Jullie wensen hem gewoon nog meer pillen toe, met je booze and cigs.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Met een pakje sigaretten kun je bij zo'n bajesklant ook best aankomen.
Dat valt in het niet bij het moedwillig lekken van 's mans duistere verleden op het grootste forum van Nederland.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Jullie wensen hem gewoon nog meer pillen toe, met je booze and cigs.
Nee, met die sigaretten kan hij weer extra stukjes kip bij Oma kopen.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Jullie wensen hem gewoon nog meer pillen toe, met je booze and cigs.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, met die sigaretten kan hij weer extra stukjes kip bij Oma kopen.
It wasn't mequote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat valt in het niet bij het moedwillig lekken van 's mans duistere verleden op het grootste forum van Nederland.
Gewoon een pan met blikken eigengemaakte kippensoep langsbrengen.quote:
Hmmm ik zo er geen geld op durven zetten.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon een pan met blikken eigengemaakte kippensoep langsbrengen.
Zakje Stompertjesdropjes van Badr voor toe, en Oop is weer goed op je , wedden?
Als Scrut dat bosje haring erbij doet komt het vast goedquote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm ik zo er geen geld op durven zetten.![]()
Als ik Scrut of Pullup het laat brengen komt het wel goed.
Wat een bijzonder onduidelijke weergave van de gebeurtenissen on stream.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
Waar scherp oplettend Verse Soep eten tot Opa-cult verheven kan worden....
[ afbeelding ]
Ik zal deze bijdragen noteren onder "Weinig informatief, maar evengoed leuk geprobeerd.."quote:Op donderdag 27 september 2012 18:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een bijzonder onduidelijke weergave van de gebeurtenissen on stream.
Kolere Sjek.. da's lang geleden...quote:Op donderdag 27 september 2012 18:31 schreef jacqhassel het volgende:
Avond fok...
Ik lees weer dat het hier heel gezellig is...
Leuk toch? Zo'n topic waar iedereen het beste voor heeft met die ouwe zemelaar?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:31 schreef jacqhassel het volgende:
Avond fok...
Ik lees weer dat het hier heel gezellig is...
hey spetterquote:Op donderdag 27 september 2012 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kolere Sjek.. da's lang geleden...
Betekent dat, dat je bij Danny in de schuur moet gaan wonen?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kun je gebruik maken van het FOK! Witness Projection Program, FWPP.
Ik vind dat iemand hem gewoon een baan moet aanbieden!quote:Op donderdag 27 september 2012 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Jullie doen net of Opa zich er voor zou moeten schamen dat-ie in de bak heeft gezeten. Hij mag dan misschien een crimineel verleden hebben, hij heeft z'n tijd uitgezeten, hij verdient het om gerehabiliteerd te worden.
Alleen? of is er ook iemand die dat alibi kan bevestigen?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
En even ter algemene kennisgeving betreffende Oop's bezigheden Hij is er wel gewoon maar is ook foeballe keike..
[ afbeelding ]
Bij een FOK!ker naar eigen keuze.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Betekent dat, dat je bij Danny in de schuur moet gaan wonen?
Wat zou-ie de pest in hebben.quote:Ik vind dat iemand hem gewoon een baan moet aanbieden!
Dan weet ik wel bij wie Oop gaat intrekkenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij een FOK!ker naar eigen keuze.
[..]
Wat zou-ie de pest in hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |