Goed om te weten.quote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad voor Typisch.. en HS dan. De rest vind ik niet boeiend, vooral jij niet, saaie droplul.

Ja hey... Snow mag niet, jij kan niet.. 2 stukken eye candy minderquote:Op maandag 24 september 2012 21:58 schreef krullenbolletje het volgende:
gvd mijn alibi voor de 13e zit dan met school in rome

Dussssss welke matras wilde je dan ook al weer op slapen?quote:Op maandag 24 september 2012 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad voor Typisch.. en HS dan. De rest vind ik niet boeiend, vooral jij niet, saaie droplul.

Stel een random dude, ik raad geo aan, als vriend aan je ouders morgen. Dan mag je daar over 3 weken wel een keertje blijven slapen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:58 schreef krullenbolletje het volgende:
gvd mijn alibi voor de 13e zit dan met school in rome
 Alibi geregeld.
 Alibi geregeld.

En toch ga ik. Ben ik nu het watje of jij?quote:Op maandag 24 september 2012 21:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Jij moet helemaal niks zeggen jij mag niet eens komen, broekie

Zo van die snoepjes waar je niet aan mag zitten, net zoals in vitrines. Tis watquote:Op maandag 24 september 2012 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja hey... Snow mag niet, jij kan niet.. 2 stukken eye candy minder

Jij wist nog niet of je ging.. dus daarom liet ik jou er buitenquote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dussssss welke matras wilde je dan ook al weer op slapen?

Welk smoesje gebruik jij?quote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En toch ga ik. Ben ik nu het watje of jij?

Oh yeahquote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]

nee ik verzin wel watquote:Op maandag 24 september 2012 21:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja hey... Snow mag niet, jij kan niet.. 2 stukken eye candy minder

Ze zijn nog jong of hebben strenge ouders. Die heb je er dus ook tussen zitten.quote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef Dientje12 het volgende:
Hebben jullie een alibi nodig om ergens te zijn?

Hoezo ga jij?quote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]

quote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stel een random dude, ik raad geo aan, als vriend aan je ouders morgen. Dan mag je daar over 3 weken wel een keertje blijven slapen.Alibi geregeld.
 ik denk niet dat dat gaat werken
  ik denk niet dat dat gaat werken

Oh ja, dat is waarquote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze zijn nog jong of hebben strenge ouders. Die heb je er dus ook tussen zitten.

Blijf je nou slapen dan?quote:Op maandag 24 september 2012 21:55 schreef Snowbells het volgende:
Mijn alibi voor de 13e is zo goed uitgewerkt damn.

Smoesjes.quote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij wist nog niet of je ging.. dus daarom liet ik jou er buiten

Vriendin reist tot nijmegen met me mee, en ik ga nadat ik hypo in nijmegen heb afgezet weer met haar naar huis. Zij gaat ook iemand meetenquote:

wel op een internet meet aan de andere kant van het land jaquote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef Dientje12 het volgende:
Hebben jullie een alibi nodig om ergens te zijn?

Ik zie hier een belediging in..quote:Op maandag 24 september 2012 22:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]ik denk niet dat dat gaat werken

huh ziek melden voor wat?quote:Op maandag 24 september 2012 22:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vinger in de keel, vloer onder kotsen.Meld je moeder je ziek.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |