Neuh, pas sinds de Dictator bang is dat zijn gezag ondermijnt wordt.quote:
quote:
Mijn berichten zijn weggehaald door mods.quote:
Mag CL doen.quote:
Ahaquote:
Zou ik ook zeggen als ik CL op facebook had.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:15 schreef twi het volgende:
Ik vermoed dat het een "kijk mij CherryLips eens op Facebook hebben"-post betaamd.
Mensen die twi niet op fb hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:15 schreef twi het volgende:
Ik vermoed dat het een "kijk mij CherryLips eens op Facebook hebben"-post betaamd.
Het mooiste vond ik toch wel, Twi zegt in dronken staat mij toe te voegen op Facebook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die twi niet op fb hebben.
Zo betrouwbaar is hij nou eenmaal. Hij is alles wat de NS niet is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Het mooiste vond ik toch wel, Twi zegt in dronken staat mij toe te voegen op Facebook.
Volgende dag netjes om 13:00 uitnodiging.![]()
Mij heeft hij nooit geadd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Het mooiste vond ik toch wel, Twi zegt in dronken staat mij toe te voegen op Facebook.
Volgende dag netjes om 13:00 uitnodiging.![]()
Mensen die CL niet stiekem op FB hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:31 schreef twi het volgende:
[..]
Jij bent allergisch voor FB.
En Mur, is dat zo? Zou ik CL op FB moeten hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |