abonnement Unibet Coolblue
pi_117268662
Kringloopwinkels Nederland

Drenthe
Emmen & Assen
hetgoed.nl
Emmen
DeWissel
dewaar.nl

Flevoland
Almere
dekringloper.nl
winkelvansinkel.net
Dronten
devoorraadschuur.nl
Emmeloord
hetgoed.nl
Lelystad
hetgoed.nl
ruil-inn.nl
tweedetrefpunt.nl
Swifterbant
kringloopwinkelpook.nl
Urk
totheildesvolks.nl

Friesland
Drachten
hartinfriesland.nl
Leeuwaarden
estafettekringloop.nl

Gelderland
Arnhem
vincentrum-arnhem.nl
Arnhem, Dieren, Doesburg, Elst, Lochem, Westervoort & Zuthpen
2switch.nl
Borculo
bohero.nl
Doetinchem
deopslag.com
Doetinchem, Groenlo, Gendringen & Winterswijk
aktief-groep.nl
Geldermalsen
snuffelhal.com
Nijmegen
habbekratsnijmegen.nl
Tiel
secunda.nl
Ede, Barneveld & Veenendaal
kringloop-ede.nl
Zaltbommel
kringloopzaltbommel.nl

Groningen
Groningen
fairback.org
stiefbeen-en-zoon.nl
Groningen, Uithuizen & Winschoten
goudgoed.nl
mamamini.nl
Roden
hetgoed.nl

Noord Holland
Aalsmeer
dorcas.nl
Almere, Naarden, Hilversum & Weesp
dekringloper.nl
Amstelveen
deboemerang.net
Hollands Kroon
kringloopwinkelhollandskroon.nl
Alkmaar, Den Helder, Heerhugowaard & Schagen
kringlooprataplan.nl
Amsterdam
delokatie.org
Amsterdam & Haarlem
juttersdok.nl
Haarlem
de-schalm.nl
kringloopwinkel.nl
Hilversum
secondlifestyle.nl
Purmerend
noppeskringloopwinkel.nl

Zuid-Holland
Alphen aan den Rijn
kringloopalphen.nl
Delft
deflinstones.nl
goededoelen.nu
kringloopdelft.nl
Den Haag
kringloopdenhaag.nl
schroeder.nl
Dordrecht
boekenla.nl
deloods.nl
pandora-dordt.com
opnieuwenco.nl
Gorinchem
kringloopgorinchem.nl
Leiden
kringloopwarenhuis.nl
Kringloopproject Leiden
Rotterdam
pf.drd.nl
plaatboef.nl
pluspuntrotterdam.info
Vlaardingen
hetgoed.nl

Limburg
Maastricht
kringloop-zuid.nl
maastricht.transitiontowns.nl
twiedehands-twiedekans.nl
Sittard, Montfort, Roermond, Baexem & Reuver
bis-bis.nl

Noord-Brabant
Best
betervoorbest.nl
Breda & 's-Hertogenbosch
vindingrijkkringloop.nl
Eindhoven
stedenkontakt.nl
Tilburg
usedbefore.nl
listex.nl

Overijssel
Zwolle
harryskringloophal.nl
hebbuszwolle.nl
ict-kringloop.nl
kringloopzwolle.nl
terredeshommes.nl

Utrecht
Utrecht
emmaus-utrecht.nl
kringloopcentrumutrecht.nl
De Bilt
emmausdebilt.nl
Wijk Bij Duurstede
kringloopwinkel-nogges-wijk-bij-duurstede.nl
Zeist
kringloopzeist.nl

En we gaan weer vrolijk verder. *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Mylene op 28-02-2014 16:06:03 ]
pi_117268813
Zo, ik weet totaal niet of het de bedoeling is dat ik een nieuw deel aanmaak maar ik heb toch op het knopje geklikkerd. o|O

Zie hier mijn buit van vorige week. Er is een een terracotta (?) tapasschaaltje bij gekomen en nog zo'n zelfde glazen pot. Totaal 3 euro bij Emmaus de Bilt.

pi_117270344
Laatste persoon opent een nieuw deel dus als jij dat was.... :P

Vrijdag weer even naar de Kringloop toe...of straks. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_117271246
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 12:34 schreef Nerys het volgende:
Zo, ik weet totaal niet of het de bedoeling is dat ik een nieuw deel aanmaak maar ik heb toch op het knopje geklikkerd. o|O

Zie hier mijn buit van vorige week. Er is een een terracotta (?) tapasschaaltje bij gekomen en nog zo'n zelfde glazen pot. Totaal 3 euro bij Emmaus de Bilt.

[ afbeelding ]
Fijne buit! (En foto) :), Als je ooit eens zin hebt om verder te fietsen, zou je ook naar het filiaal in Bilthoven kunnen gaan. Die is net iets groter.
pi_117271450
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 13:44 schreef Crientj het volgende:

[..]

Fijne buit! (En foto) :), Als je ooit eens zin hebt om verder te fietsen, zou je ook naar het filiaal in Bilthoven kunnen gaan. Die is net iets groter.
Thanks voor de tip, ga ik zeker doen. Ik fiets regelmatig naar Utrecht, dus Bilthoven is ook goed te doen. Ik vind de Emmaus leuke winkels hebben, vriendelijke mensen ook.
pi_117313286
Leuk die potjes. Ik ga binnenkort ook weer eens kijken in Amsterdam. Zijn jullie daar wel eens geweest?
Fashion lover | Shoe addict | Gossip Girl fan | Stagiair bij www.stylediscount.nl |
pi_117313314
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 15:06 schreef itsmevicky het volgende:
Leuk die potjes. Ik ga binnenkort ook weer eens kijken in Amsterdam. Zijn jullie daar wel eens geweest?
Tikje te ver weg. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 27 september 2012 @ 19:10:06 #8
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_117322727
Nieuw deeltje, nieuwe koopjes *O*
Ik heb heel ijverig een Trivial Pursuit 3e Genus Editie als uitbreiding van mijn verzameling Trivial Pursuit gekocht,
maar die bleek ik dus al te hebben -O-

Is er iemand hier die ik daar blij mee kan maken?
Compleet, netjes, maar wel in een doos die zichtbaar is gebruikt! :)



[ Bericht 1% gewijzigd door Rijstebuiltje op 27-09-2012 19:15:58 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_117348419
Ik heb gister Rummikub gekocht bij de Kringloop in Breda. O+
2 euro 50 en helemaal compleet; 106 stenen, 4 bordjes met voetjes, en een score-blok.
  vrijdag 28 september 2012 @ 21:04:22 #10
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_117368378
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 12:48 schreef maartjeh het volgende:
Ik heb gister Rummikub gekocht bij de Kringloop in Breda. O+
2 euro 50 en helemaal compleet; 106 stenen, 4 bordjes met voetjes, en een score-blok.
Mooi prijsje Maartjeh!

Grote stenen of kleintjes? :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_117385880
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 september 2012 21:04 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Mooi prijsje Maartjeh!

Grote stenen of kleintjes? :)
Grote! Ik verbaasde me erover want ik kon me niet herinneren dat de stenen bij mijn Opa en Oma vroeger zo groot waren. Wist ik veel dat er twee verschillende maten waren.. :')
pi_117386011
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:06 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Grote! Ik verbaasde me erover want ik kon me niet herinneren dat de stenen bij mijn Opa en Oma vroeger zo groot waren. Wist ik veel dat er twee verschillende maten waren.. :')
Dat wist ik ook niet, ik ken ook alleen die kleine. (tenzij die kleine eigenlijk de grote zijn, en er NOG kleinere steenjes bestaan... :? )

Eergister naar de kringloop in Zeist geweest. Het is daar allemaal redelijk aan de prijs, en niet allemaal van goede kwaliteit. Nog wel twee broeken gekocht voor de jongen, beide 2 euro, waarmee ie in de speeltuin zichzelf kan uitleven. :) Ben vandaag vrij en de jongen is logeren dus misschien fiets ik even lang Emmaus Bilthoven.
pi_117386100
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:10 schreef Nerys het volgende:

[..]

Dat wist ik ook niet, ik ken ook alleen die kleine. (tenzij die kleine eigenlijk de grote zijn, en er NOG kleinere steenjes bestaan... :? )

Eergister naar de kringloop in Zeist geweest. Het is daar allemaal redelijk aan de prijs, en niet allemaal van goede kwaliteit. Nog wel twee broeken gekocht voor de jongen, beide 2 euro, waarmee ie in de speeltuin zichzelf kan uitleven. :) Ben vandaag vrij en de jongen is logeren dus misschien fiets ik even lang Emmaus Bilthoven.
Heerlijk toch, die broeken? :) Kan hij lekker mee ravotten!
Hier in Breda zit ook een Emmaus maar daar hebben ze maar weinig de laatste tijd..
  zaterdag 29 september 2012 @ 14:52:49 #14
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_117389246
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:06 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Grote! Ik verbaasde me erover want ik kon me niet herinneren dat de stenen bij mijn Opa en Oma vroeger zo groot waren. Wist ik veel dat er twee verschillende maten waren.. :')
Haha.. :)
Grappig is dat he..

Ik bezit zelf beide varianten Ik heb tussendoor eventjes een foto van mijn eigen 'kleine' variant opgesnord!

Deze heb ik:



Als je vaker van dat soort spul zoekt, kun je op rommelmarkten vaak ook goed slagen!
Ik ben dol op rommelmarkten en speur regelmatig naar koopjes.. :)
En als het in mijn ogen geen koopje is, dan maken we er een koopje van :P
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_117389736
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:13 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Heerlijk toch, die broeken? :) Kan hij lekker mee ravotten!
Hier in Breda zit ook een Emmaus maar daar hebben ze maar weinig de laatste tijd..
Ja, kleding is echt ideaal tweedehands. Ik zat vorige week in de speeltuin en toen liep daar zo'n gestressde moeder omdat ze wilde dat haar zoon op de rand van de zandbak bleef zitten, en niet er in. Zijn broek mocht namelijk niet vies worden. Ik heb maar niet gevraagd wat ie gekost heeft. :X

Net in Bilthoven geweest, grote winkel! Beter niet met de kleine jongen naar toe gaan want dan ben ik hem binnen vijf minuten kwijt denk ik. Ik heb een prachtige Italiaanse stoofpot (met deksel en handvat) gekocht. Ik zal straks een fotootje maken.
  zaterdag 29 september 2012 @ 15:14:33 #16
225540 Pugg
Friends forever
pi_117389867
Het goed zit ook in Schiedam zag ik gisteren.
('s Gravelandseweg 274)
Prima toko
  zaterdag 29 september 2012 @ 18:56:48 #17
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_117397147
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:14 schreef Pugg het volgende:
Het goed zit ook in Schiedam zag ik gisteren.
('s Gravelandseweg 274)
Prima toko
Prima tip om te onthouden, niet ver hier vandaan! ^O^
Rotterdam it is .. :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:10 schreef Nerys het volgende:

[..]

Ja, kleding is echt ideaal tweedehands. Ik zat vorige week in de speeltuin en toen liep daar zo'n gestressde moeder omdat ze wilde dat haar zoon op de rand van de zandbak bleef zitten, en niet er in. Zijn broek mocht namelijk niet vies worden. Ik heb maar niet gevraagd wat ie gekost heeft. :X
En dit is gewoon ronduit :X
Geef je kind dan geen goeie broek aan, 1tje die al aardig is versleten..
Een kind moet gewoon kind kunnen zijn en zo af en toe lekker ravotten! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_117398738
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 september 2012 14:52 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Haha.. :)
Grappig is dat he..

Ik bezit zelf beide varianten Ik heb tussendoor eventjes een foto van mijn eigen 'kleine' variant opgesnord!

Deze heb ik:

[ afbeelding ]

Als je vaker van dat soort spul zoekt, kun je op rommelmarkten vaak ook goed slagen!
Ik ben dol op rommelmarkten en speur regelmatig naar koopjes.. :)
En als het in mijn ogen geen koopje is, dan maken we er een koopje van :P
Ik hou van koopjes, of ze nou nieuw of tweedehands zijn. O+
Bij de Kringloop in Breda hadden ze heeeel veel spellen, maar vooral veel 'Mens erger je niet', en veel 'Ik hou van Holland'-achtige dingen. Daar hou ik niet zo van.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:10 schreef Nerys het volgende:

[..]

Ja, kleding is echt ideaal tweedehands. Ik zat vorige week in de speeltuin en toen liep daar zo'n gestressde moeder omdat ze wilde dat haar zoon op de rand van de zandbak bleef zitten, en niet er in. Zijn broek mocht namelijk niet vies worden. Ik heb maar niet gevraagd wat ie gekost heeft. :X

Net in Bilthoven geweest, grote winkel! Beter niet met de kleine jongen naar toe gaan want dan ben ik hem binnen vijf minuten kwijt denk ik. Ik heb een prachtige Italiaanse stoofpot (met deksel en handvat) gekocht. Ik zal straks een fotootje maken.
Ah dat vind ik echt heel sneu voor dat zoontje! Een kind moet wel een kind kunnen/mogen zijn!
Enne, ik ben benieuwd naar de foto van je stoofpot! :)
pi_117440006
Ik had nog een foto van m'n pot beloofd (eh, zei ik dat nou echt? :|W )



Hij is van het Italiaanse merk Albisola, wat me dan weer zo'n prettig vakantie-achtig gevoel geeft. (niet dat ik ooit in Italie ben geweest, maar soit) Het belangrijkste is dat ie klein (of groot) genoeg is om gemakkelijke maaltijden te koken voor de kleine jongen en mijzelf.



Deze twee glazen potten ( |:( ) kon ik ook niet laten staan. Ze zijn van heel mooi blauw dik glas. Ze waren een euro per stuk en ik heb een glazen potten fetish dus ja...

Ook nog wat stofjes gekocht, ideaal is dat bij de kringloop. De kleinere lappen van 0,50 cent of een euro zijn vaak groot genoeg om een peuterbroek/bloes/tshirt of een rokje uit te maken.
pi_117497407
Ohhh die glazen potten! O+
Je Italiaanse stoofpot is ook errug O+ :)

Enne, lappen stof? Die heb ik bij de kringloop in Breda nog niet gespot..
pi_117507419
Franzen - The Corrections
Grunberg - Blauwe maandagen
Vestdijk - Terug tot Ina Damman
Heller - Catch-22
Dostojevski - De verstotene
RVS prullenbakje voor in de badkamer
Donkergroen wollen vest

Totaal: 10,70!!!

*O*
Bij de Boemerang in A'veen, is vooral voor boeken heel goed, meubels vind ik overpriced en de kleding is voornamelijk heel ouwelijk. Soms hangt er iets leuks tussen.
pi_117507645
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 21:18 schreef Nerys het volgende:
Ik had nog een foto van m'n pot beloofd (eh, zei ik dat nou echt? :|W )

[ afbeelding ]

Hij is van het Italiaanse merk Albisola, wat me dan weer zo'n prettig vakantie-achtig gevoel geeft. (niet dat ik ooit in Italie ben geweest, maar soit) Het belangrijkste is dat ie klein (of groot) genoeg is om gemakkelijke maaltijden te koken voor de kleine jongen en mijzelf.

Oh O+ Die is leuk zeg!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_117512169
Oehhhh, zo'n goede dag gehad vandaag!

Een gloedjenieuwe steamer voor 5 euro, 3 hele mooie weckpotten voor 1,50, twee hele mooie oude bloemenkopjes die ik verzamel voor 5 euro (ok die waren een klein beetje boven budget) en een heel leuk krukje/voetenbankje voor 4 euro wat ik opnieuw ga bekleden.

Mn mama hah ook heel veel waar ze erg blij mee was, voor totaal 35 euro meegenomen, heerlijk!

De inloop in Oirschot was het :D
pi_117515054
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:47 schreef maartjeh het volgende:
Enne, lappen stof? Die heb ik bij de kringloop in Breda nog niet gespot..
Ik had ze ook nog nooit gezien, maar hier lagen ze in een rek bij de kleding. Wel leuk want ik vind stof zo duur geworden de laatste jaren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 17:44 schreef Zo-is-dat het volgende:
Oehhhh, zo'n goede dag gehad vandaag!

Een gloedjenieuwe steamer voor 5 euro, 3 hele mooie weckpotten voor 1,50, twee hele mooie oude bloemenkopjes die ik verzamel voor 5 euro (ok die waren een klein beetje boven budget) en een heel leuk krukje/voetenbankje voor 4 euro wat ik opnieuw ga bekleden.

Ik ben al een eeuwigheid op zoek naar weckpotten bij de kringloop maar geen geluk! (nu maar bij de Xenos gehaald, the next best thing :') )
pi_117522160
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 19:08 schreef Nerys het volgende:

[..]

Ik had ze ook nog nooit gezien, maar hier lagen ze in een rek bij de kleding. Wel leuk want ik vind stof zo duur geworden de laatste jaren.

[..]

Ik ben al een eeuwigheid op zoek naar weckpotten bij de kringloop maar geen geluk! (nu maar bij de Xenos gehaald, the next best thing :') )
Owh jee, woonde je maar in de buurt van oirschot! Er stonden minstens drie dozen vol twee lagen diep....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')