SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)![]()
Ik begrijp het wel alleen vind ik het wat achterlijk om mensen een linkje te geven omdat ze dezelfde taal hebben.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:06 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Laat maar, je begrijpt het niet helemaal.
Iedereen spreekt toch engels? LINKEEEE!quote:Op donderdag 27 september 2012 12:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel alleen vind ik het wat achterlijk om mensen een linkje te geven omdat ze dezelfde taal hebben.
Je hebt 1 nationaliteit, that's it.
Dan linkt Buttner met niemandquote:Op donderdag 27 september 2012 12:09 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Iedereen spreekt toch engels? LINKEEEE!
Dat is het grote punt nou,niet iedereen heeft 1 nationaliteit. Ik heb een Nederlands paspoort, maar heb ook gewoon een Turks paspoort liggen. Dat zijn er dan echt 2, dat je dan kiest om voor een land uit te komen betekent niet dat je andere nationaliteit vervalt.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel alleen vind ik het wat achterlijk om mensen een linkje te geven omdat ze dezelfde taal hebben.
Je hebt 1 nationaliteit, that's it.
Ben je genaturaliseerd? Zo nee dan is Turks je primaire nationaliteit.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:10 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dat is het grote punt nou,niet iedereen heeft 1 nationaliteit. Ik heb een Nederlands paspoort, maar heb ook gewoon een Turks paspoort liggen. Dat zijn er dan echt 2, dat je dan kiest om een land uit te komen betekent niet dat je andere nationaliteit vervalt.
Ik vind dat EA daar wel wat mee had kunnen doen. Een secret tweede nationaliteit toevoegen bij sommige spelers.
Vind ik niet. Je kiest er voor om in nederland te wonen of voor nederland uit te komen. Dan ben je in feite nederlander. Als je dat niet wil... dan rest er ook maar één keus hequote:Op donderdag 27 september 2012 12:10 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dat is het grote punt nou,niet iedereen heeft 1 nationaliteit. Ik heb een Nederlands paspoort, maar heb ook gewoon een Turks paspoort liggen. Dat zijn er dan echt 2, dat je dan kiest om voor een land uit te komen betekent niet dat je andere nationaliteit vervalt.
Ik vind dat EA daar wel wat mee had kunnen doen. Een secret tweede nationaliteit toevoegen bij sommige spelers.
Ik ben hier geboren.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben je genaturaliseerd? Zo nee dan is Turks je primaire nationaliteit.
Dan ben je dus gewoon Nederlander tenzij je in Turkije bent genaturaliseerd.quote:
Snap niet hoe je hier nou opeens bij komt.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vind ik niet. Je kiest er voor om in nederland te wonen of voor nederland uit te komen. Dan ben je in feite nederlander. Als je dat niet wil... dan rest er ook maar één keus he
lolquote:Op donderdag 27 september 2012 12:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vind ik niet. Je kiest er voor om in nederland te wonen of voor nederland uit te komen. Dan ben je in feite nederlander. Als je dat niet wil... dan rest er ook maar één keus he
Ik vind helemaal mooiquote:Op donderdag 27 september 2012 12:14 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Snap niet hoe je hier nou opeens bij komt.Heb ik ergens mijn onvrede geuit over het feit dat ik een Nederlands paspoort heb.
#Royisblijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 keer de helftquote:Op donderdag 27 september 2012 12:15 schreef Roypsv het volgende:
wat is obafemi martins 4-3-3 waard?
Jij wil twee nationaliteiten aanhouden met links. Nu gaat het nog over fifa, maar je kan het ook anders zien. Ik zie het hele nut er niet van in. Lijkt meer alsof mensen ontevreden zijn met de ene nationaliteit en daarom voor de ander kiezen. Als het daar niet lekker loopt, dan kunnen ze weer voor de ander kiezen.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:14 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Snap niet hoe je hier nou opeens bij komt.Heb ik ergens mijn onvrede geuit over het feit dat ik een Nederlands paspoort heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |