Op welk vlak ondervinden jullie problemen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:43 schreef Deceit het volgende:
Hoezo zwaar? At work?
Ehm hier gaat het best saai.. Niet veel te doen op het werk!
En eigenlijk had ik gehoopt minder problemen te hebben in een relatie.. pff.. maar dat wil ook niet lukken!
Vertrouwen is de grootste issue!quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:55 schreef Cavalinho het volgende:
Is ook zo. alles heeft z'n voors en tegens.
[..]
Op welk vlak ondervinden jullie problemen?
En voor mij is het zwaar omdat ik in therapie zit. Het aangeven van gevoelens over gruwelijke dingen die je liever vergeet is gewoon klote en ik zie op dit moment weinig nut er van.
Wat voor werk doe je?
Nee dank je, dat doet zeer bij het slikken.quote:
Veel meer dan duidelijk maken dat als ie wil praten dat je er dan voor 'm bent kan je uiteindelijk niet doen. Komt vast goed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:48 schreef Kugari-Ken het volgende:
Tis meer een geval van meneer heeft met zijn ex gesproken, blijkbaar geen succes want ze hebben ruzie gemaakt... Nu wil hij vooral alleen zijn en er totaal niet over praten.
Baal ik van, want ik wil een luisterend oor bieden, en hem zijn ruimte geven... Maar het wringt dat hij in dit geval de deur dicht heeft gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |