As t kalf verdreunkn is dempt ze de putte. Verder hoo hej't d'r met?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:16 schreef slangpie het volgende:
hmm 10 jaar geleden rookte ik nog niet (ben 20)
maar rook een jaar of 5 javaanse 3/4, en het valt mij ook op, veel mot, en soms idd een halve tabaksplant erin.
das dan wel weer een betje jammerquote:Op woensdag 26 september 2012 20:29 schreef Jellereppe het volgende:
Ie bunt niet wies, Twenteboy, ie bunt niet wies.
ik heb 't slim te pakk'nquote:Op woensdag 26 september 2012 20:29 schreef slangpie het volgende:
ik doo 't wel kalm an. doar ook goed te passe?
Hater!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:34 schreef kedge het volgende:
TwentsNodig dat het snel een deel uitmaakt van Nordrhein-Westfalen.
Wat nou hater ben een Enschedeër. De mogelijkheden als Twente bij Duitsland hoortquote:
Ah, zeg dat dan gelijk.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef kedge het volgende:
[..]
Wat nou hater ben een Enschedeër. De mogelijkheden als Twente bij Duitsland hoort
Twents slim uiteraard.quote:
goed bezigquote:Op woensdag 26 september 2012 20:44 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Twents slim uiteraard.Ik zou het dialect binnen een maand redelijk machtig kunnen worden. Totaal geen moeite met Twents, alleen de uitspraak nog.
Dank je.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:53 schreef slangpie het volgende:
[..]
goed bezig
ik werk tegenwoordig in de achterhoek, wat een kutaccentdaar kan ik gaar nie bijkomme
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop