De agenten hebben mij de straat in zien rijden en weer uit zien rijden. Het was om 2 uur 's nachts in 's Gravendeel, er is daar geen hond.quote:Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef Innisdemon het volgende:
Probleem is waarschijnlijk dat die agenten jou de straat uit hebben zien rijden, en dus aannamen dat je vanaf de andere kant erin bent gereden. Ben bang dat je niet zo sterk staat.
Maar goed, wellicht dat een rechter dat verhaal wel aannemelijk vindt, dan zou je het voor kunnen laten komen.
Als dat zo is, is het helemaal vreemd dat ze je een boete hebben gegeven. Had je ze niet ter plekke kunnen overtuigen dat er geen bord stond en je daardoor niet wist dat je wat fout deed?quote:Op maandag 24 september 2012 21:16 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
De agenten hebben mij de straat in zien rijden en weer uit zien rijden. Het was om 2 uur 's nachts in 's Gravendeel, er is daar geen hond.
Ik ben niet aangehouden, boete is thuis verstuurd.quote:Op maandag 24 september 2012 21:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Als dat zo is, is het helemaal vreemd dat ze je een boete hebben gegeven. Had je ze niet ter plekke kunnen overtuigen dat er geen bord stond en je daardoor niet wist dat je wat fout deed?
Klopt, maar er staan geen borden wanneer je de straat inrijdt.quote:Op maandag 24 september 2012 21:22 schreef Sautor het volgende:
Aan de uitgang van de straat staat trouwens wel een verboden in te rijden bord. En de andere kant van het meertje is ook eenrichtingsverkeer.
Oke, dan nog zal je moeten aantonen dat dat bord er niet stond, dan zal je nog wel sterk staan lijkt mij.quote:Op maandag 24 september 2012 21:19 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik ben niet aangehouden, boete is thuis verstuurd.
Zie editquote:Op maandag 24 september 2012 21:23 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Klopt, maar er staan geen borden wanneer je de straat inrijdt.
Hoe weet je dan dat de agenten je de straat hebben zien inrijden?quote:Op maandag 24 september 2012 21:19 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Ik ben niet aangehouden, boete is thuis verstuurd.
Dat kan alleen als die agenten verklaren dat ze TS de weg vanaf de andere kant hebben in zien rijden waar wel een bord staat. Het lijkt me sterk dat ze dat allebei gaan verklaren, puur om TS te zieken.quote:Op maandag 24 september 2012 21:28 schreef Ferry_76 het volgende:
Dit draait uit op het verhaal van jouw tegen dat van twee agenten, en dat verlies je altijd.
Maar hoe weet TS zo zeker dat ze hem die straat in hebben zien rijden, zien keren en toen die weg weer uit zien rijden? Dat betekent dat TS dus langs de 2 dienders op de weg terug is gereden. Het lijkt me meer voor de hand liggen dat ze hem staande houden, dat TS uitlegt dat hij dat niet wist, dat ze op zoek gaan naar het C3 bord, staat daar niet, bekeuring door de shredder en huiswaarts keren.quote:Op maandag 24 september 2012 21:29 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat kan alleen als die agenten verklaren dat ze TS de weg vanaf de andere kant hebben in zien rijden waar wel een bord staat. Het lijkt me sterk dat ze dat allebei gaan verklaren, puur om TS te zieken.
Dat maakt niet uit, als TS verklaart dat hij gekeerd is in die straat is de het vraag of de officier van justitie dat aannemelijk vind. Als TS daarbij ook nog een foto heeft van de weg waar dat bord niet op staat lijkt het mij dat hij best een kans heeft om dat kwijtgescholden te krijgen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:31 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Maar hoe weet TS zo zeker dat ze hem die straat in hebben zien rijden, zien keren en toen die weg weer uit zien rijden? Dat betekent dat TS dus langs de 2 dienders op de weg terug is gereden. Het lijkt me meer voor de hand liggen dat ze hem staande houden, dat TS uitlegt dat hij dat niet wist, dat ze op zoek gaan naar het C3 bord, staat daar niet, bekeuring door de shredder en huiswaarts keren.
Omdat ze mij de straat zagen inrijden, 10 meter verderop zagen keren en daarna weer de straat zagen uitrijden. Ik had de hele tijd oogcontact.quote:Op maandag 24 september 2012 21:25 schreef TallMan het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat de agenten je de straat hebben zien inrijden?
Maar er staat dus op dit moment geen C3 bord? Dan zou ik maar vlot een foto maken en bezwaar maken, maar 10 meter een straat inrijden daar keren en dan een bon krijgen is wel kinderachtig.quote:Op maandag 24 september 2012 21:33 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Omdat ze mij de straat zagen inrijden, 10 meter verderop zagen keren en daarna weer de straat zagen uitrijden. Ik had de hele tijd oogcontact.
Wellicht bij de gemeente opvragen wanneer die borden geplaatst zijn?quote:Op maandag 24 september 2012 22:10 schreef MaximumRush het volgende:
Net even langsgereden, er staan inmiddels borden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |