SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
quote:
Geen idee, ik heb het pas net bedachtquote:
Zuid-Afrikanen. Geen grap.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:25 schreef baswijchen het volgende:
wie weet goed team om te builden of goede competitie (niet ouwehoeren)
Heb je überhaupt een blik geworpen op mijn reactie van toennet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:25 schreef baswijchen het volgende:
wie weet goed team om te builden of goede competitie (niet ouwehoeren)
Ben jij degen die Van Ooijen er voor aidsprijzen opzet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
En Ogbonna is weer weg:') Wtf doet EA man
En dat ik mijn van Ooijen's ook eens krijg
nee maar jij kladt toch enkel poep hier neerquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Heb je überhaupt een blik geworpen op mijn reactie van toennet?
Als je 2 dagen niet op FUT komt krijg je 2 dagen gewoon geen daily giftquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:25 schreef Snorrenbaard het volgende:
Als je twee dagen niet op FUT komt, krijg je dan twee daily gifts?
Nee, maar dat ga ik wel doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:26 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ben jij degen die Van Ooijen er voor aidsprijzen opzet?
Weet jij nog goeie bankzitters voor dat Afrika team?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:25 schreef Snorrenbaard het volgende:
Als je twee dagen niet op FUT komt, krijg je dan twee daily gifts?
Mwah, valt reuze mee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
nee maar jij kladt toch enkel poep hier neer
Sarcasme of?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:19 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het spel is eruit gehaald, je krijgt nu alleen nog de enveloppe.
Hij helpt je en dan ga je nog vragen of het sarcastisch isquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:28 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Sarcasme of?
Waarom hebben sommige mensen het van Dixons binnen en ik niet terwijl mijn bestelling vandaag afgeleverd zou worden...
Was een foutje. Dan hebben ze gewoon geluk gehad.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:28 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Sarcasme of?
Waarom hebben sommige mensen het van Dixons binnen en ik niet terwijl mijn bestelling vandaag afgeleverd zou worden...
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij helpt je en dan ga je nog vragen of het sarcastisch is.
Natuurlijk krijg je alleen de enveloppe, ben je anders gewend?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ze hebben het spel eruit gehaald en je krijgt nu alleen het omhulsel
50% je krijgt het of je krijgt het nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
2 keepers die Renan heten in hetzelfde pack. Hoe groot is de kans dat je dat krijgt
Ja, Ik zou deze nemen;quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet jij nog goeie bankzitters voor dat Afrika team?
Masilela LBquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:31 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ja, Ik zou deze nemen;
GK - Meyiwa
LB - Matlaba
CB- Johannes (epic naam btw)
RB - zie LB
CDM- Dikgacoi
LW - Patosi
CAM - Makola
ST - Hlongwa
Dit heb ik dan voor mijn 41212, Dikgacoi kan je vervangen voor Manyisa.
Ik heb geen enveloppe ontvangen vandaag of moet ik wachten tot 21:00? En dat enveloppe had ik ook gekregen bij bf3 van bol.com alleen kreeg ik het spel later dan het release datum en ik kreeg 3!! kartonnen dozen met een factuur etc.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij helpt je en dan ga je nog vragen of het sarcastisch is.
Natuurlijk krijg je alleen de enveloppe, ben je anders gewend?
quote:
Daar moet nog een kaartje overheenquote:
Die heb ik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar moet nog een kaartje overheen
Top, anders loop ik steeds te kutten met fitnessquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:31 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ja, Ik zou deze nemen;
GK - Meyiwa
LB - Matlaba
CB- Johannes (epic naam btw)
RB - zie LB
CDM- Dikgacoi
LW - Patosi
CAM - Makola
ST - Hlongwa
Dit heb ik dan voor mijn 41212, Dikgacoi kan je vervangen voor Manyisa.
YOLOquote:
Oh dit is gewoon pijnlijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:34 schreef Rijst het volgende:
Dat moment dat je alle spelers bijelkaar heb gekocht voor je team en je duurste speler niet voor je wil spelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op langer termijn zou ik Pienaar op LM zetten ipv Tshabalalalalalaallaa. en Serero op CAM. Ook kun je op RM nog Segolela zettenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Top, anders loop ik steeds te kutten met fitness
Je snapt toch wel waar ik op doeldequote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:34 schreef Rijst het volgende:
Dat moment dat je alle spelers bijelkaar heb gekocht voor je team en je duurste speler niet voor je wil spelen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:AskEASupport twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 18:27:09If you have players stuck in auction/trade, please follow this FAQ to contact an advisor to investigate further: http://t.co/kKfUYxFh ^EX reageer retweet
Moeten we er nou ook nog zelf over gaan vragenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
twitter:AskEASupport twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 18:27:09If you have players stuck in auction/trade, please follow this FAQ to contact an advisor to investigate further: http://t.co/kKfUYxFh ^EX reageer retweet
Jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel waar ik op doelde
Dit komt toch niet omdat we getampered hebbe?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:37 schreef Dudeweiser het volgende:
kut pakketjesman is nog steeds niet langs geweest
Nee, ik heb het ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit komt toch niet omdat we getampered hebbe?
Hé ongeduldigje, je hoeft geen maand te wachten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Heb Segolela en Tshalabala alquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:35 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Op langer termijn zou ik Pienaar op LM zetten ipv Tshabalalalalalaallaa. en Serero op CAM. Ook kun je op RM nog Segolela zetten
Ja, blijkbaar wel. Dat ga ik dus mooi niet doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moeten we er nou ook nog zelf over gaan vragen
ik hoop het ook niet. Waarom jij wel danquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hé ongeduldigje, je hoeft geen maand te wachten.
Rond 5 uur toch, scheuren in z'n waggie met housequote:Op dinsdag 25 september 2012 18:37 schreef Dudeweiser het volgende:
Mag niets uitgeven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hoop het ook niet. Waarom jij wel dan
Ja Pienaar ipv Tshabalala nemen danquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb Segolela en Tshalabala al
quote:
Even checken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:38 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Ja Pienaar ipv Tshabalala nemen dan
het is half zeven. Die luie flikker staat waarschijnlijk ergens te chillen met zn homies ofzoquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Rond 5 uur toch, scheuren in z'n waggie met house
Of hij eet gewoon even thuis.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is half zeven. Die luie flikker staat waarschijnlijk ergens te chillen met zn homies ofzo
Half 7 al ja, gaat te snel de tijdquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is half zeven. Die luie flikker staat waarschijnlijk ergens te chillen met zn homies ofzo
tot 21:00 heb je de tijd..quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tja, ik moet wachten tot mijn b-day.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je verdient het toch terug dus wat een onzin
Ik ben nu ff contact aant makenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:39 schreef Jonnsie het volgende:
Rijst, wat doe jij om het op te lossen? Contact opnemen met EA of afwachten?
o het mag niet van je ouders ofzo?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tja, ik moet wachten tot mijn b-day.Dus loop ik alweer eens achter. :\ Altijd mag ik de nieuwste games kopen maar dit niet.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o het mag niet van je ouders ofzo?
Van mijn ma, zelfs niet als het 50 euro is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
o het mag niet van je ouders ofzo?
En dit is 17 jaarquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Tja, ik moet wachten tot mijn b-day.Dus loop ik alweer eens achter. :\ Altijd mag ik de nieuwste games kopen maar dit niet.
hoe oud ben je?!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Van mijn ma, zelfs niet als het 50 euro is.
oké Rik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:42 schreef pascal08 het volgende:
Voor iedereen die nog vragen heeft over bans/tamperen/alles-wat-niet-legaal is kun je mij DM'en.
quote:
Hoe gaat het met de 150c bisnis?quote:
Zit over de 1000 coins man. Jwz.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:42 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de 150c bisnis?
Stiekem weer EA spelletjes aan het doen he, ik zag het welquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:42 schreef pascal08 het volgende:
Voor iedereen die nog vragen heeft over bans/tamperen/alles-wat-niet-legaal is kun je mij DM'en.
Nee maar ze zien wel het verschil in 60 of 70 euro van mijn bankrekening.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]? Als je het geld hebt koop je het toch gewoon. Alsof je ouders het verschil zien tussen fifa 12 en 13
Ik 4k nuquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zit over de 1000 coins man. Jwz.
hoe kan jouw moeder jouw rekening zienquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee maar ze zien wel het verschil in 60 of 70 euro van mijn bankrekening.
Daarom verborgen enveloppen met veel geldquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Doet ze niet, denk ik, maar ze kan het wel doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe kan jouw moeder jouw rekening zien
Pin even 5x 10 euro danquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:43 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
wtf, hoe danquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:44 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Doet ze niet, denk ik, maar ze kan het wel doen.
Nee, maar ze weet de code van mijn machine, dus ja, dan kan ze er zo in.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wtf, hoe danword jij 24/7 gemonitored ofzo?
Zit je in een inrichting ofzo?!
Zeg je nu dat je al 15 jaar op ballet zit?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb wel 15 euro in mijn wallet.
neequote:Op dinsdag 25 september 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je al 15 jaar op ballet zit?
Nee, ik heb het ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dit komt toch niet omdat we getampered hebbe?
Wil je wat lenen? Ligt nog wat geld in een hoek hier.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:45 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb wel 15 euro in mijn wallet.
Nice. Doe maar. Geen rente erover.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wil je wat lenen? Ligt nog wat geld in een hoek hier.
[ afbeelding ]
Mijn ouders mochten tot mijn 18de ook in mijn rekening. Na mijn 18de had de bank een fout gemaakt en ze konden er nog in tot mijn 21ste. Maakte mij vrij weinig uit, want ze mogen best weten waar ik het aan uit geef. Nu kan het niet meerquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wtf, hoe danword jij 24/7 gemonitored ofzo?
Zit je in een inrichting ofzo?!
9991 coins minderquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:46 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe groot is jullie vermogen al?
Heb al 1/6 van mijn meeste op FIFA 12
110K ofzo, vorig jaar, als ik nooit pakjes zou hebben gekocht dan zou ik 3,5 miljoen ofzo hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:46 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 3Kquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:46 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat je vies tegenvallen, de mbo'ers zijn meestal de domme mongolen en de allochtonen zijn meestal ook erg dom!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:47 schreef Snorrenbaard het volgende:
Geen huiswerk op het MBO, en straks op het HBO allemaal Havo sukkeltjes die er niets van snappen. terwijl ik al die opdrachten allang ooit gemaakt heb op het mbo
als ik 99 messi in een pakje had dan had ik 3 miljoen gehadquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
110K ofzo, vorig jaar, als ik nooit pakjes zou hebben gekocht dan zou ik 3,5 miljoen ofzo hebben.
Jij ook, gekkie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat gaat je vies tegenvallen, de mbo'ers zijn meestal de domme mongolen en de allochtonen zijn meestal ook erg dom!
110k al?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
110K ofzo, vorig jaar, als ik nooit pakjes zou hebben gekocht dan zou ik 3,5 miljoen ofzo hebben.
Sharat gaat mij helpenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:47 schreef Thorb het volgende:
Als je iets verkoopt en de spelers blijven plakken, heb je de coins toch nog niet?
@TimmyTurner ga jij ze even aanpakken? Doe ook maar namens mij, heb nog maar 2 plekjes op de TP
Mwah valt mee. Eigenlijk moet je van niemand al te veel verwachten, het valt altijd tegenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat gaat je vies tegenvallen, de mbo'ers zijn meestal de domme mongolen en de allochtonen zijn meestal ook erg dom!
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik heb 3K. Maarja, ben niet intensief bezig ofso
Nah, ik ben niet dom. Je hebt feeling voor bepaalde dingen. Dingen die je interesse wekken daar ben je meestal goed in. Maar ik ben gewoon overal goed inquote:
Schep je nog even een lepeltje op?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet dom. Je hebt feeling voor bepaalde dingen. Dingen die je interesse wekken daar ben je meestal goed in. Maar ik ben gewoon overal goed in
Nee, maar ik kan wel inschatten dat jij niet echt slim bent.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Schep je nog even een lepeltje op?
Pazzl kan alles fixen. Ik heb nog maar 2 plekkies op de TP en wacht op Cech, als ik hem morgen maar hebquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:50 schreef Rijst het volgende:
Heeft iemand al een fix voor dat freezen?
Hap hap hap hapquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel inschatten dat jij niet echt slim bent.
Nee?quote:
Dat had ik ook al ingeschatquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel inschatten dat jij niet echt slim bent.
GMTAquote:
Jup. Wie wil er gratis FIFA13?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pazzl kan alles fixen. Ik heb nog maar 2 plekkies op de TP en wacht op Cech, als ik hem morgen maar heb
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lol hij snapt niet eens wat een Trade pile is deze hulp
Bedankt EA
IK IKquote:
He, hoe ben jij met iemand verbonden dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bedankt EA
mooi rekeningnummerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Als je ver van Zwolle woont, wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:52 schreef Thorb het volgende:
Man komen ze hem lopend brengen of wat
Moet uit Duitsland komen toch of zit daar het distributiekantoor niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:52 schreef Thorb het volgende:
Man komen ze hem lopend brengen of wat
Ik heb de afgelopen week honderen Live chats gehad. Ik heb honderd keer dezelfde zinnen voorbij zien komen en als het puntje bij paaltje komt zouden ze je maar al te graag helpen, maar kunnen ze helaas niks doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bedankt EA
Ik geraak niet eens in eeen live chat met die mensen... Snap er niks van!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week honderen Live chats gehad. Ik heb honderd keer dezelfde zinnen voorbij zien komen en als het puntje bij paaltje komt zouden ze je maar al te graag helpen, maar kunnen ze helaas niks doen.
Ach ja, waar is het niveau wel hoog bij een callcenter?
Hij vraagt nu welke spelers ik voor hoeveel coins had gekochtquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:53 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week honderen Live chats gehad. Ik heb honderd keer dezelfde zinnen voorbij zien komen en als het puntje bij paaltje komt zouden ze je maar al te graag helpen, maar kunnen ze helaas niks doen.
Ach ja, waar is het niveau wel hoog bij een callcenter?
Ronaldo voor 80k en Messi voor 120k.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij vraagt nu welke spelers ik voor hoeveel coins had gekocht
https://help.ea.com/contact-us inloggen met je EA ID en dan FIFA 2013.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:54 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik geraak niet eens in eeen live chat met die mensen... Snap er niks van!
fifa nog gehaald?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:48 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik heb 3K. Maarja, ben niet intensief bezig ofso
YOLOquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:55 schreef stoereboii het volgende:
Alle spelers zijn zo duuuuur
Nu een team maken is zonde van mn coins vrees ik
Dan wacht je toch nog 3 maandenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:55 schreef stoereboii het volgende:
Alle spelers zijn zo duuuuur
Nu een team maken is zonde van mn coins vrees ik
Technische problemen? ingame? online diensten welke?!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
https://help.ea.com/contact-us inloggen met je EA ID en dan FIFA 2013.
Alsof dat er toe doet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij vraagt nu welke spelers ik voor hoeveel coins had gekocht
Hij verwijst me door voor verdwenen spelers dat ik maar moet kijken wat er gebeurd, en voor die stuck op TP zegt ie dat ze bezig zijn. Waarom stuurt EA me dan naar deze chatquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:56 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Technische problemen? ingame? online diensten welke?!
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:57 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd even hoge hartslag als je de bin wil pakken maar je meer dan 5 unassigned items hebt. Snel in club doen en dan weer terug
hahah k, hoop dat 'm mee krijgtquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:57 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nee, ga zo. Moest nog wat schoolwerk afmaken
Ging het irl maar zo makkelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:57 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
+ 16 spelers van een kleine 1.5k per stuk. I'm on vuur.
[..]Nice!
Dan zit je zometeen op hete kolenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:57 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
+ 16 spelers van een kleine 1.5k per stuk. I'm on vuur.
Nicequote:Op dinsdag 25 september 2012 18:57 schreef Thorb het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd even hoge hartslag als je de bin wil pakken maar je meer dan 5 unassigned items hebt. Snel in club doen en dan weer terug
Hoop het ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah k, hoop dat 'm mee krijgt
Ook gelijk even je harde schijf formatteren en eventjes onder de kraan houden om het stof eraf te spoelen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij wil dat ik mijn cache op mijn xbox ga clearen
kan nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hoop het ook.Dan meteen mij pro boosten
![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ook gelijk even je harde schijf formatteren en eventjes onder de kraan houden om het stof eraf te spoelen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Hoop het ook.Dan meteen mij pro boosten
![]()
Lang spelen voor 100k? Gewoon pakje 3406.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:58 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Hoe beginnen jullie? Een redelijk goud team maken, en dan lang spelen tot bijvoorbeeld 100k?
Vergeet niet dat hij ook de vriezer in moet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ook gelijk even je harde schijf formatteren en eventjes onder de kraan houden om het stof eraf te spoelen.
Je zal maar die 99 coins eerder al hebben uitgegeven aan een fitness ofzo. Dan voel je je toch wel even kutquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had een bid van 4k op een andere en had nog 999 coins, kon het net betalen
Wat wil je vragen dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:59 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
WTF! How?!
Dat kan ik niet selecteren!
Stom, dat vergeet ik nou altijd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij ook de vriezer in moet.
Oh zoquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:59 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Online en met EAS coins/punten
Ik wil vragen waarom mijn David Silva stuck is... En dat ik die nou wel graag wil ontvangen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat wil je vragen dan?
Ik wil er nog wel 1 verrot schelden voor je.
Vast wel, anders ben je als een van de laatstequote:Op dinsdag 25 september 2012 18:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Hoop dat ze hem hier morgen verkopen, maar zal wel donderdag worden
Haha, ik ben redelijk nieuw met FUT, heb nu bronze Eredivisie en wil snel gaan uitbouwen.. maar hoe?!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lang spelen voor 100k? Gewoon pakje 3406.
Wow blij ofzoquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:00 schreef stoereboii het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa het is gelukt
[ afbeelding ]
Gje wanneer ga jij hem verkopen? Vrijdag ofzo?
Ik zal het voor je vragen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:00 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik wil vragen waarom mijn David Silva stuck is... En dat ik die nou wel graag wil ontvangen!
Hoe ver zit je bij je router vandaan? Een kilometer of 60? Je deelt je router met de rest van het dorp toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:00 schreef vandermar het volgende:
Ik snap het echt niet, de hele dag kan ik al niet op de webapp
Ja maar heb ook wel winst gemaakt met 2 van der wiels en een ozil die ik allen voor 10k boven aankoopprijs heb verkocht dus ben wel blij jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:01 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wow blij ofzo
Had hem voor iets meer dan de helft![]()
.
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als dit werkt eet ik mijn schoen op
Ze delen allemaal een wi-fi hotspot met de rest van de caravankampers.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe ver zit je bij je router vandaan? Een kilometer of 60? Je deelt je router met de rest van het dorp toch?
Een indier helpt mij mijn verloren spelers terug te krijgenquote:
Mooie spelling en dan op anderen zeikenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:03 schreef vandermar het volgende:
Zodra ik op web app klik wordt ik weer afgemeld
Krijg ik hier ook een beoordeling voor en EC's?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mooie spelling en dan op anderen zeiken
Nee, wel een WebApp link dus geen dank!quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Krijg ik hier ook een beoordeling voor en EC's?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:05 schreef baswijchen het volgende:
weet geen team om te bouwen... 50k budget
Hij is nog meer leuke dingen aan het verzinnen om jou te trollenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij geeft geen antwoord meerLekker Sharat
Hij gaat nu investigatenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hij is nog meer leuke dingen aan het verzinnen om jou te trollen.
Nee, wat gaan ze doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:07 schreef pascal08 het volgende:
Had ik al verteld dat er een paar boze hackers zijn?
Als ze maar niet ervoor zorgen dat ik mijn spullen kwijt raak en dat de Webapp down gaat dan vind ik het niet ergquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:07 schreef pascal08 het volgende:
Had ik al verteld dat er een paar boze hackers zijn?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:01 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Vast wel, anders ben je als een van de laatsteSamen met mij als ze hem niet hebben bij de MM
![]()
![]()
Ooohdiihh dikke disssquote:
Ik heb hem gisteren verkocht voor 50Kquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:12 schreef Maver24 het volgende:
Die Falcao he, hoe duur gaat tie wel niet worden ??
Vorige week was 'ie nog maar 10k ofzoquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:12 schreef Maver24 het volgende:
Denk wel minstens vijf ton.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:12 schreef Maver24 het volgende:
Nee hij vraagt hoe ik hem heb gekocht:') Misschien krijg ik wel geld terug lolquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:14 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ik nu ook!Wedstrijdje wie eerder geholpen is?
Jaquote:
Je kan niet bieden op items die alleen in je watchlist staan. Je moet dus of die kaart opzoeken of hem door een bid in je watchlist krijgen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:14 schreef Luukiee09 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan gelukkig wel bieden
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eerst even wat vragen over m'n andere spel.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
900, lekker voor je. Wel chillquote:
Dat kan je wel doen, deed ik ook. Gaan alleen de afgelopen auctions die je niet hebt weg.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik durf niet op [ afbeelding ] te klikken. Straks is mijn Obi ineens helemaal weg_
13 natuurlijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:18 schreef DutchSL het volgende:
Doen jullie al Fifa 13 clubs of gaat nog over 12?
quote:
Heb nog geenquote:
moet je bij de xboxers wezen, wij op ps3 hebben vertragingquote:
Hoeft nog niet, die zijn in game nog 9chemquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:21 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben een 3-4-2-1 MLS team aan het maken, maar moet nu positiekaartjes kopen voor LW -> LF en RM > RW > RF
lolwat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
moet je bij de xboxers wezen, wij op ps3 hebben vertraging
Prachtig ditquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:20 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Michael is writing a message...
als in nog geen fifaquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:20 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
Michael is writing a message...
Op de webapp niet.. straks maar eens kijken dan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeft nog niet, die zijn in game nog 9chem
Na dat tamperen nog steeds zo'n kut team. Mag hopen dat je nog een dure speler of coins hebtquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:21 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Not bad
Pascal, moet je nog wat coins? 8K?
Meer dan 100Kquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Na dat tamperen nog steeds zo'n kut team. Mag hopen dat je nog een dure speler of coins hebt
Je zei paalquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:23 schreef fetss het volgende:
HOEREN EA mijn tradepaal staat al halve dag op completing![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:23 schreef fetss het volgende:
HOEREN EA mijn tradepaal staat al halve dag op completing![]()
Beast! Ik heb FIFA binnenkort.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:21 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Not bad
Pascal, moet je nog wat coins? 8K?
Je coins los hebben is zonde man. Zit het niet in spelersquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Meer dan 100Kmaar ik ben niet echt actief aan het handelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |