Je lapohunt faalde.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wilde waar mss heul niet dom is doen
Hij is charmant.quote:
donderdag ff uitstellen dan maar chick?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:11 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga zo morgen echt niet naar school, kan amper ademen
Overdag is het meestal wel minder erg dan 's avonds hequote:Op dinsdag 25 september 2012 23:11 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga zo morgen echt niet naar school, kan amper ademen
Kloptquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Overdag is het meestal wel minder erg dan 's avonds he
Ik wacht ff af tot hoe ik me voel na de tandarts donderdagochtend, is dat ok? Want meestal als ik een dagje flink veel slaap enzo is het wel over hopelijk..quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
donderdag ff uitstellen dan maar chick?
sgoe hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik wacht ff af tot hoe ik me voel na de tandarts donderdagochtend, is dat ok? Want meestal als ik een dagje flink veel slaap enzo is het wel over hopelijk..
naja m'n docent heeft vandaag tot 2x toe gevraagd of het wel goed met me gingquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Overdag is het meestal wel minder erg dan 's avonds he
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:35 schreef megamandy het volgende:
Mhehe bij P&W een priester die allergisch bleek voor de hostiesEn nu mag hij geen priester meer zijn
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:35 schreef megamandy het volgende:
Mhehe bij P&W een priester die allergisch bleek voor de hostiesEn nu mag hij geen priester meer zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |