Voor 12 euro heb je geen nieuwe broek, dus als hij nog vrij nieuw is zou ik het wel weten.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
ja, het was niet zo'n dure broek dus dat loont niet, maar ik vind weggooien zo'n verkwisting
Goeie tip, al zeg ik het zelf!quote:Op woensdag 26 september 2012 16:12 schreef AngelaW het volgende:
Zoek even een kleermakersatelier op die kunnen dat zo fixen. Scheelt je een hoop knaken voor een nieuwe broek.
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Goeie tip, al zeg ik het zelf!
Wel in de allerlaatste restjessalequote:Op woensdag 26 september 2012 16:14 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Voor 12 euro heb je geen nieuwe broek, dus als hij nog vrij nieuw is zou ik het wel weten.
Al zou ik hem eerst even zoals je zelf al zegt proberen dicht te knijpen. Als je hem om zeep helpt kun je hem altijd nog wegbrengen.
Ik denk idd dat die het gaat worden - toch net iets makkelijker dan een stiek.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:06 schreef Id_do_her het volgende:
Alternatief voor elastiek is een sleutelring:
[ afbeelding ]
Weer wat geleerd!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
Een rits die niet dicht blijft zitten
Nog bedankt voor deze tip! Works like a charm!quote:Op woensdag 26 september 2012 16:06 schreef Id_do_her het volgende:
Alternatief voor elastiek is een sleutelring:
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op maandag 15 oktober 2012 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nog bedankt voor deze tip! Works like a charm!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |