Blackberry OSquote:[img]http://i.fokzine.net/p/7
[*]s.gif[/img] Op donderdag 18 oktober 2012 13:11 schreef andreas612 het volgende:
blackberry playbook? mooi spul opzich voor 180 euro, heeft goed responsive scherm en heb je 16gb
edit: oh lamaar, je hebt opeens meer geld
Archosquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:39 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Blackberry OS![]()
Maar, wat denken jullie van deze? http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/ Specs zien er netjes uit. Opsomming:
• ARM Cortex A9, geklokt op 1,5 GHz
• 1 GB werkgeheugen
• 10,1" capacitief, multitouch touchscreen ( 1280x800 (WXGA) )
• 16GB ssd, extra geheugen kan worden toegevoegd
• Android 4.0
Alleen de camera is een minpuntje ( 1.3 megapixel ), maar daar koop ik hem ook niet voor.
Ik heb een paar reviews gekeken, het is nu al duidelijk dat archos zijn tablets maakt van goedkoop plastic, en dat het touchscreen ook niet te vertrouwen is. Ik ga toch maar kijken voor een van de betere merken ( samsung, asus )quote:
Archos is zeg maar zo'n net niet tablet. Je betaalt er vaak veel voor en dan krijg je net niet een fijne tablet terwijl je voor iets meer een veel betere tablet kunt krijgen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:51 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Ik heb een paar reviews gekeken, het is nu al duidelijk dat archos zijn tablets maakt van goedkoop plastic, en dat het touchscreen ook niet te vertrouwen is. Ik ga toch maar kijken voor een van de betere merken ( samsung, asus )
Dit wordt hem waarschijnlijk. Dankquote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:47 schreef funrider het volgende:
Ik zou wachten totdat er weer een leuke BTW actie komt van Mediamarkt of een afprijzing van de kant van Samsung. Een maat van me had laatst de Samsung Galaxy Tab 2 10.1inch met dual core processor, 16Gb opslag, microSD mogelijk, 1GB werkgeheugen en Android 4.0 WIFI only voor 270 euro. Echter inmiddels is ie weer 320 euro zie ik.
Of je zou de Google (Asus) Nexus 7 / 7inch / Quad core processor / 16GB geheugen / 1GB geheugen en Android 4.1 voor 250 euro. Maar zelf vind ik een 7inch voor video kijken toch wat klein (beter kijk je sowieso film/serie op 40inch HD scherm.
Die heb ik nu en hij is wel okay, maar soms ook wel wat traag. Dan kun je beter die nieuwe Samsung Note Tablet kopen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:47 schreef funrider het volgende:
Ik zou wachten totdat er weer een leuke BTW actie komt van Mediamarkt of een afprijzing van de kant van Samsung. Een maat van me had laatst de Samsung Galaxy Tab 2 10.1inch met dual core processor, 16Gb opslag, microSD mogelijk, 1GB werkgeheugen en Android 4.0 WIFI only voor 270 euro. Echter inmiddels is ie weer 320 euro zie ik.
Linkje?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 13:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die heb ik nu en hij is wel okay, maar soms ook wel wat traag. Dan kun je beter die nieuwe Samsung Note Tablet kopen.
Linkje: google. Doe er zelf anders ff 3 seconden moeite voor.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 17:14 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Linkje?
En wat versta jij onder traag? Vastlopen? En nog belangrijker, wanneer is hij dan traag?
Waarschijnlijk heb jij de OP gelezen, maar niet de verdere reacties. Ik heb nu rond de 270 euro te besteden, en dat is ruim voldoende.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:27 schreef onderjas het volgende:
Ik heb niet heel het topic gelezen maar ik heb ook een tablet in de kast liggen die zeer goedkoop was. Ook een scherm die je eerst kapot moest drukken voordat er enigszins een reactie was, en hij was ook heel traag. Ik heb hem twee dagen gebruikt en sinds dien ligt hij in de kast. Ik kan beter op mijn telefoon kijken of gewoon een laptop meenemen want z'n onding heb je in de praktijk niks aan. Ik zou gewoon sparen voor een ietsje betere waar je daadwerkelijk gelukkig van wordt.
En ik zou dan wel zoeken naar een android systeem, daar heb je een stuk meer keuze en meer voor het zelfde geld.
Het lijkt me toch wel de standaard om even een linkje toe te voegen als je iets aanbeveelt, maar goed.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Linkje: google. Doe er zelf anders ff 3 seconden moeite voor..
je bent toch geen digibeet..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:21 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel de standaard om even een linkje toe te voegen als je iets aanbeveelt, maar goed.
Ik zal de note even bekijken.
Het lijkt me toch wel normaal dat je tips waardeert en er zelf 3 seconden 'moeite' voor kunt doen om een fucking google search te doen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:21 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel de standaard om even een linkje toe te voegen als je iets aanbeveelt, maar goed.
Ik zal de note even bekijken.
Tipquote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het lijkt me toch wel normaal dat je tips waardeert en er zelf 3 seconden 'moeite' voor kunt doen om een fucking google search te doen.
Dus. Sterf.
jij vraagt toch verder..quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:59 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Tip![]()
Ik zeg dat mijn budget 270 euro is, en jij komt aan met een tablet van 450 euro
Tip? Ik zeg dat de tablet die jij op het oog had wat traag was. Das ook een tip. Dan kun je beter wat meer uitgeven. Tip 2. Ik zei 'sterf'. Dat was de beste tip.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 21:59 schreef VinceAdvance het volgende:
[..]
Tip![]()
Ik zeg dat mijn budget 270 euro is, en jij komt aan met een tablet van 450 euro
Was zeker 300 euro?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 21:57 schreef VinceAdvance het volgende:
Het wordt toch de google nexus 7. Eerst wou ik hem niet omdat hij me nogal klein leek. Maar nadat ik de reviews van tweakers en hardware.info keek was ik overtuigt. Bedankt voor het advies iedereenSpeciaal dank aan Dimens en AppleOcean voor het aanbevelen van de nexus
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |