Dan denk ik dat je accu zich nog moet calibreren ofzoquote:Op zondag 30 september 2012 13:24 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik heb de standaard (?) ROM, ik durf niet met mijn telefoon te kloten
Dat hoop ik dan maar. Ik las dat de batterijduur er flink op vooruit ging maar tot dusver is ie bij mij flink achteruit gegaan. Die sprong zoals gister heb ik nog niet weer meegemaakt, ik merk wel dat ie sneller leeg is.quote:Op zondag 30 september 2012 15:25 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je accu zich nog moet calibreren ofzo
Schijnt uit te maken.
Heb er verder ook niet heel veel verstand van hoor
Je wilde toch de Touchwiz UI?quote:Op zondag 30 september 2012 14:09 schreef J.Appleseed het volgende:
OMG OMG OMG
De officiële LiquidSmooth voor de Galaxy Note is uit. Die gaan we eens uitproberen!
Ja, maar die was erg laggy. Nu bleek LiquidSmooth ook niet echt je van het te zijn en ParanoidAndroid bevalt me meer door de hybridemodusquote:
quote:NOTE: SGS variants( T959, I897 and I9000) need to flash ROM 3 times, then addons (gapps etc) once. WARNING: will wipe data for SGS variants due to partition layout.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:45 schreef deVerdeler het volgende:
Kan je tapatalk gebruiken voor dit forum?
Hoezo?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:37 schreef 1517 het volgende:
Jellybean ik weet het niet hoor, ik ga weer terug naar ICS op mijn Nexus S
Voegt niet veel toe volgens mij. Zoek toets gaat nu ALTIJD naar google now ipv zoeken in een app bv.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:37 schreef 1517 het volgende:
Ik heb Google Now niet geinstalleerd....quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:11 schreef 1517 het volgende:
[..]
Voegt niet veel toe volgens mij. Zoek toets gaat nu ALTIJD naar google now ipv zoeken in een app bv.
Snap niet dat dit de grote 4.1 is
Ah! Google now verwijderd en dat scheelt inderdaad.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:20 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik heb Google Now niet geinstalleerd....
Ik vind JB een stuk beter werken, de notificaties en Google now is al genoegquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:37 schreef 1517 het volgende:
Het is toch 'smoother'?quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:11 schreef 1517 het volgende:
[..]
Voegt niet veel toe volgens mij. Zoek toets gaat nu ALTIJD naar google now ipv zoeken in een app bv.
Snap niet dat dit de grote 4.1 is
Er lopen nu in dit topic 2 dingen door elkaar. project butter en google now. Jij reageert op iets wat over project butter gaat en dus klopt je antwoord niet helemaal.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:36 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Nee hoor, is een software extraatje.
Want Project Butter is geen software feature in JB?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Er lopen nu in dit topic 2 dingen door elkaar. project butter en google now. Jij reageert op iets wat over project butter gaat en dus klopt je antwoord niet helemaal.
Want Project Butter is geen software extraatje in JB.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:50 schreef Expression het volgende:
[..]
Want Project Butter is geen software feature in JB?
Inderdaad, Project Butter had je al in Eclair.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Want Project Butter is geen software extraatje in JB.
Via Wi-Fi gaat prima.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:35 schreef spamcat het volgende:
HaiIk krijg morgen mijn Androidtelefoon binnen
Het is een Xperia U, en er is deze week een update naar 4.0 voor uitgekomen als het goed is. Hoe installeer je zo'n upgrade nou het beste? Moet je per se van die sony software op je pc zetten, of gaat dat gewoon met de telefoon zelf via wifi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |