niet eens normaal kan zoeken wordt het een lastig verhaalquote:Op donderdag 27 september 2012 14:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik 'moest' de early acces wel kopen, vanwege me nieuwe accountEn nou die Ultimate edition liep ik nu tegenaan voor 5 euro meer, dan kan ik hem toch niet laten liggen
Maar ik zou hem toch maar kopen, spelen is toch wel leuker dan handelen, al moet ik zeggen dat als ik sommige hier bezig zie dat voor anderen anders geldt
Weet iemand dit of doe ik gewoon iets fout?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:45 schreef Typisch het volgende:
CE doet het niet meer voor 150 BIN te doen?
Nee, maar volgens dat ding is de bezorgen onderwegquote:Op donderdag 27 september 2012 14:44 schreef wieisboos het volgende:
Iemand die via wehkamp besteld heeft en Fifa al binnen heeft?
waar heb je de UT edition gevonden?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik 'moest' de early acces wel kopen, vanwege me nieuwe accountEn nou die Ultimate edition liep ik nu tegenaan voor 5 euro meer, dan kan ik hem toch niet laten liggen
Maar ik zou hem toch maar kopen, spelen is toch wel leuker dan handelen, al moet ik zeggen dat als ik sommige hier bezig zie dat voor anderen anders geldt
Amorebieta speelde al voor verschillende Spaanse jeugdelftallen. In november 2006 werd de verdediger voor het eerst geselecteerd voor het Venezolaans nationaal elftal, maar hij wees de uitnodiging destijds af om meer tijd te hebben voor de keuze tussen het Spaans nationaal elftal en Venezuela. Uiteindelijk maakte Amorebieta in september 2011 zijn debuut tegen Argentinië.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:53 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/3319/#.UGRMII1mLVo
wtf ik dacht dat dat een spanjaard was?
By miguel577 | Posted September 23, 03:05PMquote:Op donderdag 27 september 2012 14:53 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/3319/#.UGRMII1mLVo
wtf ik dacht dat dat een spanjaard was?
Deze man had vorig jaar nog 66 en het jaar daarvoor iets in de 70: http://www.futwiz.com/player-data/794quote:Op donderdag 27 september 2012 14:56 schreef Dudeweiser het volgende:
http://futhead.com/fifa/players/5013/#.UGRM441mLVo
deze man was in FIFA11 63 rated
Nee, maar waar heb je hem besteld? Bij Dixons is er namelijk iets misgegaan.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft iemand met de UT edition die 10k punten wel gekregen?
Ik heb hem net gekocht bij de MMquote:Op donderdag 27 september 2012 14:59 schreef Timez het volgende:
[..]
Nee, maar waar heb je hem besteld? Bij Dixons is er namelijk iets misgegaan.
LOL dat was de beste zweedse RB vorig jaar geloof ikquote:Op donderdag 27 september 2012 14:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Deze man had vorig jaar nog 66 en het jaar daarvoor iets in de 70: http://www.futwiz.com/player-data/794
Ja die heb ik ook gezienquote:
Dat was Lustig denk ik, maar Stoor heeft gewoon 12 overall minder gekregen (en hij is niet eens zo oud)quote:Op donderdag 27 september 2012 15:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
LOL dat was de beste zweedse RB vorig jaar geloof ik
?quote:
Het mannetje dat mijn fifa hoort te brengen. Niet dusquote:
Nee zit ook met spanning te wachten..quote:Op donderdag 27 september 2012 15:03 schreef Ajacied7 het volgende:
Heeft iemand die hem bij bol.com besteld heeft al binnen?
Lullig inderdaadquote:Op donderdag 27 september 2012 15:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het mannetje dat mijn fifa hoort te brengen. Niet dus
Prima als ik hem later krijg maar dan moeten ze niet steeds zeggen dat hij is verzonden
ik !!quote:Op donderdag 27 september 2012 15:03 schreef Ajacied7 het volgende:
Heeft iemand die hem bij bol.com besteld heeft al binnen?
Hoop wel dat het zo komt jaquote:Op donderdag 27 september 2012 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lullig inderdaad?
Misschien doen ze 2 rondes op een dag?
Nee duurde 1 secquote:Op donderdag 27 september 2012 15:05 schreef jepperdeprep het volgende:
Hoort dat importeren van FIFA Early Access naar FIFA 13 zolang te duren op de Xbox?
Geen idee, maar ik heb die code iig nietquote:Op donderdag 27 september 2012 15:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
Moet je een code inlossen voor die 10K extra punten?
Hij komt gewoon met de post, maar toevallig is die weer erg laat vandaag.quote:
Ik heb BPL + Arnautovic 4*, Arfa 5* en Elia 5*.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:08 schreef over_hedge het volgende:
Als je 5* leuk vind moet je eigenlijk bpl maken met 4321 en dan ben arfa en assaidiGa ik misschien meer eens doen
FAP FAP FAPquote:Op donderdag 27 september 2012 15:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb BPL + Arnautovic 4*, Arfa 5* en Elia 5*.
© Vandermar uiteraard.
Ik heb Djourou. Al lijkt Smalling me ook goed.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
FAP FAP FAP
Djourou of Smalling?
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op donderdag 27 september 2012 15:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb Djourou. Al lijkt Smalling me ook goed.
Hij is wel slechter gewordenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vuckic is nu links terwijl hij vorig jaar rechts was (wel heeft hij nu 3*)http://futhead.com/fifa/players/7332/
Hij had een goede actie tegen Man Utd gisteren, alleen net geen goal.
Neequote:
Ja, heb die van bol.com via mail gekregenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:07 schreef GekkeZuiden het volgende:
Moet je een code inlossen voor die 10K extra punten?
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is afhankelijk van formatie maar ik zou zeggen zo'n 612 coins
4 skill, 4 weakfoot. Speelde vorig jaar ook erg fijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:16 schreef Timez het volgende:
Waarom is die Holtby zo gewild? Ik heb hem nu eindelijk voor 550 (was buy now), maar ik heb voor 3000+ ook verkocht zien worden.
Godver moet ik MM gaan bellenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:17 schreef fetss het volgende:
[..]
Ja, heb die van bol.com via mail gekregen
10k is officieel alleen pre-order he, of heb je dat bij de MM gedaan?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Godver moet ik MM gaan bellen
Oh nee, maar k dacht dat dat bij de Ultimate Edition hoorde, maar dan nvm.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
10k is officieel alleen pre-order he, of heb je dat bij de MM gedaan?
Je hebt toch wel een code gekregen voor 24packs?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh nee, maar k dacht dat dat bij de Ultimate Edition hoorde, maar dan nvm.
Ja die is geactiveerd en heb eerste pack al openquote:Op donderdag 27 september 2012 15:20 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een code gekregen voor 24packs?
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:18 schreef Rijst het volgende:
GVD kutspel! ik ga Fifa 13 niet meer halen
Code moest je toch via PS3 store inlossen toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die is geactiveerd en heb eerste pack al open
Ik ook, word er echt neurotisch vanquote:Op donderdag 27 september 2012 15:21 schreef Joodnl het volgende:
Wacht hier nog steeds op de postbode....
Lol, kan je even aan hem vragen (op uni) wat er is en doe hem de groeten!quote:Op donderdag 27 september 2012 15:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hee Mathijs heeft me uit zijn friendlist gedonderdEn hij is hier ook al nooit meer
Ik weet toch niet wie die isquote:Op donderdag 27 september 2012 15:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lol, kan je even aan hem vragen (op uni) wat er is en doe hem de groeten!
Lol die Microsoft scammers beldeHingen alleen meteen op maar volgens mij zijn dat die mongooltjes die proberen je cpu over te nemen en dan te blocken totdat je betaalt
Japquote:Op donderdag 27 september 2012 15:24 schreef BDIL het volgende:
Als je FIFA 13 binnen hebt en Early acces had, moet je de game dan normaal installeren en verder spelen ofwat ?
Ik ga er nu achter komen. Heb ook eebn code met 10k EASC puntenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:24 schreef BDIL het volgende:
Als je FIFA 13 binnen hebt en Early acces had, moet je de game dan normaal installeren en verder spelen ofwat ?
http://www.security.nl/ar(...)ft_telefoonscam.htmlquote:Op donderdag 27 september 2012 15:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wie die is
Microsoft scammers?
En vooral, saaierquote:Op donderdag 27 september 2012 15:26 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Singleplayer seasons zijn veel rendabeler om snel geld te krijgen, tegen de computer is makkelijker en de wedstrijden zijn korter
Je kan hem gewoon op professional zettenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:26 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Singleplayer seasons zijn veel rendabeler om snel geld te krijgen, tegen de computer is makkelijker en de wedstrijden zijn korter
Jap tot nu toe welquote:Op donderdag 27 september 2012 15:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kom je nu wel noobs tegen in de normale FIfa?
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:22 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Code moest je toch via PS3 store inlossen toch?
Ja, anders had ik net niet 2x kunnen winnenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kom je nu wel noobs tegen in de normale FIfa?
Name: jeb0i Lindgrenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:27 schreef Vijf_voor het volgende:
VP
name: Walter White
known as: Heisenberg
Als dit geen goede verdediger wordt
Oh, in Friesland loopt het internet natuurlijk een week of 4 achter.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:29 schreef vandermar het volgende:
Ik begin het nummer toch wel een beetje te waarderen
Neuh, ik wilde gewoon niet als een hipster overkomen.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, in Friesland loopt het internet natuurlijk een week of 4 achter.
Dat zou best kunnen, ik loop ook al 5 jaar achter met muziekquote:Op donderdag 27 september 2012 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, in Friesland loopt het internet natuurlijk een week of 4 achter.
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:19 schreef Anonymous61 het volgende:
Moet ik een email sturen naar dixons heb geen 10.000 EA SPORTS Football Club-credits!! heb ge preordered !!!:@:@:@::@:@:@:@
Kan dat, bij mij staan ze op een standaard niveau. Maarja, ik versla de computer op Legendary nog steeds met 8-0quote:Op donderdag 27 september 2012 15:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon op professional zetten
Bugs van vorig jaar zijn niet verbeterd. FUT is nog steeds gebaseerd op geluk en pace. Webapp is aan alle kanten zo lek als een mandje. Er zijn nog steeds autobuyers. Kwaliteit van de replays zijn nog steeds gelijk aan een geanimeerde .gif. ETC ETCquote:Op donderdag 27 september 2012 15:29 schreef Maver24 het volgende:
vind het spel echt vet hoor, wat vinden jullie ?
Nee, want Dixons deed niet mee aan deze actie. Kijk maar in dit overzicht: http://www.ea.com/soccer/fifa/buyquote:
Wat een gierige niggers, ik heb hem ook bij Dixons gepre-orderdquote:Op donderdag 27 september 2012 15:32 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Nee, want Dixons deed niet mee aan deze actie. Kijk maar in dit overzicht: http://www.ea.com/soccer/fifa/buy
Bij Dixons krijg je alleen de 24 pakjes voor FUT.
Krijg je er 48 inderdaadquote:Op donderdag 27 september 2012 15:35 schreef Timez het volgende:
Ik heb twee verschillende codes voor 24 pakketjes. Zou ik dan 48 pakketjes krijgen, dus elke 2. Of gaat dat niet?
Een vriend van mij speelt namelijk geen FUT dus die heeft die code over.
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:34 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Wat een gierige niggers, ik heb hem ook bij Dixons gepre-orderd
Weet ik niet, keek net in de brievenbus en daar lag een grote envelop met wehkamp.nl er opquote:Op donderdag 27 september 2012 15:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat geeft nog een beetje hoop, door welk bedrijf?
DISCO POGO TINGELINGELING!!!quote:
quote:Newcastle Jets sell out of Heskey shirts
The A-League club have been forced to order thousands more jerseys adorned with their new former England striker's name after the initial batch sold out within days
Uhm volgens mij het Adidas all-star team en 10.000 EASFC credits (voor die unlocks enzo). Maar goed, ik heb zelf bij Mycom besteld (zag het ook pas later..) maar het kan me ook niet heel veel boeien. Gaat om de gamequote:Op donderdag 27 september 2012 15:36 schreef Anonymous61 het volgende:
Dat wordt nooit meer bij Dixons bestellen!!![]()
Dus wat heb ik niet eigk?
En waar kost ¤55-¤60 UT edition met eafc credits?
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:36 schreef GekkeZuiden het volgende:
Code voor 24packs moet je toch via PS3 Store inlossen?
Japquote:
Robben!quote:Op donderdag 27 september 2012 15:42 schreef Rijst het volgende:
HAHAHAheb die code van mn Fifa bonus
Het Adidas allstar team bestaat ui de meest getatalenteerde voetballers van de wereld. waaronder, Messi, Benzema, Kuyt en Robben
BaBentquote:Op donderdag 27 september 2012 15:45 schreef marcie216 het volgende:
Even Marin maar gehaald. Nu 2 spitsen uit de BPL, aanraders? Budget is 20k (voor 2)
Ba lag mij niet in Fifa 12, bent kan ik inderdaad ook wel halen, Miralles er naast?quote:
van persie en rooneyquote:Op donderdag 27 september 2012 15:45 schreef marcie216 het volgende:
Even Marin maar gehaald. Nu 2 spitsen uit de BPL, aanraders? Budget is 20k (voor 2)
Welbeck -Bent / Defoequote:Op donderdag 27 september 2012 15:45 schreef marcie216 het volgende:
Is een bug met chemistry/morale..vandaar dat alles zo snel aanvoelt.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:37 schreef Ramboetan het volgende:
Net mijn eerste 2 potjes gespeeld en het speelt echt lekker. Ik speelde aanvallend in een 433 formatie en alle spelers deden goed mee.
1 bug: ik kreeg een vrije trap en al mijn spelers hadden belachelijk goede vrije trappen stats. Eriksen en boerrigter hadden beide alles 99!! Hoe kan dit. Iemand anders dit "probleem"?
Defoe schijnt wel goed te zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ba lag mij niet in Fifa 12, bent kan ik inderdaad ook wel halen, Miralles er naast?
Ik kwam net tegen iemand met Giroud op CF, dat is geen aanrader iigquote:Op donderdag 27 september 2012 15:47 schreef marcie216 het volgende:
Wil Giroud misschien ook wel proberen.
Giroud voor de kopballen, Mirallas/ bent voor de pees
Hoeveel heb jij voor IF Gibbs betaald?quote:
Willem II uit altijd lastigquote:Op donderdag 27 september 2012 15:47 schreef Alovenac het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, tegen welke baas speel ik nu FUT Halve Finale zilveren teams dan.
Tegen een compleet Willem ll team.
17k, was gemiddeld denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij voor IF Gibbs betaald?
MyCom staat er niet bij en miss was bol.com beter maar ik vind ze traag met bestellingen.. Adidas All-star team boeit me niet je kunt volgens mij niet online en 10.000 easfc credits ik heb er 2000 dus 8000 minder maarja daar heb je ook niet veel aan alleen UT extra coins.. Kun je niet die code los kopen?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:40 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Uhm volgens mij het Adidas all-star team en 10.000 EASFC credits (voor die unlocks enzo). Maar goed, ik heb zelf bij Mycom besteld (zag het ook pas later..) maar het kan me ook niet heel veel boeien. Gaat om de game
Hoezo? Bedoel je dat ik die 10K besteed aan extra coins? En pakjes vind ik leuker maarja moet psn card halen danquote:Op donderdag 27 september 2012 15:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die 10k punten zal je echt missenBeter dat dan die pakjes.
Is dat blijvend die bug? En waarom zijn die vrije trappen stats zo hoog? Heeft iedereen deze bug?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
Is een bug met chemistry/morale..vandaar dat alles zo snel aanvoelt.
10k besteed aan coins? Je kan 2k eas fc punten per dag verdienen en die gebruiken in de catalogus, lijkt mij genoeg.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:50 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
MyCom staat er niet bij en miss was bol.com beter maar ik vind ze traag met bestellingen.. Adidas All-star team boeit me niet je kunt volgens mij niet online en 10.000 easfc credits ik heb er 2000 dus 8000 minder maarja daar heb je ook niet veel aan alleen UT extra coins.. Kun je niet die code los kopen?
[..]
Hoezo? Bedoel je dat ik die 10K besteed aan extra coins? En pakjes vind ik leuker maarja moet psn card halen dan
Ja, had ik net ook. Even opnieuw eruit en erin.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:52 schreef marcie216 het volgende:
WTF
Ik heb Toure in het centrum van de Verdediging staan. Linkt met Kaboul - Djourou en daar voor Anita en Sandro, en Gomes op GOal. Staat er 6 chem?
Je moet wel Kolo nemen, niet Yaya.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:52 schreef marcie216 het volgende:
WTF
Ik heb Toure in het centrum van de Verdediging staan. Linkt met Kaboul - Djourou en daar voor Anita en Sandro, en Gomes op GOal. Staat er 6 chem?
Ik weet het, ik bedoelde ook te zeggen: Ik heb zelf bij Mycom besteld, en zag dus ook pas later dat ik beter iets anders had kunnen doen. Ook al maakt het misschien weinig uitquote:Op donderdag 27 september 2012 15:50 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
MyCom staat er niet bij en miss was bol.com beter maar ik vind ze traag met bestellingen.. Adidas All-star team boeit me niet je kunt volgens mij niet online en 10.000 easfc credits ik heb er 2000 dus 8000 minder maarja daar heb je ook niet veel aan alleen UT extra coins.. Kun je niet die code los kopen?
[..]
Hoezo? Bedoel je dat ik die 10K besteed aan extra coins? En pakjes vind ik leuker maarja moet psn card halen dan
verkeerde toure?:Pquote:Op donderdag 27 september 2012 15:52 schreef marcie216 het volgende:
WTF
Ah ja bedankt.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, had ik net ook. Even opnieuw eruit en erin.
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:50 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
[..]
Waarom zeg je dan dat ik die 10k zou missen en beter is dan pakjes?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
10k besteed aan coins? Je kan 2k eas fc punten per dag verdienen en die gebruiken in de catalogus, lijkt mij genoeg.
NIET ZAL MISSEN OMDAT JE DIE ZO BIJ ELKAAR SPEELT. PAKJES ZIJN NUTTIGER DUS ALS JE DIE CODE WEL HEBT IS DAT HANDIGER. ok?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:55 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
[..]
Waarom zeg je dan dat ik die 10k zou missen en beter is dan pakjes?
Iemand die dit ook heeft gehad?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:53 schreef diedjuh het volgende:
Huh? Ik kreeg net geen coins, terwijl ik er wel 1000 zou moeten krijgen voor mijn overwinning op het TOTW?
2k voor een silver LB van ManU met pacequote:Op donderdag 27 september 2012 15:56 schreef Vijf_voor het volgende:
Jongens, die buttner pricefix is wel weer leuk geweest. Zet 'm er nu maar op voor 2k ofzo
En dan ook nog Diakité (3k) Echt een heerlijk pakje.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:55 schreef Lindgren. het volgende:
Was echt een goed pakje zeg.Moses voor 3,5k, McGeady voor 4k, Reina in 4-4-2 12k
k bij bart smit. gister stond er dat die vandaag kwam. en nu staat er ineens dat die morgen komt. kk bedrijfquote:
Bart smitquote:Op donderdag 27 september 2012 15:58 schreef Roypsv het volgende:
[..]
k bij bart smit. gister stond er dat die vandaag kwam. en nu staat er ineens dat die morgen komt. kk bedrijf
49 euroquote:Op donderdag 27 september 2012 16:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan betaal je nog net zoveel als bij de MM waarschijnlijk
Welke Bart smit? Die in Woensel verkocht hem gisteren alquote:
Sommige mensen letten dus echt niet opquote:Op donderdag 27 september 2012 15:58 schreef Confetti het volgende:
Ik pik gewoon een 4-1-2-1-2 Ashley Young op voor 4,000. 58e minuut
Wow heel erg nicequote:Op donderdag 27 september 2012 16:01 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Uit mijn packs. Nu werken, later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |