SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Waar woon je?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:09 schreef marijni12 het volgende:
Nee nu even serieus, ik ben Marijn en nieuw ja
Kerel, je gaat van Franse competitie keeper, tot Engelse spitsquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
De Sanctis gevonden voor 850c, erop gezet voor 1600c en echt direct verkocht.Ik had nog maar net geklikt.
Hey Marijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:09 schreef marijni12 het volgende:
Nee nu even serieus, ik ben Marijn en nieuw ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Autobuyertje aan staanquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
De Sanctis gevonden voor 850c, erop gezet voor 1600c en echt direct verkocht.Ik had nog maar net geklikt.
Ben je voor Vitesse? Zo ja Bonyquote:
Klootzak!quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
Altijd goedquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hey Marijn.
Hou je van mandarijn?.
Die hoor ik nou nóóitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6-0.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoi,
Dit Fifa jaar ga ik hier ook veel posten want ik wil ook een FUT koning worden.
groetjes.
Veel nieuwen in een keer zeg! Kijken hoe lang ze vol houden!quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoi,
groetjes.
Trouw KLB'er, bij voorbaat goed volkquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoi,
groetjes.
Vorig jaar ook in het begin hier gepostquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:12 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Veel nieuwen in een keer zeg! Kijken hoe lang ze vol houden!
Niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]![]()
Lindgren is wel een hele grote FUT koning volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |