Ze zijn de buiten kozijnen aan het schilderen. De oude verf is al eraf geschuurd en nu zijn ze steeds aan het kutten bij 1 raam hier terwijl ze bij anderen wel al met alles bezig zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 10:53 schreef Stormqueen het volgende:
JA jonge, ik weet niet wat ze precies aan het doen zijn, maar klussen kost tijd en iets zegt me dat jouw kluservaring niet heel groot is
zekerquote:Op donderdag 27 september 2012 10:55 schreef TheClown1 het volgende:
stormqueen, ben dol op je usericon. erg mooi hehe!!
zijn mini varksquote:Op donderdag 27 september 2012 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ook! ff goed doorvoeren kan hij van de zomer lekker op de BBQ
doenquote:Op donderdag 27 september 2012 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK WIL EEN RODE EN DAN NOEM IK HEM MELZ
Milo koopt een bbq en grillt hem levendquote:Op donderdag 27 september 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Maar die rode is wel schattig iddkan mooi bij mika en milo in mandje!
Hallon Spees!quote:
Ik denk wel dat die vetzak hem als een hapje zal zien iddquote:Op donderdag 27 september 2012 11:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Milo koopt een bbq en grillt hem levend
Ik zie hem al helemaal elke avond zijn brokjes afstaan aan dat varkentje zodat hij sneller groeit en zodat hij eerder kan nommenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk wel dat die vetzak hem als een hapje zal zien idd
Maar die mini varkentjes zijn toch super duur en hebben toch speciaal voer nodig wat ook heel duur is?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:02 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik zag gisteren in Den Haag trouwens wel een gast met een micro big en die was echt kei schattig, het varken dan
die man had het over havermout dat hij dat gaf of dat nou echt de bedoeling is weet ik ook nietquote:Op donderdag 27 september 2012 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar die mini varkentjes zijn toch super duur en hebben toch speciaal voer nodig wat ook heel duur is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |