Je lapohunt faalde.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde waar mss heul niet dom is doen
Hij is charmant.quote:
donderdag ff uitstellen dan maar chick?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:11 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga zo morgen echt niet naar school, kan amper ademen
Overdag is het meestal wel minder erg dan 's avonds hequote:Op dinsdag 25 september 2012 23:11 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga zo morgen echt niet naar school, kan amper ademen
Kloptquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Overdag is het meestal wel minder erg dan 's avonds he
Ik wacht ff af tot hoe ik me voel na de tandarts donderdagochtend, is dat ok? Want meestal als ik een dagje flink veel slaap enzo is het wel over hopelijk..quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
donderdag ff uitstellen dan maar chick?
sgoe hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik wacht ff af tot hoe ik me voel na de tandarts donderdagochtend, is dat ok? Want meestal als ik een dagje flink veel slaap enzo is het wel over hopelijk..
naja m'n docent heeft vandaag tot 2x toe gevraagd of het wel goed met me gingquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Overdag is het meestal wel minder erg dan 's avonds he
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:35 schreef megamandy het volgende:
Mhehe bij P&W een priester die allergisch bleek voor de hostiesEn nu mag hij geen priester meer zijn
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:35 schreef megamandy het volgende:
Mhehe bij P&W een priester die allergisch bleek voor de hostiesEn nu mag hij geen priester meer zijn
Geen schimmelschaduw, maar schimmelmasker?quote:
Ik was net nog gebiologeerd aan het kijken naar mijn eigen schimmelschaduw-avaquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen schimmelschaduw, maar schimmelmasker?
Best heel variabel hoe lang die dingen het uithouden trouwens.
Heeft Lin je besmet?quote:
Het blijft een pareltje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik was net nog gebiologeerd aan het kijken naar mijn eigen schimmelschaduw-ava
Ik denk hetquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk het
Vandaag is volgens mij de eerste dag sinds twee weken dat ik niet een keer bijna gestikt ben![]()
Schimmels cultiveren.quote:
Dat was een mooie, visuele, kleurrijke trip geweestquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schimmels cultiveren.
Misschien had je wel een nieuwe paddestoel kunnen kweken.
Nee, ik heb hem weggegooidquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wait, whut? Heb je dat niet gedaan?
Had het wel in zo'n doorzichtig doosje gestopt
Allemaal gemiste kansenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Schimmels cultiveren.
Misschien had je wel een nieuwe paddestoel kunnen kweken.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat was een mooie, visuele, kleurrijke trip geweest
Mental image.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:50 schreef Mss het volgende:
ZO, mijn kop zit in de klei. Ik heb al mijn kinnen maar meegenomen, en nu is het potje leeg. Het spul kruimelt wel enorm, dus ik heb allemaal brokken klei tussen mijn tetten.
Charming, I iz.
Ieeeuwwww!quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik lijk op die dude uit Amsterdamned.
Je weet dat ik daar maar 1 antwoord op kan geven: peekshurs pleasequote:Op dinsdag 25 september 2012 23:50 schreef Mss het volgende:
ZO, mijn kop zit in de klei. Ik heb al mijn kinnen maar meegenomen, en nu is het potje leeg. Het spul kruimelt wel enorm, dus ik heb allemaal brokken klei tussen mijn tetten.
Charming, I iz.
Ik lollerde hardop.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik lijk op die dude uit Amsterdamned.
Je hebt de lindy-ziektequote:Op dinsdag 25 september 2012 23:52 schreef Diconnected het volgende:
In plaats van een loopneus heb ik een druppelneus.
Gonorroeneus?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:52 schreef Diconnected het volgende:
In plaats van een loopneus heb ik een druppelneus.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:54 schreef Mss het volgende:
Speciaal voor jullie een pic op den facebook.
fuuuuuuquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:53 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Je hebt de lindy-ziekte![]()
Succes de komende twee weken
Ghehehe, die is dus gaan uitdrogen ipv schimmelen.quote:
Ja, het wordt klei achtig. En nu maar meteen eens kijken hoe lang mijn haarmasker mee gaat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ghehehe, die is dus gaan uitdrogen ipv schimmelen.
Truste!quote:Op woensdag 26 september 2012 00:05 schreef Lindytje het volgende:
Chicks, ik ga naar bed! Anders ga ik weer 'on the case with paula zahn' kijken en is het voor ik het weet weer half twee
Tot morgen!
Oef, das helemaal klote opstaan!quote:Op woensdag 26 september 2012 02:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Blijkbaar toch te vroeg gaan slapen
Werd een half uur geleden met een droge strot wakker, wilde even beneden wat gaan drinken. Explodeert er een lamp in een schemerlamp, echt, glas ķveral![]()
En het gaf een behoorlijke klap, schrok me rot. Dus ik kon i.p.v. een glaasje drinken en weer proberen te slapen, lekker glas gaan ruimen. En nu ben ik natuurlijk klaar wakker![]()
Heb nu maar een bakkie thee gemaakt en ga de laatste Game of Thrones afleveringen die ik nog moet zien kijken, je moet wat
Dat knalt inderdaad, toevallig gebeurde dat zaterdag ook. Security meteen in hoogste stand van paraatheid.quote:Op woensdag 26 september 2012 02:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Blijkbaar toch te vroeg gaan slapen
Werd een half uur geleden met een droge strot wakker, wilde even beneden wat gaan drinken. Explodeert er een lamp in een schemerlamp, echt, glas ķveral![]()
En het gaf een behoorlijke klap, schrok me rot. Dus ik kon i.p.v. een glaasje drinken en weer proberen te slapen, lekker glas gaan ruimen. En nu ben ik natuurlijk klaar wakker![]()
Heb nu maar een bakkie thee gemaakt en ga de laatste Game of Thrones afleveringen die ik nog moet zien kijken, je moet wat
Was dat maar waarquote:
Ik voel me ook boutquote:Op woensdag 26 september 2012 09:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Was dat maar waar![]()
Ik blijf lekker thuis hoorschijt aan die kut statistiek. Dan ga ik zo wel wat eten, pillen poppen en wat slapen. En hopelijk voel ik me vanavond beter voor yoga
Kiwiquote:Op woensdag 26 september 2012 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had magere yoghurt met muesli čn kiwi
Ja, dat hebben meer mensen. Van ananas hoor je dat ook vaak.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
KiwiDaar gaat mijn tong heel vervelend van tintelen
![]()
Kiwi gold daarentegen
Met ananas heb ik er geen last van gelukkigquote:Op woensdag 26 september 2012 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat hebben meer mensen. Van ananas hoor je dat ook vaak.
Toch is het goud voor je darmen
ik heb sinds kort kipfilet met bieslookquote:Op woensdag 26 september 2012 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
en straks een dubbele volkorenboterham met kipfilet
Vast wel, het zijn toch altijd dezelfde plaatsen.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jawohl weer iemand gesprongen, wedden dat het bij gilze rijen is
ja, heel veel smaak zit er niet aan, maar alles voor het goede doelquote:Op woensdag 26 september 2012 10:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind kipfilet echt meh
gelukkig ga ik niet naar school want er rijden geen treinen
Jaa, das lekkerquote:Op woensdag 26 september 2012 10:41 schreef Loqi het volgende:
[..]
ik heb sinds kort kipfilet met bieslook![]()
![]()
![]()
lekkeeerrrr! (t ziet er wel dubieus uit, groen in je kip
)
Ik vind brood met kipfilet ook nooit zo geweldig smaakvol. Daarom neem ik altijd een stuk komkommer of een tomaat mee zodat ik het dan op kan leuken met plakjes daarvan. En dan eet ik het ineens heel graag, en het is op die manier ook niet slechter of zoquote:Op woensdag 26 september 2012 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, heel veel smaak zit er niet aan, maar alles voor het goede doel
Mijn stash heeft ook niet zoveel dure lakjes hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 10:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik las net een blog die 400-450 lakjes had, en haar duurste lakjes waren 2 opi's en 1 china glaze kaleidoscope.
Dus die heeft 400 essence en andere poepmerken
er zit een kwamkwammer in mijn tas, goed ideequote:Op woensdag 26 september 2012 11:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind brood met kipfilet ook nooit zo geweldig smaakvol. Daarom neem ik altijd een stuk komkommer of een tomaat mee zodat ik het dan op kan leuken met plakjes daarvan. En dan eet ik het ineens heel graag, en het is op die manier ook niet slechter of zo
Dit heb ik dus ook!quote:Op woensdag 26 september 2012 10:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
KiwiDaar gaat mijn tong heel vervelend van tintelen
![]()
Kiwi gold daarentegen
ga je nou toch naar school?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
9292 die mij verder laat lopen dan nodig is
Ik kan gewoon bij centrum uitstappen ipv 10 minuten lopen
Bij ons bij de feestwinkelquote:Op woensdag 26 september 2012 12:52 schreef Mirjam het volgende:
Weten jullie waar je tegenwoordig een heliumballon nog kan kopen?
Een ballon die ook al opgeblazen is? Hier zit nog maar 1 feestwinkel, maar volgens mij verkoopt die geen balonnen...quote:Op woensdag 26 september 2012 12:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bij ons bij de feestwinkel
Jaa, je kan ook ballon in ballon laten opblazen met confetti en de hele rotzooiquote:Op woensdag 26 september 2012 12:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Een ballon die ook al opgeblazen is? Hier zit nog maar 1 feestwinkel, maar volgens mij verkoopt die geen balonnen...
Ik nietquote:Op woensdag 26 september 2012 13:08 schreef megamandy het volgende:
Ooh heeft iedereen hier een kutdag?Logisch inderdaad dat die mensen voor de trein springen.
Iedere keer dat ik opsta heb ik weer last van een lage bloeddruk. Kan ik weer een minuut stil blijven staan op die plek voordat ik weer verder kan
Bij mij is het prima hoor, alleen m'n haar is traag.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:08 schreef megamandy het volgende:
Ooh heeft iedereen hier een kutdag?Logisch inderdaad dat die mensen voor de trein springen.
Iedere keer dat ik opsta heb ik weer last van een lage bloeddruk. Kan ik weer een minuut stil blijven staan op die plek voordat ik weer verder kan
Faalmensenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:13 schreef Dwyn het volgende:
Ja, weer wat pareltjes!Binnen een half uur:
- Iemand die boos werd omdat ik zijn briefje van 10 niet wilde aannemen omdat die zo verkloot was, dat hij niet door de scanner wilde.
- Iemand die vond dat wij dieven waren, waarom wist hij volgens mij zelf ook niet.
- Iemand die het actiebordje niet goed had gelezen en toen ik het wilde gaan uitleggen, riep hij 'Laat maar, als het zo moet!'
Jouw werkquote:Op woensdag 26 september 2012 13:13 schreef Dwyn het volgende:
- Iemand die boos werd omdat ik zijn briefje van 10 niet wilde aannemen omdat die zo verkloot was, dat hij niet door de scanner wilde.
- Iemand die vond dat wij dieven waren, waarom wist hij volgens mij zelf ook niet.
- Iemand die het actiebordje niet goed had gelezen en toen ik het wilde gaan uitleggen, riep hij 'Laat maar, als het zo moet!'
Ik hoop hetquote:Op woensdag 26 september 2012 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jouw werk![]()
Misschien heb ik over een paar weken ook wel elke keer zulke mooien verhalen
Faalmensenmagneetquote:Op woensdag 26 september 2012 13:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
En echt binnen een half uur. Mijn collega's zaten echt, 'je trek het aan ofzo'.
Ja maar tochquote:Op woensdag 26 september 2012 13:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wel want jij hebt misschien netelroos
Peekzurs we want!quote:Op woensdag 26 september 2012 13:20 schreef Dwyn het volgende:
Mijn nieuwe winterjas poging 2 is binnen. Eerst maar even een broodje eten.
Hoezo zeg jij telkens dat ik altijd kip eetquote:
Lekker boeiend, net alsof je met de pakketman wil datenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:24 schreef Mss het volgende:
De pakketjesman komt vandaag en ik zit nog in badjas want ziek.
WELquote:Op woensdag 26 september 2012 13:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoezo zeg jij telkens dat ik altijd kip eetdat is helemaal niet waar.
Nouuuquote:Op woensdag 26 september 2012 13:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker boeiend, net alsof je met de pakketman wil daten
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:13 schreef Dwyn het volgende:
Mijn badjas zit vol gatenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker boeiend, net alsof je met de pakketman wil daten
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee dat komt door brum, wij hadden een x savonds kipnuggets en toen zei hij 'moet je niet naar jessie sturen want een foto van kip sturen naar negers is nooit grappig' en nu moet ik bij kip steeds aan jou denken
Onder mijn oksel zit een gigantisch gat en op mijn rug. Niet heel boeiend dus maar ik ben te lam om een nieuwe te kopenquote:
Ja dat weet ik nog, maar dat je nu telkens aan mij moet denken.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat heb ik je wel verteld toen, want ik heb je toen kipnuggets gestuurd via whatsapp
LOLWAT
Nu heb ik zin in kfcquote:Op woensdag 26 september 2012 13:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog, maar dat je nu telkens aan mij moet denken._!!!
Heb je kip bij?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lolwat, er zit een neger achter me in de trein, die is zo ver naar voren geschoven onder mijn stoel dat ie steeds tegen mn voet zit te tikken en op reactie wacht
Opstaan en weglopenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Lolwat, er zit een neger achter me in de trein, die is zo ver naar voren geschoven onder mijn stoel dat ie steeds tegen mn voet zit te tikken en op reactie wacht
Kutwijfquote:Op woensdag 26 september 2012 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je kip bij?
Nee sorry ik houd al op![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:32 schreef Mss het volgende:
Je kunt zijn aids jatten en aan Sjaan verkopen UNF!
Kut met vingers?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:35 schreef Mirjam het volgende:
De kut met vingers van de feestwinkel snauwt me toe dat de helium op is. Stik er maar lekker in
Stikken in helium lijkt me best lollig voor omstanders. Laatste woorden in een piepstemmetje enzulks.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:35 schreef Mirjam het volgende:
De kut met vingers van de feestwinkel snauwt me toe dat de helium op is. Stik er maar lekker in
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stikken in helium lijkt me best lollig voor omstanders. Laatste woorden in een piepstemmetje enzulks.
Ik zal even een afspraak met haar plannonquote:Op woensdag 26 september 2012 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stikken in helium lijkt me best lollig voor omstanders. Laatste woorden in een piepstemmetje enzulks.
Maar de helium is opquote:Op woensdag 26 september 2012 13:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik zal even een afspraak met haar plannon
In een feestwinkel, wat den neuk.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
En ze wist niet of die ooit nog binnenkwam
Wat een teefquote:Op woensdag 26 september 2012 13:35 schreef Mirjam het volgende:
Waarschijnlijk wel maar dan voor de hoofdprijsquote:Op woensdag 26 september 2012 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
mirjam, hebben ze die dingen niet in ziekenhuiswinkels?
Dat is helemaal hoofdprijs he. Ik heb van het weekend gekeken, ik geloof dat het ongeveer ¤15 was per ballon.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar dan voor de hoofdprijs
Ik kijk vanaaf wel op Skiphol
Téringquote:Op woensdag 26 september 2012 13:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is helemaal hoofdprijs he. Ik heb van het weekend gekeken, ik geloof dat het ongeveer ¤15 was per ballon.
WATquote:Op woensdag 26 september 2012 13:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is helemaal hoofdprijs he. Ik heb van het weekend gekeken, ik geloof dat het ongeveer ¤15 was per ballon.
Dafuq.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Deze is 10x beter dan die andere wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:43 schreef Dwyn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I haz a pregnant.
quote:Op woensdag 26 september 2012 13:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Deze is 10x beter dan die andere wel.
Serieus hierin lijk je niet op een opgeplofte eskimoquote:
Volgens mij wel, daarom zou ik persoonlijk ook niet voor zo'n soort ceintuur gaan eerlijk gezegdquote:Op woensdag 26 september 2012 13:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Serieus hierin lijk je niet op een opgeplofte eskimo
Beetje jammer van bij je buik wel, maar is dat niet altijd bij zulke jassen?
Hahah! Ik weet niet hoor. Ik vind hem er nogal cheapy uitzien (en voelen) voor dat geld.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Serieus hierin lijk je niet op een opgeplofte eskimo
Beetje jammer van bij je buik wel, maar is dat niet altijd bij zulke jassen?
daar betaal je een dubbele hoofdprijsquote:Op woensdag 26 september 2012 13:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel maar dan voor de hoofdprijs
Ik kijk vanaaf wel op Skiphol
Lijorsquote:Op woensdag 26 september 2012 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar betaal je een dubbele hoofdprijs
Maar daar hebben ze ze wel
Hoe duur?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hahah! Ik weet niet hoor. Ik vind hem er nogal cheapy uitzien (en voelen) voor dat geld.
Is de heliummarkt over de kop gegaan?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:47 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Helium is nogal aan de dure kant momenteel
Dan zijn er mooiere jassen om uit te kiezen toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:47 schreef Dwyn het volgende:
Het goede nieuws is, ik pas in een maat 38 bij de esprit.
Ingestortquote:Op woensdag 26 september 2012 13:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Is de heliummarkt over de kop gegaan?
Terugbrengen dan, vooral als ie cheap lijktquote:Op woensdag 26 september 2012 13:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
150 reguliere prijs, 120 met vipkorting.
Ja passen doet het wel. Maar ik vind hem niet mooiquote:Op woensdag 26 september 2012 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
Dwyn, ik vind het prima passen. Wat kostte het?
En zulk soort jassen zijn soberso niet echt mijn ding, vanwege het michelinpoppetjeseffect
Oef, dat zou ik hem niet gegeven hebben eigenlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 13:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
150 reguliere prijs, 120 met vipkorting.
Oooh, ok, nouja kijk zo leer je nog eens wat. Maar ik kan geen leuk alternatief verzinnen voor een heliumballon dus ik baal mwhihiquote:Op woensdag 26 september 2012 13:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ingestort![]()
Nee weet niet precies hoe het zit. Er wordt gezegd dat er tekorten zijn, of dat er minder makkelijk aangekomen kan worden. We moeten hier in het lab ook opletten dat we de heliumkranen niet onnodig open zetten enzeau![]()
Heliumballonnen zijn dus ook flink duurder geworden
waarom wil je perse een gewatteerde jas?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja passen doet het wel. Maar ik vind hem niet mooi
Waar was de ballon voor bedoeld?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Oooh, ok, nouja kijk zo leer je nog eens wat. Maar ik kan geen leuk alternatief verzinnen voor een heliumballon dus ik baal mwhihi
Ik ga me omkleden naar niet-werkkleding, dump ik dat pakketje weer op het postkantoor en dan loop ik wel even de stad inquote:Op woensdag 26 september 2012 13:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oef, dat zou ik hem niet gegeven hebben eigenlijkVoor die prijs zijn er leuke jassen
Hoeft niet perse.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom wil je perse een gewatteerde jas?
Ga je iemand ophalen op Schiphol? Een leuk spandoek anders?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Oooh, ok, nouja kijk zo leer je nog eens wat. Maar ik kan geen leuk alternatief verzinnen voor een heliumballon dus ik baal mwhihi
Ik sta open voor whatsapp commentaar als ik foto's krijgquote:Op woensdag 26 september 2012 13:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ga me omkleden naar niet-werkkleding, dump ik dat pakketje weer op het postkantoor en dan loop ik wel even de stad in
Goede keuzon.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ga me omkleden naar niet-werkkleding, dump ik dat pakketje weer op het postkantoor en dan loop ik wel even de stad in
Voor m'n zusje, die komt vanavond terug na een wereldreis van ruim een jaarquote:Op woensdag 26 september 2012 13:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waar was de ballon voor bedoeld?
Haha is goed!quote:Op woensdag 26 september 2012 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik sta open voor whatsapp commentaar als ik foto's krijg
Dit, wol of leer en anders niks voor mijquote:Op woensdag 26 september 2012 13:52 schreef Mss het volgende:
Maar Dwyn, zo'n wollen jas is toch ook ontzettend warm en doen veel meer voor je figuur.
Lekker in de drukte een jas uitzoekenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vanavond is VIP koopavond bij V&D he
Een jaar johquote:Op woensdag 26 september 2012 13:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Voor m'n zusje, die komt vanavond terug na een wereldreis van ruim een jaar
Voorbeeld?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:54 schreef Mss het volgende:
Dwyn moet zo'n mooie lange wollen jas kopen. Ik denk dat dat haar heeeeeeeel goed staat
.
Ik heb ook een dikke die warm isquote:Op woensdag 26 september 2012 13:54 schreef Dwyn het volgende:
Ja, maar vind je niet van die superdunne 'wollen' dingen?
Ja, lang hequote:Op woensdag 26 september 2012 13:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Een jaar joh![]()
Fijn dat je haar dan eindelijk weer terug ziet![]()
Anders een lief teddybeertje of zo? Mooie bos bloemen?
http://www.vd.nl/dames/ja(...)verview#omschrijvingquote:Op woensdag 26 september 2012 13:54 schreef Dwyn het volgende:
Ja, maar vind je niet van die superdunne 'wollen' dingen?
Kut nu wil ik diequote:Op woensdag 26 september 2012 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.vd.nl/dames/ja(...)verview#omschrijving
Met 50% VIPkorting zelfs goedkoper dan die je nu hebt
Ik ga morgenavondquote:Op woensdag 26 september 2012 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker in de drukte een jas uitzoeken
Ik ga maar eens douchenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:57 schreef Dwyn het volgende:
Die Mart Visser jassen zijn toch hartstikke dun?
ik weet het niet, ze zijn soberso te duur voor me om ze een blik waardig te gunnenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:57 schreef Dwyn het volgende:
Die Mart Visser jassen zijn toch hartstikke dun?
Krijg je hier serieus 50% korting op?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.vd.nl/dames/ja(...)verview#omschrijving
Met 50% VIPkorting zelfs goedkoper dan die je nu hebt
Ik heb die roze van de voorjaarscollectie van afgelopen jaarquote:Op woensdag 26 september 2012 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet het niet, ze zijn soberso te duur voor me om ze een blik waardig te gunnen
Ah, dat gaat hem voor mij dan ook niet worden, ik heb ook bijna geen airmilesquote:Op woensdag 26 september 2012 13:59 schreef Dwyn het volgende:
50% airmiles korting zo te zien. Geloof niet dat ik zoveel airmiles heb
Ik loop altijd in zulke jassen rond. Dat is echt wel te redden, hoe denk je dat ze dat in Rusland en Scandinavië doenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:59 schreef Dwyn het volgende:
Want ik vind zulke jassen echt wel mooi. Maar het is voor de WINTER
Als de situatie blijft zoals hij is, hoe lang moet je dan nog studeren?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:00 schreef megamandy het volgende:
Nou het maandelijkse dubio is er weer hoor
Of thuis zitten of solliciteren voor een andere baan zodat ik zelfstandig kan wonen maar de studie langzamer zal gaan
daar dragen ze bontjassenquote:Op woensdag 26 september 2012 14:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik loop altijd in zulke jassen rond. Dat is echt wel te redden, hoe denk je dat ze dat in Rusland en Scandinavië doen
Dat zijn altijd klote momenten jaquote:Op woensdag 26 september 2012 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
mja, ik moet geen hete jas, ik ben vrij warmbloedig dus ik kijk altijd naar ander soort dingen
En ik balen he, want ik zie mijn nieuwe jas er nu ook tussen, 48 euro voor betaald, had ik vandaag voor 22,50 kunnen halen met VIPkorting
Ook langquote:Op woensdag 26 september 2012 14:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als de situatie blijft zoals hij is, hoe lang moet je dan nog studeren?
te lui.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zijn altijd klote momenten ja![]()
Met de bon terug?Bij de praxis werkt dat bv, dan betalen ze je het verschil terug
dan kom ik elke zaterdag naar je zwaaienquote:Op woensdag 26 september 2012 14:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ook langDaarom begin ik eigenlijk steeds meer te neigen naar een andere baan.
In ieder geval langer dan de "nominale" tijd.
Ook staat er op dit moment dus een vacature in Eindhoven voor assistent manager open waar je tot de 30e op kan reageren. Dat zou voor 37u zijn dus dan moet ik het toch wel redden om op mijzelf te kunnen wonen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan kom ik elke zaterdag naar je zwaaien![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die een vergadering inplannen met 8 man, geen vergaderkamer reserveren en dan geirriteerd zijn dat er geen vergaderkamer vrij is!!
Maar dat zou dan alsnog bij Sacha zijn? En dan op jezelf in Eindhoven?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ook langDaarom begin ik eigenlijk steeds meer te neigen naar een andere baan.
In ieder geval langer dan de "nominale" tijd.
Ook staat er op dit moment dus een vacature in Eindhoven voor assistent manager open waar je tot de 30e op kan reageren. Dat zou voor 37u zijn dus dan moet ik het toch wel redden om op mijzelf te kunnen wonen.
Jep. Een andere baan als in een winkel kan ik denk ik niet krijgen. En het is een leuk bedrijf om voor te werken vind ik.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:05 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar dat zou dan alsnog bij Sacha zijn? En dan op jezelf in Eindhoven?
Als je vooral heel graag op jezelf wil, is dat wel het overwegen waardquote:Op woensdag 26 september 2012 14:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep. Een andere baan als in een winkel kan ik denk ik niet krijgen. En het is een leuk bedrijf om voor te werken vind ik.
En dan inderdaad op mijzelf. Want daar gaat het voornamelijk om
Jep. Nu lukt het mij nooit in de avonduren want om 19u pas thuis ivm het OV dan nog eten etc. Dan is het vaak al na 20u en ben ik te lui om te beginnen.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Als je vooral heel graag op jezelf wil, is dat wel het overwegen waard![]()
Van 37 uur p/w moet dat toch wel lukken zou je zeggen..
Maar dan zal je studie voornamelijk in de avonduren en weekenden moeten, terwijl je dan ook ineens zelf je huishouden moet runnen, dat zal wel zwaar zijn de eerste tijd denk ik..
Met 37 uur moet dat wel lukken toch? Helemaal met subidies enzo.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Jep. Een andere baan als in een winkel kan ik denk ik niet krijgen. En het is een leuk bedrijf om voor te werken vind ik.
En dan inderdaad op mijzelf. Want daar gaat het voornamelijk om
Ik denk dat je met 37 uur per week een hoop subsidies kwijtraakt. Stufi valt dan weg volgens mij.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met 37 uur moet dat wel lukken toch? Helemaal met subidies enzo.
Hangt van je uurloon af. En volgens mij idd geen stufi.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat je met 37 uur per week een hoop subsidies kwijtraakt. Stufi valt dan weg volgens mij.
Je hoeft toch niet zoveel te werken om op jezelf te kunnen wonen? 20 uur per week en eventueel wat extra bijlenen zou toch zat moeten zijn?
Stufi valt niet weg, alleen als je meer dan 15k verdiend, moet je een 'boete' betalen.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat je met 37 uur per week een hoop subsidies kwijtraakt. Stufi valt dan weg volgens mij.
Je hoeft toch niet zoveel te werken om op jezelf te kunnen wonen? 20 uur per week en eventueel wat extra bijlenen zou toch zat moeten zijn?
Stufi heb ik sowieso niet. Moet zelfs in januari beginnen met het terugbetalen van ¤8000,- van de twee jaren op Fontys.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat de Open Universiteit niet onder de stufi-instituten valt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |