Ze is toch niet het type dat een uur voor de spiegel moet he?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, ze moet morgen half 6 haar bed uit dit dat. Geen idee waarom want ze hoeft pas om half 8 de bus hier te pakken maar het zal wel.
Nee hoor, ik had vorig weekend gewoon random wat lekkere chocolaatjes voor der gehaald.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als de man zomaar een cadeau aan de vriendin/vrouw geeft heeft hij wat fout gedaan.. hoe zit dat bij vrouwen?
lust je vriendin chocola?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had vorig weekend gewoon random wat lekkere chocolaatjes voor der gehaald.En ik had niets fout gedaan.
Nee joh, al mooi zonder make-up dit dat.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze is toch niet het type dat een uur voor de spiegel moet he?
Nee, ze is er allergisch voor.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
lust je vriendin chocola?
Zo ja, attent van je.
nice.jpgquote:Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee joh, al mooi zonder make-up dit dat.
Awwwwwwwwwquote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had vorig weekend gewoon random wat lekkere chocolaatjes voor der gehaald.En ik had niets fout gedaan.
Ik ken er een die het niet mag en een die het niet lust.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef wietparkiet het volgende:
Elke vrouw lust chocola infantiele verschijning
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |