Jammer dat je op zo'n manier moet stoppen met iets wat de intentie heeft om er plezier aan te beleven.
Het is ziek dat er een of andere onverlaat is, die er zoveel voor over heeft om iemand zoals jij op zo'n manier van het modereren te weerhouden.
Want waar hebben we het uiteindelijk over?
Ik denk dat de persoon die dit allemaal op zijn geweten heeft eens goed moet nadenken over dingen waar hij zich echt druk over moet en mag maken.
Bijvoorbeeld over hoe triest het is dat ie zo'n dingen op deze uiterst laffe manier uit.
Als je iets hebt aan te merken op iemand van Fok! dan moet je dat gewoon zeggen op Fok! zelf. Daar is het immers een Forum voor.
Maar goed.
Blijkbaar is dit voor sommigen nogal lastig te begrijpen.
Tot snel op Fok!
Grtz.
Ik weet de feitelijke details dan misshien wel niet..
Greetz
quote:hmmmmmm....
Op zondag 18 augustus 2002 21:40 schreef Cynix ® het volgende:
We spreken elkaar zeker nog. Via ICQ/IRC/MSN/e-mail, eventueel telefoon/GSM
Maar iemand IRL bedreigen is natuurlijk sick!!!!
HALLO, DIT IS EEN FORUM, WE ZITTEN HIER TOCH VOOR ONZE LOL???
quote:Waar dan wel ?
Op zondag 18 augustus 2002 21:19 schreef cptmarco het volgende:
Ergens verbaasd me deze beslissing niet.
quote:Uhhh , anoniem op Fok is laf , irl een stuk minder hoor.
Op dinsdag 20 augustus 2002 19:27 schreef MrLucca het volgende:Bijvoorbeeld over hoe triest het is dat ie zo'n dingen op deze uiterst laffe manier uit.
Tevens is het op Fok geen kwestie van huidskleur enz want je ziet alleen de idee-en die iemand heeft en reageert daarop. Mensen die zeggen dat Fok niet je leven is enzo denken niet na. Je kan wel degelijk je kapot ergeren aan iemand op fok daar je hier ook ALLEEN op iemands gedachten kan reageren.
Om iemand te bedreigen daarentegen is natuurlijk weer van de zotte. (irl/cyberspace)
quote:Ik zit hier omdat Pim dat gewild zou hebben!
Op dinsdag 20 augustus 2002 22:14 schreef Strolie75 het volgende:
HALLO, DIT IS EEN FORUM, WE ZITTEN HIER TOCH VOOR ONZE LOL???
quote:En ik onder dwang!
Op woensdag 21 augustus 2002 00:03 schreef Uncle_Eric het volgende:[..]
Ik zit hier omdat Pim dat gewild zou hebben!
quote:Mooi gesproken.
Op woensdag 21 augustus 2002 21:59 schreef dutchie het volgende:
Ik schrik hier dus echt van.
Ik, je voorganger als Travelmod, heb nooit kunnen bedenken dat het zover zou gaan.
Tuurlijk, ik merkte ook wel dat je op wat onwil stuitte toen je begon. Maar je was enthousiast, je wilde echt wat van Travel maken. Jij weet ook, dat ik heel even toch mijn twijfels had, maar die wist je al gauw weg te nemen door je enthousiasme.
En juist dit enthousiasme nekt je nu.
Daar baal ik goed van. Ik baal omdat ik dacht dat Travel anders was dan de andere fora, waarin regelmatig geflamed wordt. Maar zo was Travel niet, het doet me dan ook pijn te zien dat dit veranderd is en dat het voor jou onhoudbaar geworden is om nog door te gaan als Travelmod.
Ik heb de laatste tijd erg weinig tijd gehad om te fokken, maar toen ik afgelopen weekend snel even spiekte, zag ik al foute topics onderin staan. En nu kort erna hoor ik dit.
Ik vind het echt jammer DL, ik schaam me er zelfs een beetje voor. Je bent een goede knul en verdient dit niet.
Ik ben een regelmatige lurker en een heel onregelmatige poster op Travel. Het begon net weer een beetje leuk te worden. Heel veel sterkte en hopelijk gauw tot ziens!
Jompels,
Slaapmeisje
quote:Ik vraag me ook af uit welke hoek de persoon komt die heeft gedreigt. Ik kan me namelijk nauwelijks voorstellen dat deze uit de vaste kern van Travellers komt. Wie deze groep in levende lijve heeft meegemaakt zal dit beamen. Ik weet dat er geen mededelingen worden gedaan over wie de persoon in kwestie is, maar hebben jullie wel de identiteit kunnen achterhalen?
Op woensdag 21 augustus 2002 21:59 schreef dutchie het volgende:
Ik baal omdat ik dacht dat Travel anders was dan de andere fora, waarin regelmatig geflamed wordt. Maar zo was Travel niet, het doet me dan ook pijn te zien dat dit veranderd is en dat het voor jou onhoudbaar geworden is om nog door te gaan als Travelmod.
Ik heb de laatste tijd erg weinig tijd gehad om te fokken, maar toen ik afgelopen weekend snel even spiekte, zag ik al foute topics onderin staan. En nu kort erna hoor ik dit.
Ik vind het echt jammer DL, ik schaam me er zelfs een beetje voor. Je bent een goede knul en verdient dit niet.
En Travel was tot voor kort anders dan de andere fora. Flames kwamen bijna niet voor en ook de onderwerpen en discussies waren van een behoorlijk niveau. Jammer dat het zo heeft moeten lopen.
quote:Ik hoop dat je de persoon kan traceren. Sterkte ermee.
Op donderdag 22 augustus 2002 10:29 schreef David Letterman het volgende:
Over de betreffende persoon kan ik heel simpel zijn: die is nog niet bekend...en zal misschien nooit bekend worden, het wordt onderzocht...
quote:thx, we zijn er mee bezig...ik zal tzt waarschijnlijk nog wel aangeven of het succesvol was...
Op donderdag 22 augustus 2002 10:39 schreef Lucille het volgende:[..]
Ik hoop dat je de persoon kan traceren. Sterkte ermee.
Ik vind persoonlijk ook dat je best in details mag gaan treden. Je zit ons nu een beetje lekker te maken met een X-files achtig verhaal.
Kom op met die details
quote:Lijkt me niet iets voor Travel.
Op zondag 13 oktober 2002 13:28 schreef brotherlouie98 het volgende:
En, heb je m getraceerd?Ik vind persoonlijk ook dat je best in details mag gaan treden. Je zit ons nu een beetje lekker te maken met een X-files achtig verhaal.
Kom op met die details
Ik gooi hier dus een slotje op, als je details wilt van DL mail je hem maar ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |