SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
Ook dat nogquote:Op donderdag 27 september 2012 12:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat zegt de overige 1%?
Afgeronde percentages.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat zegt de overige 1%?
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:48 schreef SeLang het volgende:
Wat krijgt u in de winkel liever?
- 20% extra voor dezelfde prijs
- 20% korting
- Dat maakt me niet uitNee hoor. Als ik zes eieren wil dan koop ik 6 eieren, niet meer. Waarom koop je je spullen niet bij de groothandel TS? En er staat toch wat men liever wil? Nou dit dus. Hoe jij erover denkt is totaal irrelevantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je wilt die 6 eieren niet liever 20% goedkoper?quote:Op donderdag 27 september 2012 12:58 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik zes eieren wil dan koop ik 6 eieren, niet meer. Waarom koop je je spullen niet bij de groothandel TS? En er staat toch wat men liever wil? Nou dit dus. Hoe jij erover denkt is totaal irrelevant
Het verschil tussen 20% korting of 20% meer voor dezelfde prijs:quote:Op donderdag 27 september 2012 12:58 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik zes eieren wil dan koop ik 6 eieren, niet meer. Waarom koop je je spullen niet bij de groothandel TS? En er staat toch wat men liever wil? Nou dit dus. Hoe jij erover denkt is totaal irrelevant
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:58 schreef Travel. het volgende:
[..]
Beter lezen koe.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:06 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dus je wilt die 6 eieren niet liever 20% goedkoper?
Gefeliciteerd, je hoort bij de 11%!
Je kunt kiezen tussen 6 eieren 20% goedkoper of 20% meer eieren.quote:
^^ Dat. Vraag ze eens hoeveel 2+2+2+2+2 * 0 is ... Dan kom je op iets van 75% uit.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:53 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
11% valt me nog heel erg mee.
Lastig hoor, 20% meer eieren bij 6 eieren. Het is te hopen dat ze gekookt zijn dan...quote:Op donderdag 27 september 2012 13:09 schreef SeLang het volgende:
[..]
Je kunt kiezen tussen 6 eieren 20% goedkoper of 20% meer eieren.
Beter lezen schaap.
Misschien krijg je dan wel 20% grotere eieren, alhoewel dat wel dan bij benadering 73% meer volume dus ook gewicht heeft gekregen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:48 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Lastig hoor, 20% meer eieren bij 6 eieren. Het is te hopen dat ze gekookt zijn dan...
Dat zegt TS toch ook, dat de elf procent die dat niet wil mongolen zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:58 schreef Travel. het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |