Woman please.quote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeker. Jij niet dan? Vond de 1e best goed hoor. 2 was mwah en 3 was slecht. Maar ik wil ze wel afkijken allemaal.
Ik knordequote:
Helaas.quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens.
Henrieke___
Oeh, en keek je ook alsof je iets ergs deed?quote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik knorde![]()
Ik kijk wel even of ik een foto kan vinden, moment.
Ja ik heb ze ook allemaal gezien, zo fout maar dan wil ik het ook afkijkenquote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zeker. Jij niet dan? Vond de 1e best goed hoor. 2 was mwah en 3 was slecht. Maar ik wil ze wel afkijken allemaal.
Ik ben er een beetje op uitgekeken om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
"Blond, altijd goed."
Pure uitstralingquote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
"Blond, altijd goed."
Ja, nou er is op dit moment niemand, dus dat zou raar zijnquote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oeh, en keek je ook alsof je iets ergs deed?
BZV, Boer zoekt vrouw natuurlijk.
Jij zou Henrieke wel echt schandalig hard doen, geef maar toe.quote:
Wat een oppervlakkige opmerking ditquote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje op uitgekeken om eerlijk te zijn.
Je gunt me ook niks.quote:Op maandag 24 september 2012 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nou er is op dit moment niemand, dus dat zou raar zijn
Altijd feest, ik zou er niet aan moeten denken nee.quote:
Ze krijgt een 5.quote:Op maandag 24 september 2012 18:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij zou Henrieke wel echt schandalig hard doen, geef maar toe.
Wat nou weer?quote:Op maandag 24 september 2012 18:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een oppervlakkige opmerking dit
Op Henrieke?quote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje op uitgekeken om eerlijk te zijn.
Ik denk dat het voor de mannen erger zou zijn.quote:Op maandag 24 september 2012 18:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd feest, ik zou er niet aan moeten denken nee.
Maar goed, volgens mij waren we het daar wel over eens.
* knor knor knor.quote:Op maandag 24 september 2012 18:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij zou Henrieke wel echt schandalig hard doen, geef maar toe.
ONGEHOORD DIE MENING!!!!quote:
Die raken een keer uitgeput of wa?quote:Op maandag 24 september 2012 18:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de mannen erger zou zijn.
Men hoeft het dan ook niet eens te zijn met mijn mening.quote:Op maandag 24 september 2012 18:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
ONGEHOORD DIE MENING!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |