SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de brieven gaat het trouwens over ME, dat is niet de ziekte die ik heb maar dat kan ik zelf wel aanpassen![]()
Nee, vandaar de vertaling....quote:Op maandag 24 september 2012 22:00 schreef drumstickNL het volgende:
Dossier moet in het engels worden aangelegd?
Haha.quote:Op maandag 24 september 2012 22:00 schreef JohnDDD het volgende:
Ik kan je helpen met vertaal- of schrijfdiensten. Kosten voor vertalen bedragen 14 cent per woord, voor schrijven 39 cent per woord, of als uurtarief 59 euro per uur. Alle prijzen zijn exclusief BTW. Hoor graag van je. Groet, John.
Dit.quote:Op maandag 24 september 2012 22:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Vreemd verzoek... Dit is toch echt de taak van je huisarts.
Ik heb een vertaalbureau dus neem even contact op. Regel het voor zondag voor je.quote:
Ik heb geen (vervalste) doktersbriefjes nodig hoor.quote:Op maandag 24 september 2012 22:08 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb een vertaalbureau dus neem even contact op. Regel het voor zondag voor je.
Alsof die het dan wel onderteken zalquote:
Ja, daar moest ik ook even aan denken... alsof TS 'm zelf gaat opsturen zonder handtekening van de huisarts.quote:Op maandag 24 september 2012 22:04 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Plus 't feit natuurlijk dat je dan 'n brief schrijft als zijnde 'n dokter...mja heeft wel 'n zweem van fraude over zich.
Alsof je huisarts je secretaresse is, kom op zeg. Je kunt wel een uitdraai vragen van je patiëntdossier, in principe moet daar gewoon alles in staan. Een huisarts mag bijvoorbeeld ook niet oordelen of iemand wel of niet kan werken, dat doet een bedrijfsarts. Dit lijkt mij eerder iets voor een verzekeringsarts oid.quote:Op maandag 24 september 2012 22:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Het is ook niet de taak van de huisarts, zie http://knmg.artsennet.nl/(...)7b04&contentid=68660quote:
Inderdaad, huisarts waar ik mijn coschap liep was hier ook altijd heel stellig in.quote:Op maandag 24 september 2012 22:14 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Het is ook niet de taak van de huisarts, zie http://knmg.artsennet.nl/(...)7b04&contentid=68660
Sorry chef.quote:Op maandag 24 september 2012 22:13 schreef June. het volgende:
[..]
Alsof je huisarts je secretaresse is, kom op zeg. Je kunt wel een uitdraai vragen van je patiëntdossier, in principe moet daar gewoon alles in staan.
Dan moet TS het nog eens beter lezen/uitzoeken, want dat kan dus niet (zie tevens de link van dotKoen). Het ís niet de taak van de huisarts en mag dit eigenlijk ook helemaal niet. Wat TS wel kan doen is een uitdraai vragen van haar medisch dossier en dat doorgeven.quote:Op maandag 24 september 2012 22:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sorry chef.
TS schreef zelf: Omdat ik wajong aangevraagd heb moet ik een zo sterk mogelijk dossier aanleggen onder andere met een goede brief van mijn huisarts. Dat klinkt heel aannemelijk.
Oké, duidelijk. Het maakt het verzoek van TS er niet begrijpelijker op overigens. Ze heeft zo'n brief dus niet nodig van haar huisarts.quote:Op maandag 24 september 2012 22:23 schreef June. het volgende:
[..]
Dan moet TS het nog eens beter lezen/uitzoeken, want dat kan dus niet (zie tevens de link van dotKoen). Het ís niet de taak van de huisarts en mag dit eigenlijk ook helemaal niet. Wat TS wel kan doen is een uitdraai vragen van haar medisch dossier en dat doorgeven.
Misschien heeft ze wel een brief nodig, maar dat moet dan via een onafhankelijke arts. En dat is iets wat ze bij het uwv ook wel kunnen vertellen / doorverwijzen lijkt me. Maar daar weet ik te weinig vanaf.quote:Op maandag 24 september 2012 22:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké, duidelijk. Het maakt het verzoek van TS er niet begrijpelijker op overigens. Ze heeft zo'n brief dus niet nodig van haar huisarts.
Dat.quote:Op maandag 24 september 2012 22:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Weten wij veel waarom ze Wajong heeft.quote:Op maandag 24 september 2012 23:56 schreef ElisaB het volgende:
(en als je mijn patient was, zou ik me afvragen of het wel helemaal goedzat in de bovenkamer, maar dat terzijde)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |