SPOILER: Thee zettenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: GeschiedenisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ProductieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TheesoortenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TheeceremoniesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste post uit het vorig topic:quote:Op woensdag 26 september 2012 13:09 schreef De_kluizenaar het volgende:
Van de week nog nieuwe SimonLevelt thee gehaald, ook een nieuw smaakje 'gunpowder' chinese groene thee
[ Bericht 7% gewijzigd door Luxuria op 28-09-2012 13:14:15 ]All she wants and needs is just a little taste..![]()
Ik ben niet goed in teksten schrijven, dus als iemand een suggestie heeft?
[ Bericht 2% gewijzigd door Luxuria op 26-09-2012 15:39:41 ]All she wants and needs is just a little taste..![]()
Meldt.Helaas ook een kluns met teksten.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil![]()
Yes, eerste man in het topic.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.![]()
Ik drink voornamelijk groene thee citroen, maar af en toe afwisseling is ook wel lekker.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Second man
Himalaya nogiets ook bij de Simon Levelt vandaan, met blauwe bloemblaadjes er in drink ik veel van.
Kook water met de fluitketel, volgens mij net zo vlot als een waterkoker en het heeft gewoon iets zo'n fluitketel vind ik.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
The Third man
Nu aan de zonnature zoethout thee
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Ik drink vrijwel nooit smaakjesthee. Alleen maar pure onversierde witte, groene of zwarte thee.
Met 1 uitzondering: ik vind de witte thee gedroogd op jasmijnbloesem (van de tuinen) wel lekker.![]()
Twinings vind ik ook lekkere thee hebben. Als ik English Breakfast (of Irish Breakfast) drink, dan is het van Twinings (verkrijgbaar bij o.a. De Tuinen + tegenwoordig heeft AH ook de Earl Grey in het assortiment) of Simon Levelt.
Van Simon Levelt ben ik vooral een groot fan van de kruidentheetjes
(Un)masking for the greater good.![]()
Ik ga zaterdag voor ruim 2 maanden naar Sri lanka + noordwest India en ik verwacht dat als ik terugkom er wel weer de nodige thee in m'n bagage zal zitten
Souvenirs koop ik nooit maar wel dingen die ik echt gebruik zoals thee enzo."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen![]()
Thee is fijn!
Weet iemand ook toevallig of je Jasmine pearls ergens in, bijvoorbeeld Amsterdam of bij een webshop kan kopen zonder dat het een kapitaal kost? Deze units dus: KlikIllusion is the first of all pleasures![]()
Whoa!? ¤4,95 voor 3 pareltjes? Ik had via mijn werk een doosje gekregen die nu bijna op is maar als ik had geweten dat het zo duur was dan was ik er wel wat spaarzamer mee geweest.
Illusion is the first of all pleasures
Forum Opties Forumhop: Hop naar: