Alsnog 80000 mensenquote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lekker bij de arena op een veldje ja tog
Dat beleid hebben jullie in Eindhoven gestald?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, nieuw beleid, dus dit gebeurt ons niet meer.
Dat dus.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Krijg je met die kut burgemeester
Veltman is held, manquote:
Jaquote:Op woensdag 26 september 2012 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat beleid hebben jullie in Eindhoven gestald?
Gewoon 2e plekken blijven vieren tochquote:Op woensdag 26 september 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik wou zeggen 'ik wil wel eens zien hoe dat in Rotterdam gaat met deze huidige kutburgermeester', maar tegen de tijd dat Feyenoord weer kampioen wordt is deze burgemeester alweer afgetreden als fractievoorzitter dan de PvdA.
Die zullen ze dit seizoen ook bij lange na niet halen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gewoon 2e plekken blijven vieren toch
Hij was wel meer wedstrijden zaad, zelfs Frankie zei het.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Tegen ADO was hij niet goed nee en had hij een paar keer balverlies, maar sommige zeggen dan dat hij 8 vd 10 keer zijn bal verloor. Dat is onzin, dat was Schone. Eriksen is op 50 procent nog steeds betere dan al onze middenvelders in vorm.
Maakt het uit man, klim gewoon lekker die bus op als je Europa niet ingaat.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik wou zeggen 'ik wil wel eens zien hoe dat in Rotterdam gaat met deze huidige kutburgermeester', maar tegen de tijd dat Feyenoord weer kampioen wordt is deze burgemeester alweer afgetreden als fractievoorzitter dan de PvdA.
Dat gaat bij de PvdA toch zo snel, dat kan volgend jaar wel weer zijn..quote:Op woensdag 26 september 2012 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus.
5e danquote:Op woensdag 26 september 2012 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zullen ze dit seizoen ook bij lange na niet halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |