SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
[ Bericht 0% gewijzigd door DutchSL op 27-09-2012 14:30:14 ]
OMDAT APPELSquote:Op donderdag 27 september 2012 14:00 schreef vandermar het volgende:
WAAROM WORD IK IEDERE KEER UIT DE APP GEKICKT ALS IK EEN 4-3-2-1 SPELER VAN ARSENAL ZOEK
Gewoon blijven proberen, werkt vanzelf!quote:Op donderdag 27 september 2012 14:00 schreef vandermar het volgende:
WAAROM WORD IK IEDERE KEER UIT DE APP GEKICKT ALS IK EEN 4-3-2-1 SPELER VAN ARSENAL ZOEK
Kijk uit dat je onix niet te groot wordt!quote:Op donderdag 27 september 2012 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
6 squad fitnesses in 1 reeks van 400c packs
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, leuk al die koopjes maar ik verkoop helemaal niets.
Ik ga een team bouwen. 40k, roept u maar.
Jij let echt niet op, iemand heeft een Barcham opgepikt voor 500 en er ging ook een Pearce en Morrison voor veel te weinig.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
6 squad fitnesses in 1 reeks van 400c packs
Dat gaat niet gebeuren, ook niet als ik die 5* skiller krijg.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Kijk uit dat je onix niet te groot wordt!
Dat komt doordat ik nog niet naar spelers heb gezocht.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Jij let echt niet op, iemand heeft een Barcham opgepikt voor 500 en er ging ook een Pearce en Morrison voor veel te weinig.
Timez = Rojiblancosquote:Op donderdag 27 september 2012 14:07 schreef DutchSL het volgende:
Als er nog mensen zijn die in de OP willen kunnen ze zich bij mij melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |