Daarom denk ik nu na over die assistent functie. Dat is 37u op contract en inderdaad meer loon ivm hogere functie. Het zal nog niet veel zijn denk ik maar wel meer dan het minimumloon.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
Geen stufi krijgen is wel balen dan![]()
Krijg je geen hoger salaris omdat betere functie?
Was dat niet minimumjeugdloon?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:18 schreef megamandy het volgende:
Maar Nagel, ik kan dus niets bijlenen want geen stufiDaarom moet ik toch echt fulltime werken.
Heb toen bij de Bijenkorf 24u gewerkt en dat was toen rond de 700/800 euro per maand volgens mij. En daar wordt je nog goed betaald voor de retail.
Ja, in oktober word ik 23 en de Bijenkorf is alweer twee jaar geleden.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Was dat niet minimumjeugdloon?
En ik heb het destijds prima gered van 800 euro![]()
Zou me nu niet meer lukken trouwens
en geen huisgenotenquote:Op woensdag 26 september 2012 14:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon een eigen voordeur zoeken, want huursubsidie.
Ook dat.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
en geen huisgenoten[/autist]
Je V&D vip pas?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:25 schreef Dwyn het volgende:
Okay, ik ga eerst pakketje droppen op postkantoor en wat boodschappies doen en dan ga ik rond half 6 naar de stad want dan kan ik inderdaad naar de vip voorverkoop.
Moet je daar nog wat voor meenemen om binnen te komen of maakt dat niks uit?
Psychologie en heb dus een jaar hbo-verpleegkunde gevolgd en daarna een half jaar stage in de GGZ. Alleen geen papieren dus eigenlijk alleen een havo diploma. Dat is het kuttequote:Op woensdag 26 september 2012 14:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat schiet rap omhoog in de jaren tussen je 20e en je 23e![]()
Ik zou dan persoonlijk uitkijken naar wat minder uren zodat je wat meer tijd hebt voor studeren.Maar ik snap wel dat je nu een vacature tegenkomt.
In welke richting studeer je ook alweer? En heb je al iets van papieren daarvoor? (propedeuse ofzo)
Je zou kunnen proberen om in dat werkveld toch aan de slag te komen. Wat je vooral nodig hebt is connecties. Wij hebben ook iemand staan zonder relevante diploma's (waar we in dit geval ook absoluut niet blij mee zijn, maar het wil ook wel eens goed gaan).quote:Op woensdag 26 september 2012 14:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Psychologie en heb dus een jaar hbo-verpleegkunde gevolgd en daarna een half jaar stage in de GGZ. Alleen geen papieren dus eigenlijk alleen een havo diploma. Dat is het kutte
Moest een toets + 1 project herkansen voor de hbo, maar na de zomervakantie moest ik meteen stage lopen dus ik wilde die herkansingen daarna doen. Alleen moest ik een maand voor het einde van mijn stage per direct stoppen omdat ik eronder door ging volgens mijn stage begeleider
Daarna lukte het mij niet meer om mijn P te halen omdat ik nog niet goed in elkaar zat. Dat is pas goed gekomen toen ik ben begonnen met werken.
Ik heb verder niks meer, zag het in een folder staanquote:Op woensdag 26 september 2012 14:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Of die brief? Geen idee eigenlijk
kloptquote:Op woensdag 26 september 2012 14:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
1 euro is 100 airmiles ofzo. Dus als je een jas van 180 ziet en je wil 50% korting dan heb je al 9000 airmiles nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |