SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op woensdag 26 september 2012 12:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vroeg "hoezo?"
Niet of je gekwetst was, dus het boeit me niet dat je gekwetst bent, het was puur een mededeling.
Maar dat geeft niet hoor
Dus kneus, zijn we weer aan het genieten van pretsigaretjesquote:
Ook wel logisch eigenlijk hequote:Op woensdag 26 september 2012 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel jammer dat Teun zijn iPhone hipster profiel foto heeft veranderd op FB
haha, sorry. t' spiet mie donders.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel jammer dat Teun zijn iPhone hipster profiel foto heeft veranderd op FB
Eigenlijk wel maar ik had toch wel meer verwacht van Teun.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook wel logisch eigenlijk he
Ja dat zand komt op plekjes die niemand wil zien.quote:
quote:
Zaterdag pas, komende dagen al andere plannenquote:Op woensdag 26 september 2012 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga jij nou maar FIFA 13 halen geef ik je batta
Helemaal vergeten!! Vandaag even binnen halen. Bevalt ie? Trailer zag er vet uit!quote:Op woensdag 26 september 2012 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is al een paar keer gepost in het topic, maar zijn er al mensen die het hebben gekeken?
Gister 2 eps gezien, kan wel een toppertje worden
Jawel, het idee is wel tof. Ben alleen benieuwd of het niet hetzelfde af gaat lopen als Terra Novaquote:Op woensdag 26 september 2012 12:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Helemaal vergeten!! Vandaag even binnen halen. Bevalt ie? Trailer zag er vet uit!
Mooi hoe die electronische meuk allemaal kapot gaat, en de camera alleen wat sputters geeft en gewoon doordraait....quote:Op woensdag 26 september 2012 12:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
Is al een paar keer gepost in het topic, maar zijn er al mensen die het hebben gekeken?
Gister 2 eps gezien, kan wel een toppertje worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |