Marktplaats en optie?quote:Op donderdag 27 september 2012 01:13 schreef Jian het volgende:
Zeg Oop, ik zoek nog een leuke flatscreen, ...... voor weinig
Er is een klein misverstandje ontstaan Gertquote:Op donderdag 27 september 2012 09:59 schreef Gert het volgende:
Heeft opa in de gevangenis gezeten?!?
Lui, tikkie ongemanierd, beetje simpel: ja. Maar dat hij een crimineel is had ik niet achter 'm gezocht.
Wat, waar, met wie? Namen en rugnummers bitte.![]()
Het begrip ouwe brombeer krijgt ineens een andere lading!
Misschien heeft-ie het helemaal niet aan zijn rug maar draagt hij zo'n enkelband en mag hij dáárom het huis niet uit!
We zijn hier allemaal sommigen.quote:
Waar rook is, is vuur!quote:Op donderdag 27 september 2012 10:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is een klein misverstandje ontstaan Gert![]()
Het schijnt dat Opie uit de zeer bekendeserie Sons of Anarchy pasgeleden in de gevangenis is overleden nadat er een stuk of wat negers op hem zijn gaan stampen. Ze hadden denk ik 50 cent voor hem betaald.
Opie is tevens het koosnaampje voor Opa dat ik voor de grap een keer overnam en daar onstond enige verwarring over. Scrutz was een van degenen die het niet meteen doorhadden en zo bleef deze verwarring bij het wisselen boven het topic hangen.
ik hoop je op deze manier van dienst te zijn geweest bij het ophelderen
dat of één van de andere Opie-aten!quote:Op donderdag 27 september 2012 11:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zou het zijn geweest? Opie-jum?
Bajes-TVquote:Op donderdag 27 september 2012 14:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat ik me dan afvraag: zou die oude bajesklant nu een enkelband omhebben? Of moet-ie verplicht door de reclassering z'n dagen slijten met een camera op zich gericht?
We hebben het bewijs nu wel rond.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:27 schreef Jian het volgende:
En hij dart helemaal niet, elke keer als ie zogenaamd ging darten moest ie zich gewoon melden bij z'n reclasseringsambtenaar, de ouwe boef.
Ze zal zoiets toch niet zómaar roepen?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:17 schreef Jian het volgende:
Als mootie zegt dat Oop in de bak gezeten heeft geloof ik haar!
Zou hij me dankbaar zijn? Een bloemetje lijkt me wel een leuke geste.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat Opa ook wel blij is dat zijn grote geheim nu uitgekomen is. Dat moet uiteindelijk toch een hele opluchting zijn.
Ik weet niet of Leo dat kan leveren. Anders zal het wel een bosje haringen worden.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Zou hij me dankbaar zijn? Een bloemetje lijkt me wel een leuke geste.
Naast visboer Buijs zit een bloemenwinkel. Maar nu we opa's geheim kennen, moet Mootie misschien wel vrezen voor bloemetjes op haar buik.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet niet of Leo dat kan leveren. Anders zal het wel een bosje haringen worden.
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Naast visboer Buijs zit een bloemenwinkel. Maar nu we opa's geheim kennen, moet Mootie misschien wel vrezen voor bloemetjes op haar buik.
Precies. Als Opa dan toch kwaad op iemand moet zijn dan is dat Toverheks.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:00 schreef mootie het volgende:
[..]Ik heb het zelf gezien op de televe, dus je kunt mij de schuld niet geven!
Er is zelfs een heel topic over, dat heeft heks nog gelinkt in het vorige topic.
Dus als we toch gaan wijzen......![]()
Dat weten wij, dat weet jij.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:00 schreef mootie het volgende:
[..]Ik heb het zelf gezien op de televe, dus je kunt mij de schuld niet geven!
Wat stel je voor?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat weten wij, dat weet jij.
Als er een manier is om opa mild te stemmen, zou ik als ik jou was het zekere voor het onzekere nemen!
Je moet gewoon een emmer sop over de vloer gooien en dweiltjes aan de kattenpootjes binden.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:05 schreef mootie het volgende:
Even tussendoor, waarom liggen mijn katten de hele dag in bed, behalve als ik heb gedweild, dan MOETEN ze er met hun baggervoetjes doorheen...
Dan zit ik ineens met gedweilde banken en stoelen. En niet te vergeten, bedden.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet gewoon een emmer sop over de vloer gooien en dweiltjes aan de kattenpootjes binden.
Misschien kun je gebruik maken van het FOK! Witness Projection Program, FWPP.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat stel je voor?![]()
Een charme-offensief?
Een bodyguard?![]()
Een kogelvrij, zelfgebreid, vestje?
Hele zware dweiltjes natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan zit ik ineens met gedweilde banken en stoelen. En niet te vergeten, bedden.
Oo Even Gert dm-en.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kun je gebruik maken van het FOK! Witness Projection Program, FWPP.
Ik weet niet zeker of opa charme herkent. Of het moet zijn dat je 'm een trog voorgekookte opgewarmde krieltjes met appelmoes voorschotelt. Maar daar heeft-ie al iemand voor.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat stel je voor?![]()
Een charme-offensief?
Een bodyguard?![]()
Een kogelvrij, zelfgebreid, vestje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen dan met vólle flesjes uiteraard hè, en nog drinkbaar.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Jullie wensen hem gewoon nog meer pillen toe, met je booze and cigs.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Met een pakje sigaretten kun je bij zo'n bajesklant ook best aankomen.
Dat valt in het niet bij het moedwillig lekken van 's mans duistere verleden op het grootste forum van Nederland.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Jullie wensen hem gewoon nog meer pillen toe, met je booze and cigs.
Nee, met die sigaretten kan hij weer extra stukjes kip bij Oma kopen.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Jullie wensen hem gewoon nog meer pillen toe, met je booze and cigs.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, met die sigaretten kan hij weer extra stukjes kip bij Oma kopen.
It wasn't mequote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat valt in het niet bij het moedwillig lekken van 's mans duistere verleden op het grootste forum van Nederland.
Gewoon een pan met blikken eigengemaakte kippensoep langsbrengen.quote:
Hmmm ik zo er geen geld op durven zetten.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon een pan met blikken eigengemaakte kippensoep langsbrengen.
Zakje Stompertjesdropjes van Badr voor toe, en Oop is weer goed op je , wedden?
Als Scrut dat bosje haring erbij doet komt het vast goedquote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm ik zo er geen geld op durven zetten.![]()
Als ik Scrut of Pullup het laat brengen komt het wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |