'Heb ik nou echt een accent?'quote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'Leuk gesprek...'
Gniffel gniffel lach lach
quote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik en <random persoon> voor de rest lachen wij als idioten.
Ik word altijd eerst wakker voordat ik slapen gaquote:Op maandag 24 september 2012 22:52 schreef Hypocriet het volgende:
ik ga slapen voordat ik wakker word.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:52 schreef Hypocriet het volgende:
Oké, je mag slapenquote:Op maandag 24 september 2012 22:52 schreef Hypocriet het volgende:
Ja daarom dus. Voor de verandering en zo.quote:Op maandag 24 september 2012 22:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik word altijd eerst wakker voordat ik slapen ga
wejow verandering spannend, welterusten.quote:Op maandag 24 september 2012 22:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja daarom dus. Voor de verandering en zo.
Welterusten.
heb ik al gehoord dus bel maarquote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef Snowbells het volgende:
Gewoon stiekem mijn verrotte accent willen horen.
Ich.. spreche kein Deutsch so wir nicht gehen telefonieren!quote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef Snowbells het volgende:
en ik zo heel overdreven 'ja ik heb ook geen accent hoor'quote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef Snowbells het volgende:
het ligt aan kpnquote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef Typisch het volgende:
Er zit iemand mijn internet af te tappen of kpn zit te kutten, kan niet eens narmool VI terug kijken. Hij buffert enorm traag.
die krijgen van mij nog wat te heuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |