En als mijn appels in de fruitschaal er al 4 dagen liggen, ruil ik ze ook mooi om bij de appie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:29 schreef Agiath het volgende:
Ik ruil ook elke jaar mijn auto om bij de dealer voor een nieuwe, scheelt weer met de apk
Doe ik ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:36 schreef Compliment het volgende:
[..]
En als mijn appels in de fruitschaal er al 4 dagen liggen, ruil ik ze ook mooi om bij de appie.
Dit, de oorspronkelijke topic is me altijd bijgebleven, nu eindelijk een vervolg in KLB, is het nog steeds niet duidelijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Oorspronkelijke topic destijds ook gezien, en het blijft een vaag verhaal.
ga dat dan eerst ns ff opzoeken voordat je post.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hierover in de FOK!policy staat, moet ik bekennen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:55 schreef PetervdK het volgende:
Morgen s ff langs de Fiat dealer. Mn asbak zit weer s vol....
d, niet dtquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:45 schreef BundyChen het volgende:
[..]
Ik vind kritiek prima als dat op een normale manier verwoordt wordt, zoals jij dat bijvoorbeeld hier doet. Daarbij snap ik niet wat er echt zo onduidelijk is aan het feit dat er dus geboden kan worden op een nieuwe iPhone, of dat hij weg mag voor 500,-. Veel meer komt het namelijk echt niet op neer.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:49 schreef r3gi3boy het volgende:
Tiffus paupers in V&A, dit komt mij zo bekend voor![]()
![]()
![]()
Ik liep tegen dezelfde klapmongolen aan toen ik mijn Galaxy S III wou verkopen, echt van die mensen die er alles aan doen om jouw verkoop tegen te werken met non-argumenten. En omdat ik daar niet van gediend was en tegenargumenten aandroeg werd mijn topic gesloten.
[TK] Samsung Galaxy S3 blauw/wit geseald in doos
V&A
uitlegd?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:18 schreef Chinless het volgende:
Discussie lijkt me trouwens zinloos tot TS uitlegd hoe hij z'n iPhone zo kan omruilen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |