abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 september 2012 @ 14:52:23 #1
67174 Dos37
Come on Twente
pi_117273987
Welke wedstrijden raden jullie aan om te kijken de komende dagen? Zijn er
krakers die ik niet mag missen? Met het oog op wel of geen playoffs.
pi_117275298
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:03 schreef emokid het volgende:
Welke wedstrijden raden jullie aan om te kijken de komende dagen? Zijn er
krakers die ik niet mag missen? Met het oog op wel of geen playoffs.
Op dit moment is de series tussen de A's en Rangers toch wel spannend. Die spelen vandaag en morgen nog tegen elkaar. Vanaf Vrijdag spelen de Rangers en Angels drie keer tegen elkaar. Ook de White Sox en Rays spelen vanaf Vrijdag drie keer tegen elkaar.

Mochten de Nationals de komende 2 dagen nog wat wedstrijden verliezen en de Braves blijven winnen dan word de series tussen de Nats en Cardinals die Vrijdag begint ook ineens erg belangrijk.
  woensdag 26 september 2012 @ 15:40:46 #4
67174 Dos37
Come on Twente
pi_117275348
En ook de Orioles en Rays spelen nog tegen elkaar dat kunnen ook nog belangrijke wedstrijden worden.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_117276354
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:03 schreef emokid het volgende:
Welke wedstrijden raden jullie aan om te kijken de komende dagen? Zijn er
krakers die ik niet mag missen? Met het oog op wel of geen playoffs.
Vandaag is de Mariners met King Felix tegen de Angels met Wilson wel de moeite waard. (Al begint die wel heel laat)
Morgen is de Rays met Shields tegen de White Sox met Peavy.
Vrijdag is het de Angels met Weaver tegen Dempster en de Rangers.
Dat vind ik zelf qua pitching matchups de mooiste. Verder de series die The Playmaker noemt.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_117279064
Ik ben trouwens benieuwd wie de Cy Young in de AL zal winnen. Voor mij zijn persoonlijk Verlander en Price de 2 favorieten. Weaver heeft 19 Wins en een 2.75 ERA maar zijn K/9 is dit jaar erg tegenvallend. En ook al kijkt men niet naar sabermatrics, zijn 3.0 WAR zegt eigenlijk genoeg. Bij King Felix twijfel ik of zijn stats dit jaar genoeg zijn om te winnen.

In de NL gaat het tussen Dickey en Gonzalez. Ik denk dat Cueto zijn kansen verpest heeft door een slechte maand September. Wie had dit aan het begin van het seizoen kunnen denken? :D
pi_117279444
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:14 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd wie de Cy Young in de AL zal winnen. Voor mij zijn persoonlijk Verlander en Price de 2 favorieten. Weaver heeft 19 Wins en een 2.75 ERA maar zijn K/9 is dit jaar erg tegenvallend. En ook al kijkt men niet naar sabermatrics, zijn 3.0 WAR zegt eigenlijk genoeg. Bij King Felix twijfel ik of zijn stats dit jaar genoeg zijn om te winnen.

In de NL gaat het tussen Dickey en Gonzalez. Ik denk dat Cueto zijn kansen verpest heeft door een slechte maand September. Wie had dit aan het begin van het seizoen kunnen denken? :D
Weaver vind ik ook geen Cy Young kandidaat.
Ik denk dat Price het gaat worden, al zou ik ook kunnen leven met King Felix en Verlander.

In de NL moeten ze de Cy Young natuurlijk aan Medlen geven :7.
Dickey of Gio is mij om het even maar vlak ook Kershaw niet uit.
Als Lee een beter record a gehad (Al zegt dat natuurlijk poep.) dan had hij ook een grote kanshebber geweest. Zijn BB/9 is absurd.
En Kimbrel verdient sowieso votes, die gast is lights out. Met zijn 16.23 K/9 ratio _O_
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_117280309
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 17:22 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Weaver vind ik ook geen Cy Young kandidaat.
Ik denk dat Price het gaat worden, al zou ik ook kunnen leven met King Felix en Verlander.

In de NL moeten ze de Cy Young natuurlijk aan Medlen geven :7.
Dickey of Gio is mij om het even maar vlak ook Kershaw niet uit.
Als Lee een beter record a gehad (Al zegt dat natuurlijk poep.) dan had hij ook een grote kanshebber geweest. Zijn BB/9 is absurd.
En Kimbrel verdient sowieso votes, die gast is lights out. Met zijn 16.23 K/9 ratio _O_
Wat Kimbrel aan het doen is dit jaar is bijna absurd. Dit waren zijn cijfers volgens ESPN per 21 September:

Strikeouts: 105 in 57 1/3 IP, the best strikeout ratio ever (16.5/9 IP)
Opponent AVG.: .128, the lowest against any pitcher since 1900
Opponent OPS: .368, the lowest against any pitcher in the expansion era
WHIP: 0.68, best by any National League reliever since 1900
Percentage of hitters struck out: 49.5 pct., best in live-ball era
Strikeout-to-hit ratio: 105 whiffs, 25 hits (4.2), best of all time

8)7
pi_117311455
En gisteren ook een four strikeout inning, goed voor zijn stats :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_117320515
quote:
The Miami Marlins offered Adam Greenberg one more chance in the major leagues on Thursday morning's edition of NBC's Today Show. The 31-year-old quickly accepted the team's one-day contract, setting up a full-circle ending to what has been an interesting story. Greenberg is scheduled to face R.A. Dickey and the New York Mets at Marlins Park next Tuesday in the second to last game of the season.

You might know his story: Greenberg was only 24 years old and a new member of the Chicago Cubs when he stepped into the batter's box for his first major league at-bat. But the moment soon soured when Marlins pitcher Valerio De Los Santos hit Greenberg in the head with his first pitch. Greenberg exited the game and ongoing concussion problems over the years put the Connecticut native in an unfortunate and select group as he struggled (and failed) to reach the majors again. Only four position players in baseball history have been hit with a pitch in their only plate appearance and Greenberg was the only one to be hit with the first ball that was thrown.

Filmmaker Matt Liston, a big Cubs fan, sought to remove Greenberg from that list when he started the One At-Bat campaign earlier this season. But despite a slick video, widespread national media attention and almost 25,000 signatures on an online petition, the Cubs said thanks, but no thanks.

One of the big stumbling blocks appeared to be the fact that Major League Baseball does not give out one-day contracts. That meant Greenberg — whose most recent baseball experience was playing for Team Israel's failed World Baseball Classic bid — would have to displace an actual prospect off someone's 40-man roster, something that was neither fair nor had any shot of happening.

But baseball commissioner Bud Selig has apparently given his approval to an exception for Greenberg. And so the outfielder will get his one chance to record an official at-bat in the same city where his big league dreams effectively died, playing for the same team that they ended against. It's kind of appropriate, in a way.
^O^
pi_117355624
Zowel de Yankees, A's, Angels en White Sox verliezen. De Rays blijven maar winnen. Het word steeds spannender in de AL. :D

Vandaag begint Rangers-Angels en ook weer White Sox-Rays.

In de NL lijkt het wel beslist. De Cards staan 3 wedstrijden voor op LA met nog maar 6 te spelen.
pi_117363231
Al zijn die 6 games wel tegen de Nationals en de Reds.
En na vorig jaar durf ik niets meer te zeggen, slechts te gokken.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_117381023
Homer Bailey met een no-hitter! _O_
  zondag 30 september 2012 @ 00:25:08 #14
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_117411095
There's your MVP, Miggggie met weer een HR.

42 HR, 133 RBI, AVG .327. _O_
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_117411156
quote:
14s.gif Op zondag 30 september 2012 00:25 schreef popolon het volgende:
There's your MVP, Miggggie met weer een HR.
Leuk, maar Trout is beter dit seizoen. Zowel baserunning als defensief is hij veel beter dan Miggy. Desalniettemin is hij offensief weer geweldig, maar dat doet Trout ook niet onaardig.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zondag 30 september 2012 @ 00:28:36 #16
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_117411200
Dirks met een HR, 6-0. :D

Ik ben het daarmee oneens, Miggie is voor mij de MVP. 8-) En Cabrera heeft 't op 3B onverwacht goed gedaan dit jaar.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_117411238
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 00:28 schreef popolon het volgende:
Dirks met een HR, 6-0. :D

Ik ben het daarmee oneens, Miggie is voor mij de MVP. 8-)
ja, jij bent een homer, neem je niks kwalijk. Objectief zijn de cijfers in t voordeel van Trout.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zondag 30 september 2012 @ 00:31:05 #18
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_117411290
Trout heeft zeker een gigantisch seizoen. Moet nog zien of 'ie dat keer op keer kan, ik heb m'n ernstige twijfels.

Met Cabrera zit je altijd gebakken.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_117411349
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 00:31 schreef popolon het volgende:
Trout heeft zeker een gigantisch seizoen. Moet nog zien of 'ie dat keer op keer kan, ik heb m'n ernstige twijfels.

Met Cabrera zit je altijd gebakken.
ja Miggy heeft zich meer bewezen, maar voorzover ik weet gaat het MVP over 1 seizoen, het is geen oevreprijs.
Al ben ik bang dat de TC de doorslag gaat geven voor Miggy. En dat zou belachelijk zijn.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zondag 30 september 2012 @ 00:33:40 #20
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_117411380
Nou belachelijk zou ik 't niet willen noemen hoor.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_117411518
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 00:33 schreef popolon het volgende:
Nou belachelijk zou ik 't niet willen noemen hoor.
tuurlijk wel. Miggy is de #3 hitter dus zal sowieso meer RBI's slaan dan Trout. Verder is het bijvoorbeeld raar als hij wel de MVP krijgt als hij de TC wint, maar als Hamilton hem inhaalt met HR's hij geen MVP meer is. Dan zou 1 HR een verschil uit kunnen maken tussen MVP en niet MVP. Dus de TC zou voor mij persoonlijk niet veel meewegen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zondag 30 september 2012 @ 00:42:12 #22
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_117411612
Ja als je zo moeilijk gaat doen dan zeg ik: Ryan Braun!

:P
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_117411674
quote:
10s.gif Op zondag 30 september 2012 00:42 schreef popolon het volgende:
Ja als je zo moeilijk gaat doen dan zeg ik: Ryan Braun!

:P
Ik doe niet moeilijk, sommige mensen snappen Sabrermetric niet of hechten daar minder waarde aan.
Ikzelf hecht weinig waarde aan de RBI stat.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zondag 30 september 2012 @ 00:51:34 #24
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_117411859
Oh man! Benoit verpest de hele bende weer. 6-4
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_117414807
De Yankees mogen straks nog van geluk spreken dat de O's en Rays vanaf Maandag tegen elkaar moeten. Anders het had nog knap lastig kunnen worden de komende dagen. Nu zie ik ze de AL East toch nog gewoon winnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')