Dat is P&O in mijn wereldquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:49 schreef Toodles21 het volgende:
Arbeids en personeelswerk :p
Nog nooit in de supermarkt zoiets gezien..
En dit vraag je je pas af nádat je bent afgestudeerd ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:53 schreef Toodles21 het volgende:
[..]
Niet op de school waar ik ben afgestudeerd.
Hahahhahahahaah helaas wel ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:54 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
En dit vraag je je pas af nádat je bent afgestudeerd ?
Het lijkt me ook een vage studie eigenlijk, wat kan je ermee ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:54 schreef Toodles21 het volgende:
Maargoed het gaat om die baan, als arbeid en personeelsmedewerker.
Ervaringen horen van de mensen die in deze richting werken enz. Op google vind je niet veel hierover..
Zo geeft men het op de site van de school aan :quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:53 schreef Toodles21 het volgende:
[..]
Wat is dat voor een school? A&P'er slaat helemaal nergens op. En dat je niet weet wat het inhoudt als je bent afgestudeerd, is al helemaal erg.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:53 schreef Toodles21 het volgende:
[..]
Het is hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:58 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Zo geeft men het op de site van de school aan :
Human Resource Management (Personeel & arbeid)
Wat is het verschil ?
HRM is op HBO niveau. Ik heb het gevolgd op MBO niveau.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:58 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Zo geeft men het op de site van de school aan :
Human Resource Management (Personeel & arbeid)
Wat is het verschil ?
http://www.carrieretijger(...)/personeel-en-arbeidquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:56 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook een vage studie eigenlijk, wat kan je ermee ?
Dat zeg ik hierboven toch.quote:
Nou Danny, kom er maar in.....quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:09 schreef Toodles21 het volgende:
Ervaringen van mensen die hier werken zou welkom zijn!!
Wat heb je dan geleerd op school? Ik neem aan dat je dat gaat doen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:09 schreef Toodles21 het volgende:
HRM is NIET hetzelfde als A&P-er. Ik ga wellicht op die afdeling werken, thats all.
Ervaringen van mensen die hier werken zou welkom zijn!!
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:12 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Nou Danny, kom er maar in.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |