abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 september 2012 @ 15:13:06 #31
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_117274345
Ik zou niet willen winnen met een achterhoede team..
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_117274555
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:13 schreef Haarklip het volgende:
Het probleem is bij mij dat op intermediate ik in Australië netjes in de achterhoede rij met mn HRT, maar op bijvoorbeeld China veel te goed ben. Al komt dat waarschijnlijk ook omdat de AI daar in de eerste bocht ontiegelijk slecht is. Moet dus eigenlijk per track de sweetspot qua difficulty gaan vinden :).
pi_117274612
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:19 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Het probleem is bij mij dat op intermediate ik in Australië netjes in de achterhoede rij met mn HRT, maar op bijvoorbeeld China veel te goed ben. Al komt dat waarschijnlijk ook omdat de AI daar in de eerste bocht ontiegelijk slecht is. Moet dus eigenlijk per track de sweetspot qua difficulty gaan vinden :).
Ik ben op Valencia veel sneller dan de AI op de een of andere manier.
pi_117275044
GP van Spanje kan je de laatste chicane afsnijden zonder penalty :(
pi_117275489
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:21 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Ik ben op Valencia veel sneller dan de AI op de een of andere manier.
Ik herinner me van f1 2011 dat vooral het laatste gedeelte je gewoon vol gas door kon rijden, terwijl de AI dat niet deed :).
pi_117275917
5de op Hockenheim in de regen, lag lange tijd 4de maar maakte een foutje en Vettel kwam voorbij. Kreeg na die race een aanbieding van Toro Rosso en die heb ik natuurlijk geaccepteerd!

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:11 schreef JohnB52 het volgende:
Maar je hoort toch ergens in het middenveld rond te rijden?
Zeker maar na 3 GP's was ik het wel beu, je bent telkens aan het achteruit kijken want ze zitten pal achter je en je hebt geen KERS en ook geen DRS dus ze komen vrijwel elke ronde voorbij en dan moet je in de eerste bocht er weer voorbij zien te komen.

quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:13 schreef Haarklip het volgende:
Gebeurde mij per ongeluk in Maleisië bleek de Al op Amateur te staan, daarna op Intermediate wel gewonnen in Valencia en op Silverstone (een baan waar ik het sowieso al moeilijk heb). Tot en met Canada had ik de Al op Professional maar na 2 dnf's op rij raakte ik gefrustreerd.
  woensdag 26 september 2012 @ 16:05:16 #37
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_117276270
Ik kon gewoon STR kiezen vanaf het begin in de career....
Hebben mensen expres voor HRT gekozen?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_117276564
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:05 schreef nils7 het volgende:
Ik kon gewoon STR kiezen vanaf het begin in de career....
Hebben mensen expres voor HRT gekozen?
Ik kon uit 6 teams kiezen want ik had die YDT gewoon goed gedaan maar koos voor HRT, vorig jaar koos ik Force India en werd meteen kampioen waarna ik naar Red Bull ging. Ik ging er vanuit dat alle teams gewoon KERS hadden en ik wel redelijk mee kon doen op Pro.
pi_117276899
Heb ook bewust voor HRT gekozen, zowieso wel leuk om met de achterhoede teams te beginnen :).
pi_117279492
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 16:13 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik kon uit 6 teams kiezen want ik had die YDT gewoon goed gedaan maar koos voor HRT, vorig jaar koos ik Force India en werd meteen kampioen waarna ik naar Red Bull ging. Ik ging er vanuit dat alle teams gewoon KERS hadden en ik wel redelijk mee kon doen op Pro.
Precies. Als je al direct bij FI begint, of Williams, zit je straks 4 jaar bij red bull. Ik doe liever elk jaar n stapje hoger.
pi_117281618
Ik probeer nu ook bij meerdere teams te rijden, misschien komt na Toro Rosso wel Sauber/Williams/Force India en daarna Lotus of Mercedes.
  woensdag 26 september 2012 @ 18:37:03 #42
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_117281968
Ben begonnen in een FI, op Melbourne 23e geindigd nadat in de laatste ronde mijn neus er af reed. Sepang als 10ee gewalificeert , daarna naar de 2e plaats gereden. Leuke drs/kers gevechten. op Chgina 4e geworden vanaf de 10e plaats. Q3 1 ronde gereden op hard. Die tactiek werkte niet echt, want heb niemand ingehaald naar de pitsstop. Wel 4e geworden
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_117283619
Misschien niet helemaal op zn plaats, maar aangezien hier kenners zitten.

Zag bij Bart Smit dat F1 2011 nu 21 euro is. Is dat de moeite waard om op te pikken? Of hangt het er nogal vanaf of je into het F1 rijden bent? Normaal heb ik hier Forza en PGR aan racegames. Is dit heel erg anders? Las iets over letten op brandstof en bandenslijtage, dat lijkt me wel weer tof. Maar mocht je allerlei dingen moeten instellen dan is mij dat toch teveel, ondanks het F1 kijken op tv :P
pi_117284120
ik kan je wel n tip geven: probeer de demo eens van 2012.

in ieder geval vind ik 2012 lekkerder rijden, al is het echt n wereld van verschil met Forza. Als je Forza gewend bent, dan is 2012 toch echt heel wat anders/

Voor welk systeem wilde je f1 2011 kopen? Ik heb m hier ook liggen voor de xbox, ter overname.

10 euro ex verzenden.
pi_117284447
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef JohnB52 het volgende:
GP van Spanje kan je de laatste chicane afsnijden zonder penalty :(
Op Monza kan je dat ook doen bij de Variante Ascari.

-O-
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_117284475
quote:
7s.gif Op woensdag 26 september 2012 19:35 schreef vosss het volgende:

[..]

Op Monza kan je dat ook doen bij de Variante Ascari.

-O-
Ja maar bij spanje win je daar veel meer mee!
pi_117284491
Op Monza ook zeker een seconde als het niet meer is.
vosss is de naam,
pi_117295359
Op professional kom ik met de Virgin 6 seconden te kort bij Q1 op de nummer 23 :')

Ik moet nog even heel veel oefenen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_117295642
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Op professional kom ik met de Virgin 6 seconden te kort bij Q1 op de nummer 23 :')

Ik moet nog even heel veel oefenen
In de tussentijd kan je hem ook een tandje makkelijker zetten qua AI, dan blijft het tenminste nog leuk anders rij je het halve seizoen helemaal achteraan in je uppie de rondjes.

Als het dan beter gaat zet je hem weer hoger :)
vosss is de naam,
pi_117295758
quote:
7s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef vosss het volgende:

[..]

In de tussentijd kan je hem ook een tandje makkelijker zetten qua AI, dan blijft het tenminste nog leuk anders rij je het halve seizoen helemaal achteraan in je uppie de rondjes.

Als het dan beter gaat zet je hem weer hoger :)
ook een optie :P
pi_117295832
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:41 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

ook een optie :P
Zo deed ik dat destijds met mn DFP stuurtje toen ik die net had en nog veel moest oefenen altijd.

:)
vosss is de naam,
pi_117295857
* AldoTheApache gaat de Ai makkelijker zetten, en meteen Melbourne afmaken
pi_117296242
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:43 schreef AldoTheApache het volgende:
* AldoTheApache gaat de Ai makkelijker zetten, en meteen Melbourne afmaken
Niet direct op het makkelijkst he, want dan rij je in de top 5 mee met je Virgin en dat kan niet natuurlijk.

Gewoon 1 tandje lager en dan denk ik dat je ze redelijk bij kan houden in de achterhoede. :)
vosss is de naam,
pi_117301091
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 23:20 schreef JohnB52 het volgende:
Wat n tyfusgp is die van Hongarije zeg.....

Bandenslijtage is echt huge (ja ik zat te pushen)

Ergste is nog wel dat Massa won :o
Ik heb op Intermediate nog wel redelijk gepresteerd met een 3de plaats maar het viel wel op dat je na een paar ronde al niet meer fatsoenlijk die rondes rijdt. Ook nog gespind maar dat hoort bij dit spel, Spa gecrasht net na mijn pitstop (het regende maar ik ging als enige naar binnen) vol de muur in.

Ik zie dat je een Rivaal mag uitkiezen voor de laatste 7 races en als je hem verslaat krijg je een aanbieding van dat team.
pi_117302860
Oh? Vanaf Singapore dan zeker?

Straks GP van Italië, kijken of dat beter gaat dan die van België, dramarace! :(
pi_117305044
iemand nog tips voor mij?
ben net begonen met spelen op pc besturing met toetsenbord.
op het laagste niveau rijd iedereen me nog steeds voorbij.
iemand enige tips voor mij?
pi_117305173
Als je ook n Xbox hebt, kan je met de controller spelen.

En anders veel oefenen of n stuurtje kopen.

Hoe komt het dat iedereen je voorbij rijd? Vlieg je er 3x per ronde af ?
pi_117305279
nee dat niet zonet mijn eerste gp 19 geworden op melbourne
neem op een of andere manier die bochten niet goed denk ik zelfs op de gewone rechte stukken word ik gewoon voorbijgereden
pi_117306210
Met welke auto?

En wat zijn je rondetijden?
pi_117307401
rij bij team marussia
de rondetijden bij melbourne lagen rond de 1.48 tot 50 terwijl de rest er iets van rond de 1.40 over deed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')