Ik heb beide in HD.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je de hele wedstrijd op EL2 gekeken?Of heb je beide in HD?
Pikte hem nog even mee ja. "ik wil er niet te veel over zeggen, we hebben gewonnen en dat is het belangrijkste"quote:
Hij zei ook 'weet je'.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pikte hem nog even mee ja. "ik wil er niet te veel over zeggen, we hebben gewonnen en dat is het belangrijkste"
Prima teksten.
quote:
quote:
Dit was stiekem Hans Somers.quote:
Morgenquote:
Louter genieten dusquote:Op woensdag 26 september 2012 23:29 schreef louter_genieten het volgende:
we zijn overklast door ajax.. Goed gespeeld had een leukere en vooral spannendere pot verwachtUtrecht was positioneel machteloos, geen spits en durfde niet door het midden te voetballen.
Ik begreep dat er vooraf nogal een show gepland stond. Die heb ik even gemist. Hoe was dit?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:29 schreef louter_genieten het volgende:
we zijn overklast door ajax.. Goed gespeeld had een leukere en vooral spannendere pot verwachtUtrecht was positioneel machteloos, geen spits en durfde niet door het midden te voetballen.
schijnt een mooie lasershow te zijn geweest met een leuk dj optredenquote:Op woensdag 26 september 2012 23:54 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik begreep dat er vooraf nogal een show gepland stond. Die heb ik even gemist. Hoe was dit?
quote:Op donderdag 27 september 2012 00:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
schijnt een mooie lasershow te zijn geweest met een leuk dj optreden
In de 2e helft kwam er nog een jongen het veld op met een vlag die een soort van majorette opvoering deed, was echt tof
Haha, ik bedoel eigenlijk in het stadion.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:29 schreef tammepiet het volgende:
9 mensen aangehouden onder andere een steiger op straat en auto's gegooid.
Beelden zijn er niet, was al donker.
Hebben je vrienden geen filmpje van je gemaakt?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:47 schreef Paul het volgende:
Ja is er geen fimpje van die supporter die over het veld ging?
quote:Op donderdag 27 september 2012 10:47 schreef Paul het volgende:
Ja is er geen fimpje van die supporter die over het veld ging?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |