Jupquote:Op woensdag 26 september 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huh knal je er in een avondje een website uit?
Nee. Want hij is nog niet klaar.quote:
Ging dat zo maar bij mijn websites.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Huh knal je er in een avondje een website uit?
Dan ben ik wel benieuwd.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Nee. Want hij is nog niet klaar.
Nou, dit is gewoon een makkelijk format. Geen rare codes of weet ik het wat, gewoon uploaden en klaar. Maar ik moet wel eerst de foto's mooi maken en zo.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ging dat zo maar bij mijn websites.
Nee, geen glitters, gelukkigquote:Op woensdag 26 september 2012 21:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd.
Een beetje ala Geocities '90 stijl?Met glittertjes enzo?
Heb je voor die Deviant portfolio gekozen, of toch iets anders?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dit is gewoon een makkelijk format. Geen rare codes of weet ik het wat, gewoon uploaden en klaar. Maar ik moet wel eerst de foto's mooi maken en zo.
Deviant Portfolioquote:Op woensdag 26 september 2012 21:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je voor die Deviant portfolio gekozen, of toch iets anders?
?Wat?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:22 schreef muhahaha het volgende:
Kaneel, je bent zojuist verdeelt voor de aankomende meet
Ja, zal wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:35 schreef twi het volgende:
[..]
Je bent verdeelt. Dat zegt hij toch. GODVERDOMMEKOFSCHIPFOKSCHAAP!
Wat, komt Flips ook? Ik heb wat gemist.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zal wel.
Fera slaapt naast me. En Flipsje mag ook naast me slapen als ze wil.
De rest dump ik ergens in de woonkamer.
Ik mocht van fera tegen je kontje aanliggenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zal wel.
Fera slaapt naast me. En Flipsje mag ook naast me slapen als ze wil.
De rest dump ik ergens in de woonkamer.
Neuh. Maar ze zou mogen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:39 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, komt Flips ook? Ik heb wat gemist.
Bij je lieve ridder uit Katwijk.quote:
Wutwuwtuwtquote:Op woensdag 26 september 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik mocht van fera tegen je kontje aanliggen
Ach, als slechts jij, Muahhaa en Fera blijven slapen kan dat prima.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als het -echt- te druk wordt, ga ik anders gewoon die avond al naar huis Kaneel (al heb ik liever een slaapplek)
Hoe wil je dat doen als fera en ik naast kaneel liggen?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik mocht van fera tegen je kontje aanliggen
Jij kwam er niet in voorquote:Op woensdag 26 september 2012 21:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen als fera en ik naast kaneel liggen?
Gelukkigquote:Op woensdag 26 september 2012 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, als slechts jij, Muahhaa en Fera blijven slapen kan dat prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |