SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ja, ik vind 'm prima.quote:Op dinsdag 25 september 2012 02:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook, maar vind jij dat die voelt als 82 pace ?
Iig de ene wedstrijd is ie echt goed, maar de volgende echt slechtHeb er nu Mohktar staan, dat is wel iets beter maar houdt ook niet over.
Maar hoopte eigenlijk dat jij die Danny Verbeek had, misschien dat ik die maar eens moet uitproberen
Fut zelf ook in het trade vensterquote:
Dus over 3 kwartier toch?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 02:01:02Maintenance: #FIFA12 + #FIFA13 online service and the Web App will be down at 9pm-11pm NYC/2am-4am UK to prepare for N. America launch. reageer retweet
Jup, nog een wedstrijdje doen dan maarquote:Op dinsdag 25 september 2012 02:14 schreef GuRBuH het volgende:
Dus over 3 kwartier toch?twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 02:01:02Maintenance: #FIFA12 + #FIFA13 online service and the Web App will be down at 9pm-11pm NYC/2am-4am UK to prepare for N. America launch. reageer retweet
Gebruik jij sony vegas?quote:Op dinsdag 25 september 2012 02:17 schreef kilozout het volgende:
Wanneer komt die iPhone app trouwens?
Wat wil je ervoor hebben?quote:Op dinsdag 25 september 2012 02:23 schreef kilozout het volgende:
Alleen kan nu niks met mijn PVR. Wil het misschien verkopen..
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 september 2012 02:24 schreef GuRBuH het volgende:
Ik kan geen PVR aansluiten in mn huidige setup
Oké, hoe oud is 'ie?quote:Op dinsdag 25 september 2012 02:24 schreef kilozout het volgende:
[..]
Geen idee wat het nu nieuw kost. Maar denk een euro of 80?
Geen idee, vorig jaar ergens gekocht.quote:Op dinsdag 25 september 2012 02:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Oké, hoe oud is 'ie?
PS3 zit op een DVI scherm aangeslotenquote:Op dinsdag 25 september 2012 02:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoezo?
[..]
Oké, hoe oud is 'ie?
Toch vreemd dat bij een 3-4-3 de keeper 3 links heeft en bij een 3-4-1-2 niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 02:35 schreef Rijst het volgende:
Mn team is af. Nu kan ik slapen
Toch wel leuk die nieuwe links
[ afbeelding ]
En bij 3-4-1-2 wel de LM-ST link en bij 3-5-2 niettquote:Op dinsdag 25 september 2012 02:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Toch vreemd dat bij een 3-4-3 de keeper 3 links heeft en bij een 3-4-1-2 niet.
das juist logischquote:Op dinsdag 25 september 2012 02:43 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
En bij 3-4-1-2 wel de LM-ST link en bij 3-5-2 niett
JE BENT GEWOON FUCKING SLECHT TIM AHHAAHAHHAHAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 25 september 2012 02:45 schreef Tim86 het volgende:
Voor het eerst verloren met mijn bronzes..van een mega onsportieve teringmongool met Slew in de spits..fucking lucky 4-3 voor hem en daarna ging hij 8 at the back spelen met een of andere custom formation en een beetje rondtikken + langs de zijlijn op en neer rennen. Daarvoor ook alleen maar ballen naar voren rennen, dan langs de lijn en dan op en neer langs de lijn tot ik hem dood trap, een beuk kon geven of hij kon crossen. En dat de hele wedstrijd. En als het even kan alleen maar lage harde crosses omdat bronzes die ballen niet kunnen controleren en hij automatisch 5 meter van de voet schiet wat je ook doet. Was ook nog een 3-5-2 met alle mogelijke goede Engelse bronzes volgens mij. Of in ieder geval de snelste.
Leuk. Leuk. Leuk.
Goed verhaal, lekker kort.quote:Op dinsdag 25 september 2012 02:45 schreef Tim86 het volgende:
Voor het eerst verloren met mijn bronzes..van een mega onsportieve teringmongool met Slew in de spits..fucking lucky 4-3 voor hem en daarna ging hij 8 at the back spelen met een of andere custom formation en een beetje rondtikken + langs de zijlijn op en neer rennen. Daarvoor ook alleen maar ballen naar voren rennen, dan langs de lijn en dan op en neer langs de lijn tot ik hem dood trap, een beuk kon geven of hij kon crossen. En dat de hele wedstrijd. En als het even kan alleen maar lage harde crosses omdat bronzes die ballen niet kunnen controleren en hij automatisch 5 meter van de voet schiet wat je ook doet. Was ook nog een 3-5-2 met alle mogelijke goede Engelse bronzes volgens mij. Of in ieder geval de snelste.
Leuk. Leuk. Leuk.
Wtfquote:Op dinsdag 25 september 2012 02:45 schreef Tim86 het volgende:
Leuk. Leuk. Leuk.
Dat zullen ze zo wel gaan fixen tijdens de maintenance..quote:Op dinsdag 25 september 2012 02:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wtf? Je zou maar zo willen winnen
Finale van toernooitje?
Weet iemand btw waarom de Watch list niet op volgorde van tijd is?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou gooi die webapp maar offline
Jup, maar er zijn kapers op de kustquote:
Ja ik ook, trustequote:Op dinsdag 25 september 2012 03:02 schreef GuRBuH het volgende:
Volgens mij blijf je erin zolang je erin zit. Eenmaal eruit kun je niet meer inloggen. Dus veel minder kapers op de kust, mjah ga nu slapen.
Me 2.quote:Op dinsdag 25 september 2012 03:12 schreef Lindgren. het volgende:
Ik word er net uitgekickt. Van de webapp.Heb ook wat boden openstaan.
Bende. Disliked. Nu slapen, tot over een paar uurtjesquote:Op dinsdag 25 september 2012 03:12 schreef Rijst het volgende:
Nederlander met een Engelse commentaryWat een kneus. Hoop niet dat hij hier ook zit
Well hello there..quote:Op dinsdag 25 september 2012 03:12 schreef Rijst het volgende:
Nederlander met een Engelse commentaryWat een kneus. Hoop niet dat hij hier ook zit
quote:Op dinsdag 25 september 2012 03:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Well hello there..
Klinkt echt zo fout
Echt op die George Takei manier
Net zo'n goede pace als kroos?quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:36 schreef Doublepain het volgende:
Pace van Ganso![]()
![]()
Hoe oud is hij? 42
Die vent loopt met een wandelstok over het veldquote:Op dinsdag 25 september 2012 07:36 schreef Doublepain het volgende:
Pace van Ganso![]()
![]()
Hoe oud is hij? 42
oké.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zuid-Afrikanen zijn klaar, ik ben ready voor fifa 13
Nice GJEquote:Op dinsdag 25 september 2012 07:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zuid-Afrikanen zijn klaar, ik ben ready voor fifa 13
Ik had 1x 5kquote:Op dinsdag 25 september 2012 07:47 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Die had ik ook. De beste tot nu toe
Zijn dat van RW naar RM omgeturnde spelers misschien?quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:46 schreef Doublepain het volgende:
Best raar, ik zoek op RW.. Krijg ik ook RM´s te zien en soms RF´s. Maar als ik dan op RM zoek dan kan hij niks vinden?
Zuur dat ik hier geen puush kan zien, was wel benieuwdquote:Op dinsdag 25 september 2012 07:49 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige 'bargains' die ik vannacht het gekregen toen webapp down was.
Was de WebApp down? Dat verklaart wel waarom er weinig weg is en nog best wel goedkoop ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 07:49 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enige 'bargains' die ik vannacht het gekregen toen webapp down was.
Zo zuur als je iets te koop zet met aantrekkelijke startprijs: als die app down gaat loop je grote kans dat je er gewoon op inlevertquote:Op dinsdag 25 september 2012 07:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Was de WebApp down? Dat verklaart wel waarom er weinig weg is en nog best wel goedkoop ook
Soms heb ik ook dat hij op 20 minuten is en ga even verder dat hij dan weer op 13 is of niet meer verder kanquote:Op dinsdag 25 september 2012 07:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zijn dat van RW naar RM omgeturnde spelers misschien?
Nu je het zegt: bij mij doet die zoekmachine soms ook raar. Zag gisteren maar 1 Turnbull (Shiny silver GK van Chelsea) te koop staan voor 1,5k (dus ik dacht kopen). Kijk ik 5 minuten later weer, staan er ineens 12 te koop, en die waren er echt niet allemaal in die 5 minuten opgezet, gezien hun resterende tijd. Vreemd dus...
Are you watching Rik?quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:55 schreef GuRBuH het volgende:
Ik zocht gister een speler met max BIN 500, stond niks op. Toen zocht ik zonder BIN en stond hij er een paar keer op waaronder 1 met 450 BIN die op 37 minuten stond
Bespaar me de detailsquote:Op dinsdag 25 september 2012 07:57 schreef Doublepain het volgende:
Rik heeft betere Daily Gift voor me gefixt
Ik wil ook zoveel coinsquote:Op dinsdag 25 september 2012 07:59 schreef Thorb het volgende:
20k bij elkaar geharkt, vanmiddag eens kijken voor een Hart. Lloris is onbetaalbaar
Hoe kan jij nou niet zoveel hebben, je hebt toch early accessquote:
Handelen wil niet echt lukken. Heb ook maar TP van 30 omdat ik die grotere nog niet kan unlocken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou niet zoveel hebben, je hebt toch early access
Misschien maar voor Cech gaan, 5k goedkoper en niet echt slechter. Alleen staat hij er niet voor een mooie prijs in 433, Hart ook niet
Ah oke, ik kijk er ook wel naar uit om mijn TP uit te breiden. Hoop dat 'ie vandaag wordt verzonden maar dat zal wel niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Handelen wil niet echt lukken. Heb ook maar TP van 30 omdat ik die grotere nog niet kan unlocken.
Wat de fuck doe jij voor werk dan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Fokking hell...het lelijkste schaap van de afdeling heeft een nieuwe ringtone, die zojuist even over de etage schalde:
LMFAO - I'm sexy and I know it![]()
![]()
Ergste is nog dat de helft van die autisten hier om me heen gewoon naar hun scherm blijven kijken alsof er niet gebeurt
En wat deet jij dan? Riep je "HEY LELIJKE HOER, JE BENT NIET OM AAN TE GLUREEEEEEEEE"?!?!quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Fokking hell...het lelijkste schaap van de afdeling heeft een nieuwe ringtone, die zojuist even over de etage schalde:
LMFAO - I'm sexy and I know it![]()
![]()
Ergste is nog dat de helft van die autisten hier om me heen gewoon naar hun scherm blijven kijken alsof er niet gebeurt
Ik werk op een Risk-afdeling bij een verzekeraar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:25 schreef kilozout het volgende:
[..]
Wat de fuck doe jij voor werk dan.
Zeg maar dat die dude een nerd is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik werk op een Risk-afdeling bij een verzekeraar.
Mijn collega tegenover me (zo ongeveer de enige die wel tegen vreemden durft te praten) en ik keken elkaar een beetje verbaasd aan, en constateerden onderling dat ze met die ringtone best een punt had...quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:26 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
En wat deet jij dan? Riep je "HEY LELIJKE HOER, JE BENT NIET OM AAN TE GLUREEEEEEEEE"?!?!
Dude? Het is een vrouwquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:27 schreef kilozout het volgende:
[..]
Zeg maar dat die dude een nerd is.
Zomaar uit het niets?quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:41 schreef GuRBuH het volgende:
Gister een contractloze Reto Ziegler gekocht met het doel er een bronze contract over te doen en te sellen. Nu kijk ik weer, heeft ie 7 contracten![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zomaar uit het niets?![]()
Rik, lees je nog mee?
Die spits vond ik zelf heel slecht. Als backup LB kun je evt Ciss nemen, dies best goed. CB's ga je denk ik ook nog wel upgraden?quote:
ja haha ff beetje geld maken net paar goede aankopen gedaan nu met winst nog verkopen en ga natuurlijk elyounoussi halen ofzo weet je iemand anders is in de spits? en die cbs is maar tijdelijk haha maar dat zijn best snelle dus maakt me niet echt uitquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:54 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die spits vond ik zelf heel slecht. Als backup LB kun je evt Ciss nemen, dies best goed. CB's ga je denk ik ook nog wel upgraden?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:41 schreef GuRBuH het volgende:
Gister een contractloze Reto Ziegler gekocht met het doel er een bronze contract over te doen en te sellen. Nu kijk ik weer, heeft ie 7 contracten![]()
Ik denk dat hij moest huilen omdat hij de kampioenspremie miste.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:00 schreef KrAlex het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speelde op huurbasis vorig seizoen bij Fenerbahce, moest huilen omdat we tweede werden met 0.5 punten achter Galatasaray. Toch mooi om te zien hoe spelers gehecht raken aan de club en supporters.
Een half punt? Hadden ze die unlocked met FCC ofzo?quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:00 schreef KrAlex het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speelde op huurbasis vorig seizoen bij Fenerbahce, moest huilen omdat we tweede werden met 0.5 punten achter Galatasaray. Toch mooi om te zien hoe spelers gehecht raken aan de club en supporters.
Dat zou ook nog kunnen, maar liet keer op keer zien dat hij liefde voor de club had. Bij de begravenis van clublegende Lefter liep hij voorop als nieuwkomer. Dat kunnen de Turkse supporters waarderen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik denk dat hij moest huilen omdat hij de kampioenspremie miste.
Iemand nog tips? Of kan ik beter gewoon een heel Belgisch of Nederlands team in elkaar flansen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:59 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of dit een beetje een goed team is, speelde het eerste potje in ieder geval wel lekker.
Daar hoopte ik al op, niettemin grappig.quote:
Gare play-off systeem vorig jaar, Galatasaray had 73 punten ofzo. Dat werd gedeeld door 2 en dan kom je op halve punten uit. Uiteindelijk zijn ze dus kampioen geworden met dat halve puntje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Een half punt? Hadden ze die unlocked met FCC ofzo?
Maar kon Ziegler niet blijven dan? Of wilde Juve te veel geld?quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:03 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Gare play-off systeem vorig jaar, Galatasaray had 73 punten ofzo. Dat werd gedeeld door 2 en dan kom je op halve punten uit. Uiteindelijk zijn ze dus kampioen geworden met dat halve puntje.
Juve wilde 5M¤ ofzo vangen voor hem, terwijl hij transfervrij over was gekomen aan het begin van dat seizoenquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Maar kon Ziegler niet blijven dan? Of wilde Juve te veel geld?
Nee idd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:09 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Juve wilde 5M¤ ofzo vangen voor hem, terwijl hij transfervrij over was gekomen aan het begin van dat seizoenEn Fenerbahce kon een Turkse voetballer vast leggen die ook bij het nationale elftal speelt voor 3.5M¤.
Ook wel slim omdat we maximaal 6 buitenlanders mogen opstellen in de competitie. En dan kun je geen dure buitenlanders op de bank zetten.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik kwam te laat op school omdat er een Turkse dame met haar BMW iets heeft gedaan waardoor haar uitlaat op de straat lag.Lekker druk.
Kijk even bij de KFC.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:25 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Huh, had net een van Aanholt gewonnen, is hij nergens te bekennen?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:00 schreef Maver24 het volgende:
goedemorgen allemaal
hadden jullie al gezien op de dixons site als je nu naar Fifa 13 gaat dat de game niet meer vandaag beschikbaar is maar pas later, gister stond er wel meteen leverbaar , nu niet meer
zou zeggen, bel ze straks even op en leg het verhaal uitquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]zullen het ook wel niet verkopen dan
Nee, ik heb hem niet besteld.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:31 schreef Timez het volgende:
[..]
Ook een mailtje gekregen dat je hem vandaag ontvang?
Als ik een pakketje bestel heb ik hem pas rond 19:00.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Mijn moeder smst net dat ze hem heeft ontvangen de postbode, alleen zit ik hier op school tot 16;45
Heb ik ook, heb de webapp maar afgesloten, lees dat meerdere mensen dit hebbenquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:34 schreef byah het volgende:
is de webapp naar de klote? Heb net 2 spelers gekocht maar die zijn nergens te bekennen
Keuze's maken...quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
Mijn moeder smst net dat ze hem heeft ontvangen de postbode, alleen zit ik hier op school tot 16;45
Zou gewoon ziekmeldenquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:36 schreef Snorrenbaard het volgende:
vragen of je asprine mag halen want je hebt hoofdpijn. uur later zeggen dat het veel erger is geworden en op naar huis. gr gr.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:41 schreef Snorrenbaard het volgende:
Kan niet weg ;p, leraar controleert alles hier
Geen goed idee, dat is te obvious. Gewoon nepkotsen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vragen of je asprine mag halen want je hebt hoofdpijn. uur later zeggen dat het veel erger is geworden en op naar huis. gr gr.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:41 schreef Maver24 het volgende:
Als jullie em nou hebben binnen gekregen van Dixons, laat even een bonnetje zien met het spel,,kunnen we gaan gebruiken voor de verkoop vandaag
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:56 schreef KrAlex het volgende:
Rik zet die web app eens online joh, tering pis ventje dat je bent
Die van mij staan al bijna een uur te koop.quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik zou voorlopig niet op de webapp gaan, alles wat je koopt of verkoopt verdwijnt in de binnenzak van EA
Dat is standaard!quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:04 schreef byah het volgende:
lol, deed net een bid op een silver die nog 20 seconden liep, wordt ik op de 10 seconden overboden, doe ik een hoger bod, gaat de timer 15 seconden omhoog
15 seconden omhoog, of naar 15 seconden omhoog?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:04 schreef byah het volgende:
lol, deed net een bid op een silver die nog 20 seconden liep, wordt ik op de 10 seconden overboden, doe ik een hoger bod, gaat de timer 15 seconden omhoog
Hij gaat in ieder geval altijd weer terug naar 15 sec... wat ik weetquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:06 schreef byah het volgende:
[..]
Huh, dat heb ik nog nooit meegemaakt
Klopt, pas een jaar of 2quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:07 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Hij gaat in ieder geval altijd weer terug naar 15 sec... wat ik weet
quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, pas een jaar of 2
Een typisch moment om even hardop te vloeken en proberen die controller netjes in je handen te houdenquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:10 schreef GuRBuH het volgende:
4-3 verloren van een gast die 3 rebounds en een afgevallen corner scoort
Idd. Die gast kon amper een kans creëren en elke bal die hij van een onmogelijke hoek inschoot kreeg ie gratis terugquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een typisch moment om even hardop te vloeken en proberen die controller netjes in je handen te houden
Heb je een Koreaans brons team, zo ja: sorry.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Idd. Die gast kon amper een kans creëren en elke bal die hij van een onmogelijke hoek inschoot kreeg ie gratis terug
Je gaat bijna denken dat dat ook een kwaliteit is bij sommige mensenquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Idd. Die gast kon amper een kans creëren en elke bal die hij van een onmogelijke hoek inschoot kreeg ie gratis terug
Als je het winnende bod hebt blijft hij op completing... staan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik zou voorlopig niet op de webapp gaan, alles wat je koopt of verkoopt verdwijnt in de binnenzak van EA
En daarna verdwijnt hijquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als je het winnende bod hebt blijft hij op completing... staan?
een bod van 8k op v.d. Vaart en een bod van 3k op Khedira, dat betekent voorlopig geen webapp voor mijquote:
Ah, inderdaad. Hebben ze ook met de ballen gedaan, kan nu eindelijk zien hoe de Adidas Glider er uitziet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ze hebben die kits die je eerst niet kon zien gefixt. Ik kwam erachter toen ik een Port Vale away kit in een pack kreeg. Nu zullen sommige kits uit de Saudi League wel iets waard worden omdat mensen kunnen zien hoe ze eruit zien
Ik zet er voorlopig niks meer op, ben net 11k verloren door die klote bug..quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
Tast toe, proef die woofer.
Ik proef hem. Met geld. Coins.Over 8 uur dé sterspeler erop zetten.
YES! Ik heb 13.
Ik krijg gewoon het geld etc.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zet er voorlopig niks meer op, ben net 11k verloren door die klote bug..
Dit doet zo'n pijn, mijn zuurverdiende centjes verliezen
Wel een beetje iel mannetjequote:Op dinsdag 25 september 2012 10:40 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat een beest, pace + dribbling is geniaal in deze FIFA serie.
In totaal is er 11k afgeschreven en staan deze 2 spelers nog steeds in mijn watchlist bij active en met de status completing...quote:
Dat komt wel weer terug.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zet er voorlopig niks meer op, ben net 11k verloren door die klote bug..
Dit doet zo'n pijn, mijn zuurverdiende centjes verliezen
Ik mag het hopen.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:46 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Wedden? Als je het terug krijgt krijg ik de helft. Krijg je het niet geef ik het jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
En dat voor 650c.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:40 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Wat een beest, pace + dribbling is geniaal in deze FIFA serie.
HIMYMquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:51 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oh, deze week niet alleen FIFA 13, maar ook nieuwe seizoen Dexter, Homeland, TBBT, Modern Family....
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
HIMYMNet klaar met downloaden!
Maar volgens mij won ik net van jou met 4-3, speelde je met een brons Koreaans team?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:54 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ben niet goed genoeg in abusenCrosses/headers zijn weer gigantisch overrated.
Pfff...dan wordt het een klotejaar...hekel aan spelers die doelbewust met Stoke spelen en alle ballen maar blind voor de pit gooien. Toevalsvoetbalquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:54 schreef GuRBuH het volgende:
Ik ben niet goed genoeg in abusenCrosses/headers zijn weer gigantisch overrated.
OMG...de man van de 3 rebounds en de goal uit een afgeslagen corner komt hier zijn credits halenquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:55 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Maar volgens mij won ik net van jou met 4-3, speelde je met een brons Koreaans team?
Lacina Traorequote:Op dinsdag 25 september 2012 10:54 schreef GuRBuH het volgende:
Viel reuze mee hahahahaquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
OMG...de man van de 3 rebounds en de goal uit een afgeslagen corner komt hier zijn credits halen
Morgen weer een dagquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:56 schreef Lindgren. het volgende:
Nu in mijn bezit:
Een Bronze Eredivisie squad in 3-4-3
4.6k
Verder op mijn Trade Pile:
Jadson x 2
Rogerio Ceni
Ranocchia in 4-1-2-1-2
Wellington Nem
Isaac Vorsah
Jean
Rafael Sobis (Omgezet naar CAM in 3-5-2)
Kalas
5 pacy bronzen
En ik verkoop niets meer.
Gewoon een lekker spelend team maken, en dan spelen. Maak je genoeg coins mee, zeker als je kampioen wordt enzo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:56 schreef Lindgren. het volgende:
Nu in mijn bezit:
Een Bronze Eredivisie squad in 3-4-3
4.6k
Verder op mijn Trade Pile:
Jadson x 2
Rogerio Ceni
Ranocchia in 4-1-2-1-2
Wellington Nem
Isaac Vorsah
Jean
Rafael Sobis (Omgezet naar CAM in 3-5-2)
Kalas
5 pacy bronzen
En ik verkoop niets meer.
Nee Gold RPLquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:55 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Maar volgens mij won ik net van jou met 4-3, speelde je met een brons Koreaans team?
Kutargument, dat zegt iedereen die een stelling niet inhoudelijk kan weerleggenquote:
Ja, zoveel coins heb ik dus niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:58 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Gewoon een lekker spelend team maken, en dan spelen. Maak je genoeg coins mee, zeker als je kampioen wordt enzo.
Bam! Ik was het niet, neemt niet weg dat ik echt kut speelde tegen diegene waar ik wel met 4-3 van wonquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kutargument, dat zegt iedereen die een stelling niet inhoudelijk kan weerleggen
Voor 25K kun je dit maken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, zoveel coins heb ik dus niet.25k max.
Ja, maar dan moet eerst mijn TP leeg. Als ik 20k heb ga ik wat leuks bouwen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:59 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Voor 25K kun je dit maken.
[ afbeelding ]
Heb er pas 1 wedstrijd mee verloren.
Geloof me het is veel leuker dan continue die TP in de gaten houden. Ben sinds gister gewoon gestopt met handelen. Coins verdienen door keihard wedstrijden te winnen is leuker.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet eerst mijn TP leeg. Als ik 20k heb ga ik wat leuks bouwen.
Dat is wel het voordeel van FUT dit jaar; voorgaande jaren voelde ik me klote als ik een paar potjes speelde, want ik liep coins mis door een uurtje niet te handelen. Nu pak je meer coins door te spelen, en is de afweging dus wat makkelijker: meer spelen, minder traden...voor mij althans!quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:02 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Geloof me het is veel leuker dan continue die TP in de gaten houden. Ben sinds gister gewoon gestopt met handelen. Coins verdienen door keihard wedstrijden te winnen is leuker.Gewoon een leuke speler uitzoeken waar je een team omheen kunt bouwen dat ook betaalbaar is.
Jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:05 schreef ertdop het volgende:
Krijg je geld wel weer? Ben nu 10k kwijt:s
Hoe neemt Traore de bal aan? Vorig jaar was hij by far mijn favo silver maar hij had echt een kut aanname en als hij liep speelde hij de bal 2 kilometer voor zich uitquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:59 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Voor 25K kun je dit maken.
[ afbeelding ]
Heb er pas 1 wedstrijd mee verloren.
Inderdaad, met divisie 4 kan ik 5000 coins verdienen door 13 punten te verzamalen. 4x winnen + 1x gelijkspelen en je hebt 5K binnen. + gemiddeld 700 coins per gespeelde wedstrijd, dat tikt heel lekker aan, bijna 8K winst door 5 games te spelen in divisie 4.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel van FUT dit jaar; voorgaande jaren voelde ik me klote als ik een paar potjes speelde, want ik liep coins mis door een uurtje niet te handelen. Nu pak je meer coins door te spelen, en is de afweging dus wat makkelijker: meer spelen, minder traden...voor mij althans!
Geen idee niet op gelet, maar zijn aanname is niet zo slecht dat ik het heb opgemerkt. Speel ook veel minder via hem. Zoek vaker Emenike op of ga via de flanken om een voorzet te geven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:07 schreef Maks0s het volgende:
[..]
Hoe neemt Traore de bal aan? Vorig jaar was hij by far mijn favo silver maar hij had echt een kut aanname en als hij liep speelde hij de bal 2 kilometer voor zich uit
5 games is bijna anderhalf uur spelen. Toch lekker om iedere anderhalf uur 8k te pakken, dat moet je met traden nog maar zien te doen (soms makkelijk, soms haal je het helemaal niet). Contracten moet je er inderdaad eigenlijk nog afhalen, maar zijn (nu nog) spotgoedkoop.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:08 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Inderdaad, met divisie 4 kan ik 5000 coins verdienen door 13 punten te verzamalen. 4x winnen + 1x gelijkspelen en je hebt 5K binnen. + gemiddeld 700 coins per gespeelde wedstrijd, dat tikt heel lekker aan, bijna 8K winst door 5 games te spelen in divisie 4.
Contract heb ik nu toch zat door al die free packs etc dus kan nu ook lekker door.
En hoe doe je dat met Fitness?quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:02 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Geloof me het is veel leuker dan continue die TP in de gaten houden. Ben sinds gister gewoon gestopt met handelen. Coins verdienen door keihard wedstrijden te winnen is leuker.Gewoon een leuke speler uitzoeken waar je een team omheen kunt bouwen dat ook betaalbaar is.
Anderhalf uur 8K met divisie 4. Met divisie 3 zal het wel tegen de 12K aan liggen. Divisie 2 15K en dan divisie 1 20K? Weet het niet zeker gewoon gokken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
5 games is bijna anderhalf uur spelen. Toch lekker om iedere anderhalf uur 8k te pakken, dat moet je met traden nog maar zien te doen (soms makkelijk, soms haal je het helemaal niet). Contracten moet je er inderdaad eigenlijk nog afhalen, maar zijn (nu nog) spotgoedkoop.
Goede vraag.quote:
Ook hallo. 5%.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:13 schreef ertdop het volgende:
Hoeveel % gaat er van af als je een speler koopt?
Ik zei vanochtend al hallo;)quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goede vraag.
[..]
Ook hallo. 5%.
Ik heb al een aardige bank dus ik kan door rouleren. Elke wedstrijd even de flanken vervangen. Ipv Balasz en McGeady dan maar Gonzalez en Tore, voorin kan ik rouleren met Martins, Emenike en Traore. Middenveld heb ik Kallstrom, Witsel, Shirokov en Eremenko. Verdediging Corluka, Boccheti, Bruno Alves en Hubocan.quote:
Bij nader inzien denk ik net nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:14 schreef Lindgren. het volgende:
Ingame is Lamela een RF. Krijgt hij hier dan 9 chem? Als ik snel tel kom ik uit op 4 linkjes terwijl hij er 3 nodig heeft.. Toch niet helemaal zeker.
[ afbeelding ]
Dat doe ik nu ook met mijn Eredivisie bronzes idd, al is het wel een verschilquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:14 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik heb al een aardige bank dus ik kan door rouleren. Elke wedstrijd even de flanken vervangen. Ipv Balasz en McGeady dan maar Gonzalez en Tore, voorin kan ik rouleren met Martins, Emenike en Traore. Middenveld heb ik Kallstrom, Witsel, Shirokov en Eremenko. Verdediging Corluka, Boccheti, Bruno Alves en Hubocan.
Waarom probeer je niet 3-4-1-2?quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:14 schreef Lindgren. het volgende:
Ingame is Lamela een RF. Krijgt hij hier dan 9 chem? Als ik snel tel kom ik uit op 4 linkjes terwijl hij er 3 nodig heeft.. Toch niet helemaal zeker.
[ afbeelding ]
In game is Lamela een RF.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:15 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Waarom probeer je niet 3-4-1-2?
Dan kan Lamela gewoon op CF spelen, Sobis en een andere Braziliaanse spits voorin. Op de flanken dan een beetje puzzelen want die linken met de spitsen.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij nader inzien denk ik net niet
Oh wacht hij is in game een RF, zo bedoelde je hetquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
In game is Lamela een RF.
[..]
Waarom niet?
Die grafiek is er van elke spelerquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:17 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf, die prijs van Emenike is dik aan het groeien.
Bronzen spelersquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:18 schreef ertdop het volgende:
Waar kun je een goedkoop starters team van maken?
Waar vindt je dit?quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:17 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:14 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Laagste bin is 9kquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:17 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is altijd zo. Slaat nergens op, maar de formaties zijn gewoon randomquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb Narsingh 41212 als RW, ik neem aan dat ie zo uit een pakje is gekomen. Dat is toch vreemd aangezien 41212 alleen spitsen als aanvallers heeft?
Klopt. Ik kreeg Modric 4-4-2 als CAM.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb Narsingh 41212 als RW, ik neem aan dat ie zo uit een pakje is gekomen. Dat is toch vreemd aangezien 41212 alleen spitsen als aanvallers heeft?
Stomquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is altijd zo. Slaat nergens op, maar de formaties zijn gewoon random
Ja, als iemand besluit die te kopen moet ie er nog een formatie kaart bij kopen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Stom
Zijn ze daarom ook lastiger te verkopen?
Ik had m in mn loyalty packs. Maarja......toenquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:23 schreef KrAlex het volgende:
Welliton van Spartak dat is pas een baas, maar vind het zonde om 12K neer te tellen voor hem, omdat je weet dat hij over een paar maanden op te pikken is voor 2K of minder.
Ik denk dat alle spelers bij de officiele EU release nog eens gaan verdubbelen. Er komen heel veel coins in het spel dus er kan volop gekocht worden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik had m in mn loyalty packs. Maarja......toen
Ik kocht hem voor 8 en verkocht hem voor 9. Dat was werkelijk fantastisch.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:23 schreef KrAlex het volgende:
Welliton van Spartak dat is pas een baas, maar vind het zonde om 12K neer te tellen voor hem, omdat je weet dat hij over een paar maanden op te pikken is voor 2K of minder.
Had hem vorig jaar voorin staan in een 4-2-3-1 met Doumbia of Vagner Love erachter. en dan Carlos Eduardo en Danny op de CAM.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kocht hem voor 8 en verkocht hem voor 9. Dat was werkelijk fantastisch.
Weet niet of dat een goede ontwikkeling is, want daarmee wordt het maken van een team ook veel duurder...quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:25 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik denk dat alle spelers bij de officiele EU release nog eens gaan verdubbelen. Er komen heel veel coins in het spel dus er kan volop gekocht worden.
Owja en dit nog![]()
[ afbeelding ]
Lekker blijven spelen met overpowerde bronzesquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weet niet of dat een goede ontwikkeling is, want daarmee wordt het maken van een team ook veel duurder...
Voor degene die al een goed team bij elkaar hebben getrade zal het niet erg zijn gok ik. Je kan immers gewoon geld verdienen door wedstrijden te spelen. En als je dan je team een keer beu bent verkoop je het 2x zoveel, in sommige gevallen misschien wel 4x.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weet niet of dat een goede ontwikkeling is, want daarmee wordt het maken van een team ook veel duurder...
FIFA points gebruikt ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:27 schreef Timez het volgende:
Mooie dag vandaag.
Gerrard 4222 en IF Berbatov 433 uit een pakketje gehaald
Je kan inderdaad gewoon geld verdienen door te spelen, maar daar heb je in 1e instantie wel een team voor nodigquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:27 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Voor degene die al een goed team bij elkaar hebben getrade zal het niet erg zijn gok ik. Je kan immers gewoon geld verdienen door wedstrijden te spelen. En als je dan je team een keer beu bent verkoop je het 2x zoveel, in sommige gevallen misschien wel 4x.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |