Oh, whehe, okquote:
Niksquote:Op woensdag 26 september 2012 17:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar wat is daar voor hem dan leuk aan? Of is dat alleen leuk voor degene die het doet?
EN DAN BRULGELUIDEN!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:17 schreef Stormqueen het volgende:
De penis moet slap tot halfslap zijn. De man moet op zijn rug liggen. Je pakt hem bij het velletje tussen de ballen en de schacht zodat de penis iets wordt opgetild. Vervolgens wiebel je het velletje heen en weer en de dino komt tot leven!
Ja maar dat is het belangrijkste en skjoe slaat hem steeds overquote:Op woensdag 26 september 2012 17:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, die snapte ik dan weer wel
Daarom staat ie ook in de TTquote:Op woensdag 26 september 2012 17:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar dat is het belangrijkste en skjoe slaat hem steeds over
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan lach je je een ongeluk, en dan blijft ie slap want hij voelt zich genaaid?
En dan keiharde seks om het goed te makenquote:Op woensdag 26 september 2012 17:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dan lach je je een ongeluk, en dan blijft ie slap want hij voelt zich genaaid?
SORRY HOORquote:Op woensdag 26 september 2012 17:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja maar dat is het belangrijkste en skjoe slaat hem steeds over
Dat doe je na de gezelligheden lijkt me, dan ligt hij toch al te pittenquote:Op woensdag 26 september 2012 17:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
en dan blijft ie langer slapquote:Op woensdag 26 september 2012 17:20 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat doe je na de gezelligheden lijkt me, dan ligt hij toch al te pitten
Flim het dan gelijk, dan hebben we een instructievideoquote:Op woensdag 26 september 2012 17:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nou ik zal het vrijdag eens proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |