abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zondag 17 september 2000 @ 15:20:12 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_345795
Ik kijk net op de streamverslagen op de bb-site en ik moet zeggen dat de redactie erg gevat is.
quote:
De stoere man laat zijn kleine hartje spreken. Snotterend vertelt hij dat hij genoeg momenten heeft waarop hij niet zo vrolijk is. De gordijnen dichttrekt en de wereld even buiten laat.
Vorig jaar was het allemaal statisch, nu heeft het iets meer weg van een Fok-streamverslag. Maarja, we weten allemaal dat VOO met ons meeleest.
pi_345933
Als Veronica mij een mailtje stuurd wil ik best verslagen voor hun op de BB site doen hoor
pi_345946
maaruh voor een officiele site als VOO zo: lees die zinnen eens, het loopt toch niet echt lekker of wel? Met name die punt na de 2e zin past daar niet.

Maar misschien doet Daphne Deckers daar wel het streamverslag, in dat geval valt het me nog wel enigzins mee

[Dit bericht is gewijzigd door DIGGER op 17-09-2000 17:13]

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 18 september 2000 @ 20:48:10 #4
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_347756
Maar onze streamverslagen zijn het best! En dan doe ik nog niet eens mee
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_347999
Dat FOK! erg goed bekeken wordt blijkt wel weer ! bron : http://www.tiest.com/~bblog/

Er zijn mensen die in groepsverband alle streams verslaan.
Bijvoorbeeld op het Fokforum.
Dat daar ontdekkingen gedaan worden die misschien de tv nooit halen is bijna zeker maar ook zijn dit de mensen die het nieuws op het heetst van de naald meteen wereldwijd maken.
Zoals ook de ontluikende relatie tussen Robin en Desiree.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')