das een taaiequote:
Ja he? Allemaal mooie kleurtjesquote:Op woensdag 26 september 2012 12:33 schreef Symphonic het volgende:
Er ontstaan al leuke ecosysteempjes
Goede volgorde.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja he? Allemaal mooie kleurtjesIk ga zo eerst even eten en daarna weer foto maken
Gewoon helemaal bedekt met schimmel, maar ik denk dat de Braadworst van Lompe toch wel de overwinning gaat pakkenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:53 schreef Onufriev het volgende:
Wat me te binnen schiet, wat is volgens TS 'onherkenbaar'? Die worst is wel het verst, maar aan de vorm zie je altijd wel dat het een worst is. Die filet is snelle onherkenbaar omdat je daar een hoopje schimmel ziet
Dit dusquote:Op woensdag 26 september 2012 13:54 schreef Fopje het volgende:
In het begin dacht ik eigenlijk dat die kartoffelsalade het eerste zou gaan
Ik las haringquote:Op woensdag 26 september 2012 13:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Gewoon helemaal bedekt met schimmel, maar ik denk dat de Braadworst van Lompe toch wel de overwinning gaat pakkenDe Filet Americain heeft wel een ander kleurtje gekregen. Maar is nog niet echt harig
Serieus, curry roepen is (haha penis) net zoiets als bloembollen roepenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:44 schreef Nestalgie het volgende:
Is er een een prijs voor het sterkste voedsel?
hij blijft vechtenquote:Op woensdag 26 september 2012 13:54 schreef Fopje het volgende:
In het begin dacht ik eigenlijk dat die kartoffelsalade het eerste zou gaan
Haha ik snapte eerste haha penis nietquote:Op woensdag 26 september 2012 15:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Serieus, curry roepen is (haha penis) net zoiets als bloembollen roepen
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Serieus, curry roepen is (haha penis) net zoiets als bloembollen roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |