Voor minder dan 200 euro heb ik een 32 GiB tabletquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:58 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet besteld hoor![]()
En trouwens, 250
Ja, eentje van plasticquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Voor minder dan 200 euro heb ik een 32 GiB tablet
Je bedoelt die kruidvat tablet?quote:
Ha. Ha.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je bedoelt die kruidvat tablet?
Ik haal het liever rechtstreeks uit China/Hong Kong(uit de fabrieken zelfs!!)
10" tablet met rockchip rk3066,scoort zelf beter dan sommige!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:11 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ha. Ha.
Nou, een nexus 7 zal het iig niet zijn
Ja, van een of ander C-merkquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:15 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
10" tablet met rockchip rk3066,scoort zelf beter dan sommige!!![]()
Je bent net als een Apple fan,maar dan voor Android tablets!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:28 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ja, van een of ander C-merk![]()
Ik koop juist de nexus vanwege zijn bouwkwaliteit, en het premium gevoel wat je krijgt als je hem vasthoudt. Kijk de review van tweakers en je bent overtuigt
Haha nee, ik ben totaal geen fanboy. Ik ben wel van de A-merken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:30 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je bent net als een Apple fan,maar dan voor Android tablets!![]()
Veel plezier met je Nexus
Laat me nu met rust!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:32 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Haha nee, ik ben totaal geen fanboy. Ik ben wel van de A-merken.
Neequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Laat me nu met rust!!
veel plezier met je nexus en succes met je upgrade naar 4.2(als de firmware nog ooit uit komt)
4.0.4/4.1,kan geüpgrade worden naar 4.2quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:43 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Nee!!!!
Op jou cube zit ook android hoor
Sorry hoor, maar een onbekend merk uit china van 115 euroquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:01 schreef Peunage het volgende:
Ik krijg volgende week de Ainol Novo 7 crystal. Schijnt ook een goed apparaat te zijn. Ik heb er 115 euro voor betaald, maar hij wordt wel uit China verstuurd.
Een vraag als deze kun je trouwens beter hier stellen;
Android tablet discussie topic #29 GPUs en CPUs
Dus? De nexus 7 heeft ook 4.1? Ik zie je punt niet helemaalquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:43 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
4.0.4/4.1,kan geüpgrade worden naar 4.2
bloatwarequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:45 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Dus? De nexus 7 heeft ook 4.1? Ik zie je punt niet helemaal
Weet je wat het is? De specs van jou tablet zien er heel goed uit. En hij is ook nog eens 10''. En dat allemaal voor maar 150 euro. Daarom moet de bouwkwaliteit haast wel bagger zijn.quote:
Bagger??quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:50 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Weet je wat het is? De specs van jou tablet zien er heel goed uit. En hij is ook nog eens 10''. En dat allemaal voor maar 150 euro. Daarom moet de bouwkwaliteit haast wel bagger zijn.
Rockchip has announced the RK32xx series for the third quarter of 2012, it uses a quad core Cortex-A9 CPU. The performance of this processor will be similar to an Nvidia Tegra 3 or Samsung Exynos 4412.quote:These high performance mobile processor is a Dual Core Cortex-A9 processor similar to the Samsung Exynos 4 Dual Core chips. In terms of performance,the RK3066 is between the Samsung Exynos 4210 and the Samsung Exynos 4212.
Ik heb het over de bouwkwaliteit van de behuizing en het touchscreen. Ik keek laatst een review van een tablet rond de 200 euro, ongeveer dezelfde specs als jou cuba, en wat bleek? De behuizing was puur plastic en het touchscreen detecteerde ongemaakte bewegingen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Bagger??
Heb je wel gezien wat voor chipset het is?
[..]
Rockchip has announced the RK32xx series for the third quarter of 2012, it uses a quad core Cortex-A9 CPU. The performance of this processor will be similar to an Nvidia Tegra 3 or Samsung Exynos 4412.
1 van de Fok! admins had zelf een fucking ipad en heeft een Nexus![]()
Waar worden de Nexus tablets gemaakt??
Behuizing boet me geen fuck,als het apparaat maar goed werkt!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:06 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ik heb het over de bouwkwaliteit van de behuizing en het touchscreen. Ik keek laatst een review van een tablet rond de 200 euro, ongeveer dezelfde specs als jou cuba, en wat bleek? De behuizing was puur plastic en het touchscreen detecteerde ongemaakte bewegingen.
De nexus wordt geproduceerd door Asus
Tja, het lijkt me toch redelijk vervelend als het hoekje na een half jaar los zitquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:09 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Behuizing boet me geen fuck,als het apparaat maar goed werkt!
Ach,ieder zijn ding
nee hoor,nooit gehad(en zeker niet met een gratis leather case)quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:11 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Tja, het lijkt me toch redelijk vervelend als het hoekje na een half jaar los zit
Oke, oke.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:12 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
nee hoor,nooit gehad(en zeker niet met een gratis leather case)
Duhquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:13 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Oke, oke.
Zoals je zelf al zei; ieder zijn eigen ding
Ben jij zo'n A-merk hater, zo eentje met een router van sweexquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 01:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Duh![]()
ik ben ok geen fan van A-merken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |