Je had toch Ritalin? Kan niet echt vinden dat het niet voor volwassenen gebruikt mag worden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik ben dus totaal niet productief met mijn studie geweest vandaag, en dat is eigenlijk de reden dat ik ze uberhaupt weer ging slikken. Ik vraag me ook af of ik er wel goed aan doe. Ben de bijsluiter aan het lezen en daar staat dat het eigenlijk niet door volwassenen gebruikt wordt. En ook weet ik niet hoe serieus ik het 'geen alcohol drinken' moet nemen.
Altijd op http://www.fk.cvz.nl/ kijken. De "moeilijke" woorden zijn ook makkelijk op te zoeken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef Mss het volgende:
Dit is trouwens wel een online bijsluiter. Dat dan weer wel.
De huisarts heeft het me zelf voorgeschreven, dus het zal ook geen probleem zijn hoor. Het zit meer tussen mijn oren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je had toch Ritalin? Kan niet echt vinden dat het niet voor volwassenen gebruikt mag worden.
En anders even de apotheek bellen, daar zijn ze voor.
Ben niet zo'n fan van huisartsenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef Mss het volgende:
[..]
De huisarts heeft het me zelf voorgeschreven, dus het zal ook geen probleem zijn hoor. Het zit meer tussen mijn oren.
Huisartsenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van huisartsenOp arbo-artsen na de meest luie dokters
Tofquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:27 schreef Sharana_LV het volgende:
fotos:
http://www.demelzasworld.com/london-the-models-own-bottle-shop/
hoe vet!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:27 schreef Sharana_LV het volgende:
fotos:
http://www.demelzasworld.com/london-the-models-own-bottle-shop/
nee top juist! gelijk aangepast, ik ben nog bezig met de post want ik ahd wat brakke zinnen, ben super moe dus t kwam er wat gammel uitquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
hoe vet!![]()
weet niet of je t erg vindt als ik je er op wijs.. maar deze zin: ''I didn’t bough anything' klopt niet, het moet buy zijn waar bough staat
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:26 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kan best zijn toch? Had ik bij Stef ook, en dat klopte in elk geval. En zijn naam komt een soort van van mijn opa af, mooi toch?Wel een beetje sneu voor het nog komende exemplaar. "Maar jouw naam vonden we gewoon mooi, schat."
oke, gelukkigquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee top juist! gelijk aangepast, ik ben nog bezig met de post want ik ahd wat brakke zinnen, ben super moe dus t kwam er wat gammel uitmaar verbeteringen zijn juist welkom
Ik had me al wel eens afgevraagd waar jouw naam vandaan komtquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:40 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn mamma zat een serie te kijken, daar komt mijn naam vandaan
Ik vind mijn eerste voornaam heel mooi, die had ik ook best als roepnaam willen hebben. Maar heb inderdaad ook wel een doopnaam waar ik minder blij mee benquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik ben de jongste van 4, de andere 3 zijn naar 1 of 2 familieleden vernoemd, en bij mij waren de te vernoemen familieleden op of dood, dus "Dit vonden we gewoon een leuke naam."
Then again, ik heb dus ook geen genante doopnamen.
Jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:17 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Met ui erbij is beter ja
Hutspot![]()
Met hachee
Lekker, ik hou niet van definieerbare uienquote:
Wat met eiquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lekker, ik hou niet van definieerbare uien
En dan met een spiegelei erop
Heb het jaren trouwens niet meer lekker gevonden. Is weer iets van de laatste maanden dat ik het toch weer eet.
Die combi heb ik nog nooit van gehoord, wortelstamppot met ei..quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Lekker, ik hou niet van definieerbare uien
En dan met een spiegelei erop
Heb het jaren trouwens niet meer lekker gevonden. Is weer iets van de laatste maanden dat ik het toch weer eet.
Zienquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:51 schreef Mss het volgende:
Loller, mama wil een foto van mij in mijn nieuwe jas. Dus ik ga ik haar maar even mailen.
.
Nagellak, altijd goed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil shoppen, maar ik weet niet wat.
Oktober volgens mijquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:01 schreef Dwyn het volgende:
Wanneer komt die James Bond shizzle eigenlijk? Ik zie nog helemaal geen aankondiging op TD ofzo.
Nou volgens mij is het de holiday collectie, die moeten ze toch wel verkopenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja maar dat is al bijna en meestal doet TD vrij vroeg releasen!
Ik geloof dat de officiële release begin november is, dus TD zal het wel ergens in oktober doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja maar dat is al bijna en meestal doet TD vrij vroeg releasen!
Nooes! En die gouden? Die was exclusief ergens toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik geloof dat de officiële release begin november is, dus TD zal het wel ergens in oktober doen.
Ik kan er geen verzinnen die ik wil.quote:
Geen idee, ik heb besloten dat ik die niet hoefquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:12 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nooes! En die gouden? Die was exclusief ergens toch?
Waaaaaat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan er geen verzinnen die ik wil.
A-Englandquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan er geen verzinnen die ik wil.
Jep, ik heb m'n slag geslagen met die aanbieding toen en die nieuwe boeien me niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
A-Englandof heb je daar ook alles al van wat je wilt?
Sephora actie vanaf donderdagquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil shoppen, maar ik weet niet wat.
Ik kom niet bij een Sephora in de buurt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:15 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Sephora actie vanaf donderdag
Dan ga je daar naar toe. Gelijk een goeden dagbestedingquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kom niet bij een Sephora in de buurt.
En SOG!quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan ga je daar naar toe. Gelijk een goeden dagbesteding
Benzine is duur jongeh.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dan ga je daar naar toe. Gelijk een goeden dagbesteding
Maar shoppen is het waardquote:
Zķveel geld heb ik nou ook weer niet over.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Maar shoppen is het waarden dan kan je alles gewoon in je auto gooien wat je hebt gekauft
Lijkt er wel op ja... Ik zal die meiden eens taggen in een facebookpost, of ze op de hoogte zijn.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh. Dan ga ik mijn berichtje even updaten.
Mwehe.quote:We were just seeing if anyone was paying attention...you passed
Ik ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hey, ik begin weer honger te krijgen. Laat ik zo maar eens mijn avondeten klaar gaan maken dan.
We eten broccoliquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:50 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb zin in pannenkoeken. Krijg je als je met honger langs een pannenkoekenhuis komt...
Ojaquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, met aardappelrozetjes en een tartaartje. Mager ftw
Broccoliquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:59 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, met aardappelrozetjes en een tartaartje. Mager ftw
Ja snap ik, is ook al best laat..quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik verrek onderhand wel van de honger
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:09 schreef BBQ-kip het volgende:
En nu wil ik een KitchenAid blender hebben
[ afbeelding ]
Dan hebben we 2 dingen van dat merk en hebben we KitchenAids
ik ben zo blij met mijn mixer. En ik maak steeds vaker dingen die geblenderd moeten worden. En toen zag ik deze staan en nu moet ik 'm hebbenquote:
Maar kitchenaidsquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben zo blij met mijn mixer. En ik maak steeds vaker dingen die geblenderd moeten worden. En toen zag ik deze staan en nu moet ik 'm hebben![]()
Wel 200 euro overigens![]()
ja precies!quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Eindelijk weer eens wat op m'n nagels trouwens.
Niet meer nakend
Ik had een lakdipje.quote:
Ik snap eerlijk gezegd niet wat er zo grappig is aan aids..quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Al die Aids grappen doen me overigens hier aan denken:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jared_Has_Aides
Die aflevering was echt goed
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had een lakdipje.
Maar het is voorbij
valt wel mee, veel minder dan rosti's of ovenkroketjesquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Die aardappelrozetjes zijn toch wel vet, of verbeeld ik me dat? Ik snap dat je ze niet in de vetpan mikt maar in de oven. Maar zit daar niet al veel vet in?
woordgrapje vond ik wel erg grappig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet wat er zo grappig is aan aids..
echt, humor. Terwijl ovenkroketten veel droger aan doen. Die moeten altijd een mayodip hebben van mij. Rozetjes niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
valt wel mee, veel minder dan rosti's of ovenkroketjes
Ik kocht vanmiddag een magicbullet-achtigequote:Op dinsdag 25 september 2012 20:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben zo blij met mijn mixer. En ik maak steeds vaker dingen die geblenderd moeten worden. En toen zag ik deze staan en nu moet ik 'm hebben![]()
Wel 200 euro overigens![]()
ik inmiddels welquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
SQ, ik heb ook nog niet gegeten! Maar dat was wel een vrije keuze...
vriendin van me heeft die ook, is er super blij mee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik kocht vanmiddag een magicbullet-achtigeom salsa in te maken en voor pastasaus enzo. Is 100x sneller dan snijden
Voor die 10 euro kon ik er geen buil aan vallenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vriendin van me heeft die ook, is er super blij mee.
Maar ik vertrouw die dingen nietLOL
Hoe bevalt 'ie?
doe je dan wel de tomaten ontvellen enzo, of doe je de tomaten in geheel choppen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Voor die 10 euro kon ik er geen buil aan vallenik heb hem nog niet getest, ga ik morgen of overmorgen doen. Shit,oad aan pastasaus maken
Ik douw er ui n, knoflook, wortelen, geroosterde en ontvelde paprika en bleekselderij. Die prut fruit ik aan en daarna gaan er tomaten bij. Die doe ik in halven zodat ik de vellen er weer uit kan trekken :-)quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
doe je dan wel de tomaten ontvellen enzo, of doe je de tomaten in geheel choppen?
Ik ben wel benieuwd hoe hij bevalt.
(die vriendin van me kan niet echt koken en haar idee van GEWELLLLLDIG AMAZING is wat anders dan die van mij)
Ah op die manier, lekker hoor!quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik douw er ui n, knoflook, wortelen, geroosterde en ontvelde paprika en bleekselderij. Die prut fruit ik aan en daarna gaan er tomaten bij. Die doe ik in halven zodat ik de vellen er weer uit kan trekken :-)
Ik gebruik hem voornamelijk omdat dingen choppen belastend is voor mijn polsen en handen
Da's vroegquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga lekker naar mijn bed toe denk ik... moet nog wat slaap inhalen en wil morgen allemaal leuke binnen dingen doen.
Naaimachine verder uitproberen, op pad voor measuring cups, keertje weer mijn kwasten netjes en grondig wassen.
Dus ik ga lekker onder de wol.
Tjuus!
Truste kipjonquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga lekker naar mijn bed toe denk ik... moet nog wat slaap inhalen en wil morgen allemaal leuke binnen dingen doen.
Naaimachine verder uitproberen, op pad voor measuring cups, keertje weer mijn kwasten netjes en grondig wassen.
Dus ik ga lekker onder de wol.
Tjuus!
Kak...quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Slaapze!
Oh ik heb er trouwens ook nog een stempel bijm'n schilklier vond 32 jaar werkzaamheid wel genoeg geweest
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Slaapze!
Oh ik heb er trouwens ook nog een stempel bijm'n schilklier vond 32 jaar werkzaamheid wel genoeg geweest
Voor een lik ga ik zoeken, uiteraardquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nom all the pills jongeh
Ik ben nu op zoek naar een hippe medicijndoos, hou het anders niet meer bij
Wie de tofste vind krijgt een lik van me
Gewoon een witte kopen en zelf leuk maken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nom all the pills jongeh
Ik ben nu op zoek naar een hippe medicijndoos, hou het anders niet meer bij
Wie de tofste vind krijgt een lik van me
Whehe die is wel coolquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:59 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat dit zo'n meeneemding is met maar 3 vakjes. Zoek je zo'n box voor de hele week of gewoon per dag?
Ja want de weekboxen die ik kan vinden zijn allemaal zo te praktischquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Misschien neem ik wel gewoon een saaie mee bij de apotheek en pimp ik hem zelf ja
Ik ben dus sinds vandaag weer aan de ritalin. Dus ik ben nu weer officieel ADD'er zegmaarquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:52 schreef Lindytje het volgende:
Mss, mss!!!!!! Wat heb je voor stempel en pilz0rs? Ik heb het halve vorige topique terug gelezen, maar kon het niet vinden. Ik wil niet nog meer lezen
Eusj! Gezelligquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben dus sinds vandaag weer aan de ritalin. Dus ik ben nu weer officieel ADD'er zegmaar.
Oh, ja, dat is minder...quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Mja, ik heb vooral bijwerkingen nu. Misselijk, hoofdpijn, dat soort spul.
Ja, van mijn 11de tot mijn 15e ofzo, en toen had ik het eigk niet meer nodig. Ben nu weer begonnen omdat ik denk dat het me helpt bij het studeren. Wat ik namelijk in bijsluiters ed allemaal lees is namelijk dat volwassenen het niet zo vaak gebruiken omdat je er dan een beetje 'overheen gegroeid moet zijn'.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:24 schreef Lindytje het volgende:
Heb je daar eerder aan gezeten dan? Enne, hoeveel hebbie?
Het kan je zeker helpen bij studeren! Hoop dat het dat ook voor jou gaat doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, van mijn 11de tot mijn 15e ofzo, en toen had ik het eigk niet meer nodig. Ben nu weer begonnen omdat ik denk dat het me helpt bij het studeren. Wat ik namelijk in bijsluiters ed allemaal lees is namelijk dat volwassenen het niet zo vaak gebruiken omdat je er dan een beetje 'overheen gegroeid moet zijn'.
Anyway ik slik 3x 5mg per dag. Schijnt erg weinig te zijn.
Ja precies. Ik merk wel dat ik vandaag alleen niet echt mensen om me heen moet hebben. De supermarkt was een ramp en heb ik me kapot lopen ergeren en ik heb nog meer huisgenotenfrustraties dan normaalquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het kan je zeker helpen bij studeren! Hoop dat het dat ook voor jou gaat doen
Enne, ik ken nog wel een aantal volwassenen die het gebruiken hoor, dus zo gek is het niet!
Toen ik nog ritalin slikte, had ik vier keer 10 geloof ik... ach ja, veel weinig, wat maakt het uit: als het maar werkt!
Dat komt wel goed, je moet nog even wennen he!quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja precies. Ik merk wel dat ik vandaag alleen niet echt mensen om me heen moet hebben. De supermarkt was een ramp en heb ik me kapot lopen ergeren en ik heb nog meer huisgenotenfrustraties dan normaal.
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat komt wel goed, je moet nog even wennen he!Dat is als het goed is over een week of twee weken wel over.
Komt goedquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:40 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik vind boodschappen doen normaal al een hel, maar nu helemaal
.
Hier is het okequote:Op dinsdag 25 september 2012 21:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Hoe lang moet je nog frieten bakken?
Aftellen idd! Kun je gratis frieten uitdelen!quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier is het oke
Alleen zaterdag nog gelukkig. Nog een dienst van 12.00-20.00 en dan nooit meer
Jottem!quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Aftellen idd! Kun je gratis frieten uitdelen!
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jottem!
En ik heb al bedacht dat ik nog nooit daar een satékroket, gehaktstaaf, kipstick en hamburger op heb... ik heb dus een missie zaterdag
Omnomnom.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jottem!
En ik heb al bedacht dat ik nog nooit daar een satékroket, gehaktstaaf, kipstick en hamburger op heb... ik heb dus een missie zaterdag
Ja tochquote:
Eat ALL the untrieds!quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jottem!
Ik weet alleen niet of ik dat allemaal weg krijg... alhoewel.. in 8u tijd moet dat lukkenquote:
Zeker jaquote:
Ah, moet lukken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ik dat allemaal weg krijg... alhoewel.. in 8u tijd moet dat lukken
Ontbijt met hamburger en chocolademilkshake dan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker ja
Ik wil daar weg gaan met 0 untrieds!
Oh, wait... dan moet ik ook nog een bananenmilkshake en een chocolademilshake
Goeden combi!quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ontbijt met hamburger en chocolademilkshake dan.
Mehquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ontbijt met hamburger en chocolademilkshake dan.
Noquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:10 schreef Mss het volgende:
En anders moet je er gewoon langer blijven werken!
Voor de winter stoppen, goeden planquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Doet me eraan denken, ik moet deze week nog even een mailtje typen dat ik ermee kap.
Hop hop, snel doen!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en verrek, ik moet nog een sollicitatie-mailtje sturen.
Nope, maar met m'n jassenhangding verdien ik net zo veel als met de post.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Voor de winter stoppen, goeden plan
Heb je al iets nieuws?
Ik weet niet wat ik er in moet zetten. Maar eigenlijk weet ik nog niks, dus dan kan ik best een mailtje sturen dat ik hun oproepje heb gezien en of ze meer info hebben, toch? En dan wel alvast m'n cv erbij gooien.quote:
Oh, dan kun je beter jassen hangen iddquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope, maar met m'n jassenhangding verdien ik net zo veel als met de post.
Da's tenminste droog.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, dan kun je beter jassen hangen idd
Dat kun je altijd doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik er in moet zetten. Maar eigenlijk weet ik nog niks, dus dan kan ik best een mailtje sturen dat ik hun oproepje heb gezien en of ze meer info hebben, toch? En dan wel alvast m'n cv erbij gooien.
En gratis bier na afloop.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:15 schreef Lindytje het volgende:
Zoooo, en we zitten alweer over de 500 pageviews en 100 bezoekers heen voor vandaag![]()
hoe loopt het bij jou?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:16 schreef Dwyn het volgende:
[..]![]()
Zover ben ik helaas nog niet. Ik had vandaag wel mijn eersten spam!
DABEDOELLIK!!!quote:
quote:Wil je mijn oogjes zien twinkelen,
laat de telefoon dan even rinkelen!
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum heeft aids aan z'n lip en neus
GRATIS AIDS!!!
Matige rijmpjes.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Geboortekaartje waarop staat:
[..]
AIDS!!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum heeft aids aan z'n lip en neus
GRATIS AIDS!!!
Wisselend. Gisteren ineens 88 views, nu nog maar 22 ofzo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
hoe loopt het bij jou?
Je eersten spamVan wie? Waarover?
Goeden ideequote:Op dinsdag 25 september 2012 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
DABEDOELLIK!!!
En aangezien ik er niet echt op achteruit ga, ga ik dat gewoon blijven doen en als ik klaar ben met scriptie iets wat meer fulltime zoeken.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
Al die hardwerkende bjoetiebloggers hier
Ik moest bijna een beetje huilenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Geboortekaartje waarop staat:
[..]
Lush.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat voor lipscrub gebruiken jullie? Mijn lush potje viel kapot afgelopen week en m'n lippen zijn vellig
Lushquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat voor lipscrub gebruiken jullie? Mijn lush potje viel kapot afgelopen week en m'n lippen zijn vellig
Shame on zhe person!!!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:19 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Wisselend. Gisteren ineens 88 views, nu nog maar 22 ofzo.![]()
En spam van iemand over beats by dr dre bij mijn Barry M nagellakjes.
de ongeschoren kin van bleiblei!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Gelijk gerapporteerd!quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Shame on zhe person!!!!
Bij mij wil het ook nog al eens wisselen hoor
Ja, ik kan er toch ook niks aan doen dat ik die gebruik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar die is 10 euro ofzoIK WIL GEEN DURE. En hier zit geen lush
Zek0r, ik denk dat ik ga klagen over hoeveel werk het isquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
Al die hardwerkende bjoetiebloggers hier
Aidsquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Da's nie handig!quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben mijn blistex kwijt čn vergeet steeds nieuwe te kopen
Goedenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de ongeschoren kin van bleiblei!!
hoe gaat het eigenlijk met de studie?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:21 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zek0r, ik denk dat ik ga klagen over hoeveel werk het is
(ik steek trouwens per dag wel iets van 4-5 uur in mijn blog)
Het doet pijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik moest bijna een beetje huilen
Vera Camillaquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie heeft deze ooit gehad??
http://www.thebodyshop.nl/make-up/lippen/lip-scuff.aspx
Ja, goed! Makkelijke vakken met bijna geen opdrachtenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe gaat het eigenlijk met de studie?
Da's altijd wel fijn, er weer rustig inkomen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, goed! Makkelijke vakken met bijna geen opdrachten
Nu moet ik aan mijn eerste paper gaan werken, die 12 nov af moet zijn... dus
Heerlijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's altijd wel fijn, er weer rustig inkomen.
Goeden dagbesteding toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu kan het bijna niet rustiger dan scriptie schrijven en fokken, magoe.
Zeker!quote:
Hoezo kom je daar niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee daar kom ik niet. Ik wist dat ik ooit in een ver geleden deze bij mijn zus gezien had
Ook fijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker!
En af en toe een stukje rijden met m'n vroem.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ook fijn
Wij hebben misschien donderdag weer een vroem
En hij ruikt naar pepermunt trouwens.quote:What I don't like about lip scuff Body Shop
* The exfoliation will not be satisfying enough if you have chapped lips or many dead skin cells.
* Quantity is very less and gets finished up quickly.
* A baby tooth brush does the same job at a much much lower price.
* Not moisturising enough. I need to apply a lip balm immediately.
* Pricey!
WEET JE HOE DICHTBIJquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:28 schreef Lindytje het volgende:
Joah
uit freaking Lutjebroek![]()
![]()
Peugeotje 306 uit het jaar blok voor 600 ekkies, maar minder dan een ton op de teller
Ze praten daar wel maf.quote:
Wel een ongegronde reden?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ik een hekel aan die site heb. En nee daar heb ik geen gegronde reden voor
Ik vind haar fucking irritantquote:
Haha okayquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind haar fucking irritant
En de looks lelijk. Wchoonheidsglans en lipglans zijn tenminste een beetje classy. Ik vind haar net 13
Seriously?? Dat is wel veul... misschien kunnen we samen doen..?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
The beauty bakery 6.75 verzendkosten
Ja want zo'n potje past niet door de brievenbusquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Seriously?? Dat is wel veul... misschien kunnen we samen doen..?
Truequote:Op dinsdag 25 september 2012 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja want zo'n potje past niet door de brievenbus![]()
Mja met 5 euro en dan nog 3.50 verzenden. Kan ik net zo goed naar lush hihahomoet toch nog lege potjes inleveren
Nee, die maskers bederven snel iddquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb bijna 15 lege potjes
Maar ik ga er maar 5 inleveren want die shit blijft toch nooit lang goed
Stomenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:40 schreef Diconnected het volgende:
Gestoomd, 5 minuten nergens las van gehad en nu BAM neus weer dicht![]()
Iemand nog tips om mijn neus weer open te krijgen?
Neti-pot?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:40 schreef Diconnected het volgende:
Neusspray.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:40 schreef Diconnected het volgende:
Die heb ik heul nietquote:
werkt vast ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die heb ik heul niet![]()
Heb wel een gieter hehehe
Ik heb 1x gehad dat ik serieus na 1x sprayen een hele week een branderig gevoel in m'n neus heb gehad. Ik gebruik geen Neusspray meer, ik stoom welquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neusspray.
Als ik echt verkouden ben is dat het enige middel waarmee ik nog een redelijke nachtrust krijg.
Serieus? Hoe lang gaan ze mee?quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, die maskers bederven snel idd
Je hebt verschillende versies he.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb 1x gehad dat ik serieus na 1x sprayen een hele week een branderig gevoel in m'n neus heb gehad. Ik gebruik geen Neusspray meer, ik stoom wel
Ja klopt, maar ik gebruik gewoon niks meer :pquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je hebt verschillende versies he.
Love lettuce max 2 bij mij ;')quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Max 4 weken ofzo geloof ik, en bewaren in de koelkast!!
Fuuuu ik heb die van mij begin juli gekocht...quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Max 4 weken ofzo geloof ik, en bewaren in de koelkast!!
Draai maar eens openquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Fuuuu ik heb die van mij begin juli gekocht...
Dat zeiden ze er bij mij gelukkig wel bijquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:54 schreef Mss het volgende:
Ook lekker dat ze dat er bij aanschaf niet bij zeggen.
Datquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Fuuuu ik heb die van mij begin juli gekocht...
Staat erop hčquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:54 schreef Mss het volgende:
Ook lekker dat ze dat er bij aanschaf niet bij zeggen.
???quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben zo blij dat ik donderdag niet thuis ben, haha.
Tot uw dienstquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Dankje Spees voor deze onderbouwde overtuiging.
Sticker met datum tochquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee. Alleen dat hij in de koelkast bewaard moet worden.
quote:
Daar heeft toch niemand ooit zin in.quote:Beste bewoner,
Ter informatie
Donderdag 4 oktober a.s. zal er door Abrona een grote ontruimingsoefening plaatsvinden in samenwerking met de brandweer. De oefening zal plaatsvinden tussen ong. 11.00 uur en 15.00 uur.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eerst zat dat er altijd op iigdan is dat nu anders en dan is lush dom, en jij niet
Ik dacht het meteenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wilde nog net geen </Dwyn's vriendin> zeggen
Oh ja, begin november weer bhv-training.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Daar heeft toch niemand ooit zin in.
DOMBO DOMOORquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:02 schreef Mss het volgende:
Ohja, gebruiken voor 14-8. Nouja, jammer dan. Gezien het andere spul altijd lang houdbaar is dacht ik dat deze dat in de koelkast ook wel zou zijn. Als ik dan dom ben, so be it.
Yup.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je nog contact met hem uh haar?
Ook ergens tussen 11 en 15. Mooi dat als ik dan thuis zou zijn ik puur voor de zekerheid om 11 uur aangekleed zou zijn, om vervolgens om 14 uur gefrustreerd nog steeds op mijn kamer te zitten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh ja, begin november weer bhv-training.
Gieter in je neus?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:03 schreef Diconnected het volgende:
Echt als ik nu foto kon maken met laptop had je kunnen lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |