SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zijn nog degelijke samba's wat gebruikerssporen, hoef ik zeker geen vetpot meer voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exclusieve Gazelle's in speciale West Ham/Aston Villa kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maten:
Farah jas: XL
Gazelle's: UK9
Samba's: UK10There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Jas: 140
Samba's: 30
Gazelle's: 70There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Sorry maar doe ik het niet voor, zijn een stuk meer waard op Ebay stond laatst een paar voor 80 pond.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Jammer dat die jas te groot is voor mij anders had ik hem zeker gekocht. Nog een vraagje als jet het niet erg vindt, valt die jas groot vergeleken bij andere jassen of niet?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Ik kan hem als ik thuis ben wel even voor je opmeten? hij valt gewoon normaal.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Oh ok, maar ik moet helaas kijken voor een m; In xl kan ik wonen.No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
Prijs van de jas verlaagt naar 110 inclThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Ietwat getailleerd maar niet erg veel, ik zou in het weekend de maten kunnen doorgeven.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Up, zal morgen de maten van de jas geven, prijsverlaging:
¤26,50 voor de Samba's incl.
¤80,00 voor de Farah jas incl.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.![]()
Van oksel tot oksel: 65 +- cmquote:Op donderdag 1 november 2012 18:12 schreef MarnixB het volgende:
Hoe valt de jas qua maat wat groter of kleiner dan XL?
Lengte vanaf de schouder 86+- cmThere's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |